Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.10.2018 10:52
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Naročnika prosimo, da popise objavi v EXCEL datoteki.
ODGOVOR 1
Naročnik je ponudbeni predračun v Excel datoteki objavil na svoji spletni strani.
Datum objave: 12.11.2018 12:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v zvezi z razpisom imamo naslednja vprašanja oziroma predloge:
1. Pogoji v razpisni dokumentaciji (reference, kadri, tehnična oprema) so precej zahtevni. Prav tako v pogodbi določate zelo kratke odzivne čase in čase za odpravo napak na napravah in objektih. V ponudbenem predračunu imate navedene ocenjene količine del, ki bodo izvedena »na vpoklic«, kar razumemo, da so to le okvirne količine, dejanski obseg dela pa je odvisen od vsakokratnih potreb naročnika. Ali se kot naročnik zavezujete, da boste izbranemu ponudniku oddali določen obseg dela (npr. vsaj 80% razpisanih ocenjenih količin), saj tega nismo zasledili nikjer v razpisni dokumentaciji? Namreč, navedeno bistveno vpliva na oblikovanje cen oziroma ali se sploh želimo prijaviti na takšen razpis. Pogoji so strogi, kot ponudnik bi morali zagotavljati stalno pripravljenost kadrov in razpoložljivost opreme, ki je potrebna za odpravo napak, hkrati pa ni nobenega zagotovila, da bomo dobili določen obseg posla ali dobili plačilo za pripravljenost. Prosimo vas, da v razpisni dokumentaciji podate zavezo naročnika, da bo dejansko oddal določen minimalen obseg razpisanih del, ki nam bo zagotavljal kritje stroškov pripravljenosti. V kolikor smo takšno zavezo v razpisni dokumentaciji spregledali, vas prosimo, da nas napotite na določbo razpisne dokumentacije, ki to ureja.
2. Za finančna zavarovanja ste določili, da zahtevate bančno garancijo ali brezobrestni depozit. Menimo, da vaše zahteve glede finančnih zavarovanj niso skladne z Uredbo o finančnih zavarovanjih pri javnem naročanju (Uradni list RS, št. 27/16). Uredba v 6. členu določa, da za zavarovanje resnosti ponudbe praviloma ni primerno zahtevati bančne garancije. Naročnik zahteva finančno zavarovanje, če to opravičuje tveganje, povezano s predmetom ali okoliščinami javnega naročanja. Pri javnem naročilu storitev, v zvezi s katerim obvestil ni treba poslati v objavo v Uradni list Evropske unije, za zavarovanje tveganja za izpolnitev ponudnikovih obveznosti v postopku javnega naročanja, pri ali po izvedbi naročila ni primerno zahtevati bančne garancije, razen če zahtevo po tem instrumentu finančnega zavarovanja opravičujejo tveganja, povezana s predmetom ali okoliščinami javnega naročanja. Menimo, da je menica povsem primerno finančno zavarovanje v vseh fazah postopka javnega naročila. Ostala finančna zavarovanja (bančna garancija, kavcijsko zavarovanje, depozit) vplivajo na razpolaganje z likvidnostnimi sredstvi ponudnika in jih na ta način neupravičeno dodatno obremenjujejo, kar nenazadnje vpliva tudi na ponudbene cene, saj je potrebno ta strošek upoštevati. Menimo, da je zahteva glede finančnih zavarovanj nesorazmerna, zato vas pozivamo, da kot ustrezno zavarovanje upoštevate tudi menico.
Hvala za vaša pojasnila.
ODGOVOR 2
1. Glede na zahtevnost elektromontažnih del, na vpoklic, naročnik zahteva izkušenega izvajalca (reference, kadri, tehnična oprema), kateri bo napake odpravljal hitro, saj je od tega odvisna kvaliteta dobave električne energije in zagotovitev, da so odjemalci v čim krajšem času oskrbovani z električno energijo (odzivni čas). Naročnik je dela razpisal, na vpoklic, ker razpisanih del ne more točno napovedati, saj je to poleg potreb naročnika odvisno tudi od dejavnikov, na katere naročnik ne more vplivati. Naročnik in izvajalec se bosta sestajala na periodičnih usklajevalnih sestankih, kjer se bosta v naprej dogovorila za predvidene aktivnosti. Ponudniki morajo pri oblikovanju cen na enoto upoštevati vse stroške, ki bi jim nastali zaradi pripravljenosti.
