Dosje javnega naročila 007819/2018
Naročnik: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Blago: Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007819/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.11.2018
JN007819/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.12.2018

    JN007819/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zavod za šport Republike Slovenije Planica
Dunajska cesta 22
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
bostjan.vintar@sport.si
+386 014342396
+386 14342392

Internetni naslovi
http://www.zsrs-planica.si/#

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/283943/Sukcesivna_dobava_živil_za_obdobje_12_mesecev.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5352
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
šport


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev
Referenčna številka dokumenta: 180023
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: MLEKO IN MLEČNI IZDELKI
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Meso in mesni izdelki
Številka sklopa: 2.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Perutninsko meso
Številka sklopa: 2.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15112000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Ostali izdelki iz mesa
Številka sklopa: 2.3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15131000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: DIETNA PREHRANA
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15880000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: SVEŽE SADJE IN ZELENJAVA
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: ZAMRZNJENA ŽIVILA IN SLADOLED
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15890000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: ŽITA, MLEVSKI IZDELKI IN TESTENINE
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15610000
15850000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: KRUH, PEKOVSKI IZDELKI, SLAŠČICE
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: OSTALO BLAGO
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko mleko in mlečni izdelki
Številka sklopa: 9.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava EKO živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko sadje in zelenjava
Številka sklopa: 9.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava EKO živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2019 do 29.2.2020.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2019
Konec: 29.02.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.11.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 25.02.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.11.2018   09:10
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 27.11.2018 in se bo začelo ob 9.10 uri.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.11.2018   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.11.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.11.2018   08:26
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik,

ali lahko ponudimo drugačna pakiranja, kot jih navajate v predračunu, in ceno ustrezno preračunamo na vašo iskano enoto mere.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Kjer je v popisih, pri artiklu, zahtevana fix pakiranje npr. Sladkor, nerafiniran rjavi, 1kg, odstopanje pri ponujeni gramaturi (vpis ponudnika v stolpec št. 3) ni mogoče. Ponudniki, v stolpec št. 3a, vpišejo ceno živila/enoto zahtevanega pakiranja živila v EUR brez DDV.

Kjer je v popisih,
pri artiklu, pri pakiranju napisan razpon, npr. Kapre, 100-200g lahko ponudniku ponudite pakiranje (vpis ponudnika v stolpec št. 3), v zahtevanem razponu pakiranja ali kjer je;
pri artiklu napisano npr. Paradižnik, pasiran, cca. 500g, lahko ponudniki ponudite gramaturo (vpis ponudnika v stolpec št. 3) z odstopanjem.
Ponudniki, v obeh zgoraj opisanih primerih, v stolpec št. 3a vpišejo ceno živila/enoto ponujenega pakiranja živila v EUR brez DDV.

V vsakem primeru, ponudniki, v stolpec št. 6 vpišejo ceno živila/mersko enoto (KG, LIT, KOM, ZAV) v EUR brez DDV.
Ponudniki bodo morali dobavljati živila naročniku, po cenah ponujenega živila/mersko enoto (KG, LIT, KOM, ZAV) iz stolpca 6 ponudbenega predračuna, pravilno preračunano na enoto zahtevanega/ponujenega pakiranja živila (vpis ponudnika v stolpec št. 3), ponudbenega predračuna.

Lep pozdrav.



Datum objave: 20.11.2018   08:30
VPRAŠANJE
Sklop 5
artikel 30: ali lahko ponudimo pakiranje 500g?
artikel 31 ali lahko ponudimo pakiranje 2,5kg ali 5kg?
artikel 32: ali lahko ponudimo pakiranje 800g (kot Pečjak)
artikel 33: ali lahko ponudimo pakiranje 1,125kg
artikel 35: ali lahko ponudimo pakiranje 5kg?


Hvala za odgovor.

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Sklop5
artikel 30: ali lahko ponudimo pakiranje 500g?
Lahko ponudite 500g ali 1kg pakiranje.

artikel 31 ali lahko ponudimo pakiranje 2,5kg ali 5kg?
Lahko ponudite 1 kg ali 2,5kg pakiranje.

artikel 32: ali lahko ponudimo pakiranje 800g (kot Pečjak)
Lahko ponudite pakiranje med 800g in 5kg.


artikel 33: ali lahko ponudimo pakiranje 1,125kg
Lahko ponudite 1 kg ali 1,125kg pakiranje.

artikel 35: ali lahko ponudimo pakiranje 5kg?
Lahko ponudite 2,5 kg ali 5kg pakiranje.

Naročnik ne bo objavljal popravljenega ponudbenega predračuna za sklop 5.

Lep pozdrav.



Datum objave: 20.11.2018   08:31
VPRAŠANJE
Prosimo za objavo obrazcev v wordu, da bomo lahko računalniško izpolnili vso dokumentacijo.

Hvala.

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Objavljena razpisna dokumentacija je podpisana in ožigosana s strani naročnika (sken originala). Naročnik na ta način prepreči poseganja v vsebino razpisne dokumentacije.
Naročnik ne razpolaga z orodji, ki bi omogočala digitalno izpolnjevanje dokumentacije in hkrati preprečevala možnost poseganja v njeno vsebino.
Naročnik ne želi objaviti razpisnih obrazcev v Wordovi obliki.

Lep pozdrav.