Naročnik: JAVNO PODJETJE KOMUNALA d.o.o. Sevnica, Naselje heroja Maroka 17, 8290 Sevnica
Storitve: Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 240.352,50 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN007751/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.11.2018
JN007751/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.11.2018
JN007751/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.12.2018
JN007751/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.12.2018
JN007751/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.12.2018
JN007751/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.11.2019
Naslov: Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika Referenčna številka dokumenta: JN MV 9/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90600000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika, ki je razdeljeno na dva sklopa.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 2
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: A. Sklop: Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika za obdobje 3. let: Sevnica z okolico Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Sevnica z okolico
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika za obdobje 3. let: Sevnica z okolico
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: B. sklop: Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika za obdobje 3. let: Studenec Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Studenec
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvajanje zimske službe za potrebe naročnika za obdobje 3. let: Studenec
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.11.2018 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.11.2018 10:30 Kraj: EJN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.11.2018 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
09.11.2018
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.