Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okvirni sporazum za hišniško vzdrževalna dela na lokacijah MOL Službe za lokalno samoupravo
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
50000000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila so velika in mala hišniško vzdrževalna dela na lokacijah Mestne občine Ljubljana, Službe za lokalno samoupravo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
50800000 |
|
77300000 |
|
90500000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Mestne občine Ljubljana, Mestne uprave, Službe za lokalno samoupravo, podrobneje opredeljene v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so velika in mala hišniško vzdrževalna dela na lokacijah Mestne občine Ljubljana, Službe za lokalno samoupravo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 03.01.2019
Konec: 31.12.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: DaIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.12.2018 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 03.04.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.12.2018 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.11.2018 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.11.2018