Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.11.2018 10:08
VPRAŠANJE
Prosim, če objavite razpisno dokumentacijo.
ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni povezavi: https://www.lasko.si/sl/javna-narocila-razpisi-in-nepremicnine/4974-izdelava-projektne-dokumentacije-za-odvajanje-in-ciscenje-odpadne-vode-v-porecju-savinje-obcina-lasko
Datum objave: 12.11.2018 10:09
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za direktno povezavo do razpisne dokumentacije, ker je ne uspemo dobiti.
Hvala!
LP
ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni povezavi: https://www.lasko.si/sl/javna-narocila-razpisi-in-nepremicnine/4974-izdelava-projektne-dokumentacije-za-odvajanje-in-ciscenje-odpadne-vode-v-porecju-savinje-obcina-lasko
Datum objave: 14.11.2018 16:29
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Pozivamo za projektno nalogo oz. dodaten opis zahtev za Sklop 1, Desni breg:
"Predmet razpisa je pripraviti DGD, GD in PZI dokumentacijo za fekalno kanalizacijo z gradbenim dovoljenjem za del območja Laškega (desni breg) za zadrževalnik pri centralnem črpališču na Rimski cesti po IDP-ju pripraviti projektno DGD dokumentacijo."
Podan opis je nejasen, nezadosten in žal ne podaja nič o predmetu razpisa, zato je za ta podsklop nemogoče pripraviti korektno ponudbo.
Hvala
ODGOVOR
Dodaten opis je naveden v Projektni nalogi za to območje, kjer je naveden tudi najverjetnejši potek kanalizacije po zemljiščih in stanovanjski objekti, tudi grafična priloga je.
Datum objave: 14.11.2018 16:31
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Prosili bi Vas, če lahko odklenete samo obrazce, ki so obvezna vsebina ponudbe, to se pravi od vključno obrazca 1 do vključno obrazca 8 ter od vključno obrazca 11 do vključno vzorca pogodbe, da bomo lahko računalniško izpolnili obrazce in ne na roke.
Hvala in lep podrav.
ODGOVOR
Naročnik se je odločil, da obrazcev ne bo odklepal, to pa iz razloga, da se s tem zmanjša možnost, da bi ponudniki karkoli spreminjali na obrazcih.
Datum objave: 15.11.2018 12:14
VPRAŠANJE
pozdravljeni,
Prosimo Vas, da zaradi same zahtevnosti priprave razpisne dokumentacije podaljšate rok za oddajo ponudbe, ter s tem omogočite kvalitetnejše ponudbe.
Hvala in lep pozdrav,
ODGOVOR
Naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb, saj gre za projekt sofinanciran s strani EU, in dodatnega časa ni na voljo.
Datum objave: 15.11.2018 12:16
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji je predvidena tudi priprava služnosti in pridobitev podpisov s strani lastnikov po vzorcu, ki ga poda Občina. Na dejstvo, ali bo lastnik zemljišča želel podpisati pogodbo o služnosti ali ne, ponudnik nima vpliva oz. za to ne more odgovarjati. Podpisi služnostne pogodbe so lahko povezani tudi s kakšnimi drugimi pogoji, na katere ponudnik oz. projektant nima vpliva. Hkrati pa so služnosti pogoj za pridobitev gradbenega dovoljenja, torej v tem primeru projektant ne more zaključiti svojih pogodbenih obveznosti.
Problem pri postavki priprava služnosti vidimo predvsem pri zagotavljanju roka (v treh mesecih od podpisa pogodbe je potrebno pridobiti gradbeno dovoljenje, za katerega so pogoj pridobljene služnosti, pridobitev služnosti pa ni odvisna od aktivnosti projektanta) in posledično določitvi cene za projektiranje zaradi morebitnih sprememb v primeru nepridobitve služnosti.
Prosimo za pojasnilo, kaj je predvideno v primeru, če lastnik ne želi podpisati služnosti?
Predlagamo, da se pridobitev služnosti izvzame iz obsega del.
Hvala in lep pozdrav!
