Dosje javnega naročila 007530/2018
Naročnik: OBČINA KOČEVJE, Ljubljanska cesta 26, 1330 Kočevje
Storitve: Z roko v roki do kakovostne prehrane - adaptacija poslovnega prostora za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov z izdelavo, dobavo in montažo opreme
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 23.914,99 EUR

JN007530/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 29.10.2018
JN007530/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.11.2018
JN007530/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 21.12.2018
JN007530/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2018
JN007530/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.01.2019
JN007530/2018-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 28.01.2019
Zahtevek za revizijo

    JN007530/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA KOČEVJE
Ljubljanska cesta 26
1330
SI
Kočevje
Slovenija
irena škufca
irena.skufca@kocevje.is
+386 18938226
+386 18938230

Internetni naslovi
http://kocevje.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://kocevje.si/razpisi-javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5091
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Z roko v roki do kakovostne prehrane - adaptacija poslovnega prostora za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov z izdelavo, dobavo in montažo opreme
Referenčna številka dokumenta: JN0033/2018-0003
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Adaptacija poslovnega prostora za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov z izdelavo, dobavo in montažo opreme na lokaciji Ljubljanska 5, Kočevje.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 1
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 2
Javni naročnik si pridržuje pravico, da odda naročila, sestavljena iz naslednjih sklopov ali skupin sklopov:
1. adaptacija prostorov za potrebe trženje lokalnih izdelkov
2. izdelava, dobava in montaža opreme za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Adaptacija prostorov za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljanska 5, Kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Adaptacija prostorov za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov kot je navedeno v popisu del.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 21
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
št.: 33154-7/2018/14 (odločba o dodelitvi sredstev)

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Izdelava, dobava in montaža opreme za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljanska 5, Kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava, dobava in montaža opreme za potrebe trgovine za trženje lokalnih izdelkov kot je navedeno v popisu del.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
št.: 33154-7/2018/14 (odločba o dodelitvi sredstev)


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
12.11.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 12.11.2018   11:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.11.2018   21:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
29.10.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.11.2018   12:47
načrt bo dodan na našo spletno stran, pod objavljeno dotično obvestilo.

Datum objave: 07.11.2018   09:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,

za spodaj navedene pozicije nujno potrebujemo načrte ali tako natančne opise izdelkov, da bo možno pripraviti ustrezno in korektno ponudbo:

Prostor 1: LOKAL
1.1 stojka iz masivnega lesa, vpeta v tla in strop, perforirana po višini, dim. 10/14/300 cm, kos 11
2.2 stojka, vpeta v tla in strop, masivna, perforirana, 10/14/300 kos 4
3.1 stojka, masivna, vpeta v tla in strop, 10/14/300 kos 8
FASADA
napis,črke iz križno lepljenega lesa, viš. cca 25 cm kos 20

Na osnovi takih popisov in naknadno objavljenega načrta je nemogoče pripraviti korektno ponudbo.

S spoštovanjem!


ODGOVOR

Stojke bodo perforirane s tipskimi izvrtinami oz. orodjem, natančne pozicije in velikosti perforacije pa se bo določilo pri izvedbenem načrtu.
Vse stojke so enake.
Črke:
- iz križno lepljenega lesa.
-izrezane z računalniško krmijenim rezkarjem,
- površinsko obdelane z globinsko impregnacijo in finalni premaz na vodno osnovi za zunanje površine,
- nevidno pritrjene na fasado.



Datum objave: 07.11.2018   09:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

Prostor 1: LOKAL
4 slike ( portreti ) v okvirjih
rezlične dimenzije, površine 0,16 m2 kos 20 - je mišljeno, da se ponudi samo okvirje različnih dimenzij ali dejanske portrete? naprošam za točne dimenzije okvirjev, v kolikor želite imeti dejansko portrete definirajte kakšne portrete, točne dimenzije okvirjev oz portretov, material okvirja, itd...
Naprošam za čim več informacij.


Prostor 4: PISARNA
4. delovni stol kos 1 - za kakšen delovni stol gre, v celoti lesen? Naprošam za primer, da se ponudi enakovreden.


FASADA
napis,črke iz križno lepljenega lesa, viš. cca 25 cm kos 20 - količina pomeni št. črk? Debelina črk?




ODGOVOR

Portrete se izbere pri izvedbi. Upošteva naj se cena fotografije in okvirjanja.
Točne dimenzije bomo navedli pri izvedbenem načrtu, približna velikost pa je podana.



Datum objave: 07.11.2018   09:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naprošam za objavo shem oz. načrtov.

Hvala in lep pozdrav

ODGOVOR

načrti so objavljeni na spletni strani www.kocevje.si.


Datum objave: 07.11.2018   13:54
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naprošam, da podate več informacij glede stola, lesen? pisarniški? z dvižnim mehanizmom, z rokonasloni, brez?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Gre za klasičen pisarniški stol, z dvižnim mehanizmom in z rokonasloni, srednje cenovni razred.