2. Naročnik zahteve glede finančnega zavarovanja za resnost ponudbe ne bo spreminjal (gre za naročilo gradenj v vrednosti nad 1 mio EUR, višina ne presega 3 % ocenjene vrednosti posameznega sklopa, ponudnik ima na izbiro tri vrste zavarovanj).
Datum objave: 14.11.2018 11:00
VPRAŠANJE
Spoštovani, hvala za vaš odgovor. Glede na vaše zadnje pojasnilo, boste oddali za najmanj 1 mio EUR del, glede na to, da vežete vrednost zavarovanja na vrednost oddanega posla. Torej upravičeno pričakujemo, da boste oddali najmanj toliko del, kolikor to izhaja iz višine zavarovanja posla ob upoštevanju Uredbe o finančnih zavarovanjih pri javnem naročanju.
ODGOVOR 3
Ocenjena vrednost naročila za vse tri sklope je več kot 1 mio EUR, prav tako je zahtevano zavarovanje vezano na ocenjeno vrednost naročila, ki pa ne presega 3 % ocenjene vrednosti posameznega sklopa. Obseg dejansko izvedenih del je odvisen od različnih dejavnikov, kot je bilo to pojasnjeno v odgovoru št. 2 in je razvidno tudi iz osnutka pogodbe.
Datum objave: 20.11.2018 10:05
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo vas za pojasnilo, ali se lahko na razpis prijavimo kot gospodarski subjekt s sedežem v Sloveniji, pri čemer bomo za izvajanje del angažirali podizvajalce iz tujine, ki imajo ustrezne reference, pridobljene izven območja EU. Zanima nas torej sledeče:
1. Ali bodo kot ustrezne upoštevane tudi reference, pridobljene izven območja EU, če bodo pri izvedbi naročila angažirani podizvajalci s takšnimi referencami?
2. Ali obstaja kakšna omejitev glede deleža posla, ki ga moramo prevzeti kot ponudnik - glavni izvajalec? Torej, ali lahko nastopamo kot inženiring, tako da zgolj vodimo posel, ki ga bodo izvedli podizvajalci, ali moramo tudi sami prevzeti izvedbo določenega dela posla?
3. Ali moramo kot ponudnik izkazati določen obvezen delež referenc ali se lahko v celoti sklicujemo na reference podizvajalcev?
Hvala za odgovore.
ODGOVOR 4
1. Ne.
2. Naročnik ne pogojuje izvedbe določenega deleža dejanskega izvajanja elektromontažnih del na ponudnika.
3. Ponudniku ni treba izkazati referenc, če elektromontažnih del dejansko ne bo izvajal.
Datum objave: 20.11.2018 10:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
Ali je zahteva po bonitetni oceni za podizvajalca enaka kot za ponudnika
lp
ODGOVOR 5
Naročnik zahteva bonitetno oceno od ponudnika in skupnega ponudnika.
Datum objave: 21.11.2018 08:35
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
Skupni ponudnik je partner.
Po napisanem lahko sklepamo, da ima lahko podizvajalec tudi slabšo bonitetno oceno
lp
ODGOVOR 6
Da.
Datum objave: 21.11.2018 09:35
VPRAŠANJE
Prosimo naročnika, da objavi vse razpisne obrazce (predvsem D2 do D8) tudi v word (.doc, .docx) obliki, tako da jih bomo lahko izpolnili na računalniku. Hvala.
ODGOVOR 7
Naročnik je na svoji spletni strani objavil obrazce v Word obliki.
Datum objave: 22.11.2018 09:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
Prosimo vas za spremembo razpisne dokumentacije za predmetno javno naročilo.
Predlagamo, da se v navodilih ponudnikom, ki definira ekonomske in finančne sposobnosti ponudnikov spremeni zahtevana boniteta SB6 na SB7. Boniteta SB7 trenutno predstavlja povprečno boniteto ponudnikov v Republiki Sloveniji, ki se ukvarjajo z dejavnostjo, ki je predmet javnega razpisa.
ODGOVOR 8
Naročnik ne bo spreminjal zahtevane bonitetne ocene.