Dosje javnega naročila 007732/2018
Naročnik: Holding Kobilarna Lipica, d.o.o., Lipica 5, 6210 Sežana
Storitve: STORITVE INVESTICIJSKEGA INŽENIRINGA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 114.680,00 EUR

JN007732/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.11.2018
JN007732/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.11.2018
JN007732/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 31.12.2018
JN007732/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 31.12.2018
Zahtevek za revizijo

    JN007732/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Holding Kobilarna Lipica, d.o.o.
Lipica 5
6210
SI
Sežana
Slovenija
Mara Bertok
mara.bertok@lipica.org
+386 57391793

Internetni naslovi
http://www.lipica.org/si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/282473/RD_INŽENIRING.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5254
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Konjereja, konjeništvo in turizem


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: STORITVE INVESTICIJSKEGA INŽENIRINGA
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71300000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
STORITEV INVESTICIJSKEGA INŽINIRINGA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lipica 5, 6210 Sežana
II.2.4 Opis javnega naročila
STORITVE INVESTICIJSKEGA INŽINIRINGA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.11.2018   08:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.11.2018   08:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.11.2018   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.11.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.11.2018   18:52
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji kot pogoj za sodelovanje zahtevate naslednje reference:
14.14. Reference ponudnika
Naročnik bo priznal usposobljenost ponudniku, ki bo izkazal, da je od leta 2014 dalje izvajal storitve investicijskega ali projektnega inženiringa na:
- vsaj enem hotelskem objektu pri čemer je vrednost investicije znašala vsaj 8 milijonov EUR brez DDV
- vsaj na enem zaprtem bazenskem in/ali wellness objektu v vrednosti vsaj 1 milijon EUR brez DDV.

Naprošamo vas za podaljšanje veljavnosti referenc za daljše časovno obdobje in sicer:
14.14. Reference ponudnika

Naročnik bo priznal usposobljenost ponudniku, ki bo izkazal, da jev zadnjih 10 letih izvajal storitve investicijskega ali projektnega inženiringa na:
- vsaj enem hotelskem objektu pri čemer je vrednost investicije znašala vsaj 8 milijonov EUR brez DDV
- vsaj na enem zaprtem bazenskem in/ali wellness objektu v vrednosti vsaj 1 milijon EUR brez DDV.



ODGOVOR


Spoštovani, naročnik je določil referenčno obdobje upoštevajoč načelo sorazmernosti in povezanosti s predmetom javnega naročila, upoštevajoč poznavanje relevantnega trga, ki je hkrati tudi daljše od obdobja določenega v b. točki osmega odstavka 77. člena ZJN-3. Naročnik dokumentacije v zvezi z naročilom ne bo spreminjal.