Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Poštni naslov:
Ljubljanska ulica 5
Poštna številka:
2000
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Maribor
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Sanja Belko
E-pošta
sanja.belko@ukc-mb.si
Telefon
+386 23212569
Telefaks
+386 23212522
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.ukc-mb.si/obvestila/javna-narocila/aktualna-jn/ Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5300 na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Zdravje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Izvajanje servisnih storitev na anestezijskih aparatih in respiratorjih proizvajalca Dräger
Referenčna številka dokumenta: 461-E-SB-NMV 17/18
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50421000
II.1.3 Vrsta naročila Storitve
II.1.4 Kratek opis Izvajanje servisnih storitev na anestezijskih aparatih in respiratorjih proizvajalca Dräger
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50421000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila Izvajanje servisnih storitev na anestezijskih aparatih in respiratorjih proizvajalca Dräger
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: DaIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 26.11.2018 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do 26.05.2019IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 26.11.2018 12:05 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu eJN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.11.2018 12:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 12.11.2018