Dosje javnega naročila 007856/2018
Naročnik: JAVNO KOMUNALNO PODJETJE KOMUNALA KOČEVJE d.o.o., Tesarska ulica 10, 1330 Kočevje
Blago: Nabava nateriala za energetsko dejavnost - merilna oprema
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007856/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.11.2018
JN007856/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 04.12.2018
Zahtevek za revizijo

    JN007856/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE KOMUNALA KOČEVJE d.o.o.
Tesarska ulica 10
1330
SI037
Kočevje
Slovenija
Nejc Zemljak
nejc.zemljak@komunala-kocevje.si
+386 18951260
+386 18951697

Internetni naslovi
http://www.komunala-kocevje.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.komunala-kocevje.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5387
I.6 Glavna področja dejavnosti
Proizvodnja, prenos ali distribucija plina in toplote


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nabava nateriala za energetsko dejavnost - merilna oprema
Referenčna številka dokumenta: JN13/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38300000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Naročnik bo nabavil merilno opremo za potrebe izvajanja infrastrukturne - energetske dejavnosti.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: občina kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Naročnik bo nabavil merilno opremo za potrebe izvajanja infrastrukturne - energetske dejavnosti.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
kot v razpisni dokumentaciji


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.11.2018   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.11.2018   12:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.11.2018   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.11.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.11.2018   14:05
Spoštovani,

razpisna dokumentacija je na voljo tu:
http://www.komunala-kocevje.si/nabava-materiala-za-energetsko-dejavnost-merilna-oprema/

Lep pozdrav

Datum objave: 15.11.2018   14:06
VPRAŠANJE
Kje je razpisna dokumentacija?

ODGOVOR
Spoštovani,

razpisna dokumentacija je na voljo tu:
http://www.komunala-kocevje.si/nabava-materiala-za-energetsko-dejavnost-merilna-oprema/

Lep pozdrav