ODGOVOR
Naročnik se bo po potrebi aktivno vključeval v postopek pridobivanja služnosti. V kolikor ne bo druge možnosti se bo spremenila trasa poteka kanalizacije, in v kolikor bo izvajalec zaradi tega imel dodatne stroške, bo naročnik le te priznal in potrdil.
Datum objave: 15.11.2018 12:23
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Podane referenčne zahteve za pogoj za podajo ponudbe kot tudi za merila, so nesorazmerna obsegu razpisanih del.
ZJN-3 zelo jasno navaja, da je namen referenčnih zahtev dokazovanje primernosti in usposobljenosti ponudnika, ne pa izločanje ponudnikov. Prav tako ni dopustno postavljati in zahtevati kriterijev, ki presegajo obseg razpisanih del ali pa celo s predmetom razpisanih del nimajo nič skupnega.
1. Predmet razpisa je urejanje fekalnih voda, referenčne zahteve pa se nanašajo na izgradnjo zadrževalnika deževnih voda. Prosimo za spremembo ali obrazložitev.
2. Dolžine fekalnih vodov so po posameznih odsekih ca. 1700 m, 710 m, 440 m, zahtevate pa reference za 3.000 m, kar je absolutno nesorazmerno. Pozivamo za zmanjšanje referenčne zahteve v sorazmernosti z obsegom razpisa.
Pozivamo za uskladitev referenčnih zahtev s predmetom javnega naročila.
Lp
ODGOVOR
Naročnik bo upošteval vašo pripombo in bo spremenil referenčni pogoj za izvajalca in odgovornega vodjo projekta. Zahtevana dolžina kanalizacije bo po novem 1.500 m, zadrževalnik deževnih voda pa ne bo več pogoj. Čistopis spremenjene razpisne dokumentacije bo objavljen na spletnem naslovu, kjer je tudi objavljena predmetna razpisna dokumentacija. Ponudniki so dolžni upoštevati spremembe.
Datum objave: 15.11.2018 12:27
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Prosimo za nekaj podatkov:
A1. Ali je občina za predmetno področje že obvestila tangirane krajane in tudi lastnike tangiranih parcel? Ali so pričakovane kakšne težave?
A2. Ali je občina že pridobivala kakšne služnostne pogodbe za predmetne odseke?
A3. Pozivamo za objavo ocenjenega števila služnostnih pogodb za posamezen sklop in podsklop.
B1. V razpisu imate podano:
"Naročnik si pridržuje pravico, da zmanjša obseg naročila, ne da bi zato moral navajati posebne razloge. Ponudniki morajo to dejstvo upoštevati pri sestavi ponudbenih cen."
Ker gre za sorazmerno majhna naročila, lahko vsaka izključitev posameznega pododseka že vpliva na rentabilnost naloge. Zato je takšna navedba nedopustna. Postavlja se tudi vprašanje enakosti ponudnikov (če kdo razpolaga z dodatnimi informacijami..), prav tako pa se lahko odpira vprašanje legitimnosti razpisa.
Če npr. v sklopu 2 izločite en podsklop, je skupen obseg torej bistveno manjši. Ker bo ponudnik izbran na podlagi skupne vrednosti ponudbe, bi to lahko pomenilo, da v primeru naknadne izločitve enega podsklopa ta skupno najugodnejši ponudnik postane celo manj ugoden od neizbranega za preostali neizločeni sklop, kar ni dopustno.
Zato pozivamo za izločitev te navedbe ali dodatno pojasnilo.
Hvala
ODGOVOR
Odgovor na vprašanja so sledeči:
A1. Občina lastnike parcel seznanja s predmetnim projektom. Težav naročnik ne pričakuje.
A2. Naročnik še ni pridobival služnosti za predmeten projekt.
A3. Število služnostnih pogodb ponudniki ocenijo na podlagi podatkov in predvidenega poteka trase, navedenih v projektnih nalogah.
B1. Naročnik bo sporno določilo črtal iz razpisne dokumentacije. Čistopis bo objavljen na spletnem naslovu www.lasko.si, na mestu kjer je objavljena prvotna razpisna dokumentacija.