Dosje javnega naročila 008228/2018
Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Blago: skupno javno naročilo za nakup higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala za obdobje 4 let
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.472.500,19 EUR

JN008228/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 29.11.2018
JN008228/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 21.12.2018
JN008228/2018-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 28.12.2018
JN008228/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2019
JN008228/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 22.03.2019
JN008228/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.03.2019
JN008228/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 28.03.2019
JN008228/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 28.03.2019
JN008228/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 28.03.2019
JN008228/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 28.03.2019
JN008228/2018-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 28.03.2019
JN008228/2018-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 29.03.2019
JN008228/2018-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 29.03.2019
JN008228/2018-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 01.04.2019
JN008228/2018-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 01.04.2019
JN008228/2018-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 01.04.2019
JN008228/2018-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 03.04.2019
JN008228/2018-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 05.04.2019
JN008228/2018-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.04.2019
JN008228/2018-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 09.04.2019
JN008228/2018-Pog15 - Pogodba, objavljeno dne 09.04.2019
JN008228/2018-Pog16 - Pogodba, objavljeno dne 10.04.2019
JN008228/2018-Pog17 - Pogodba, objavljeno dne 10.04.2019
JN008228/2018-Pog18 - Pogodba, objavljeno dne 11.04.2019
JN008228/2018-Pog19 - Pogodba, objavljeno dne 11.04.2019
JN008228/2018-Pog20 - Pogodba, objavljeno dne 15.04.2019
JN008228/2018-Pog21 - Pogodba, objavljeno dne 15.04.2019
JN008228/2018-Pog22 - Pogodba, objavljeno dne 16.04.2019
JN008228/2018-Pog23 - Pogodba, objavljeno dne 16.04.2019
JN008228/2018-Pog24 - Pogodba, objavljeno dne 16.04.2019
JN008228/2018-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 16.04.2019
JN008228/2018-Pog25 - Pogodba, objavljeno dne 17.04.2019
JN008228/2018-Pog26 - Pogodba, objavljeno dne 17.04.2019
JN008228/2018-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.04.2019
JN008228/2018-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.04.2019
JN008228/2018-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.04.2019
JN008228/2018-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.04.2019
JN008228/2018-Pog27 - Pogodba, objavljeno dne 19.04.2019
JN008228/2018-Pog28 - Pogodba, objavljeno dne 19.04.2019
JN008228/2018-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.04.2019
JN008228/2018-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.04.2019
JN008228/2018-C10 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.04.2019
JN008228/2018-Pog29 - Pogodba, objavljeno dne 29.04.2019
JN008228/2018-Pog30 - Pogodba, objavljeno dne 29.04.2019
JN008228/2018-C11 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2019
JN008228/2018-C12 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2019
JN008228/2018-C13 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 02.05.2019
JN008228/2018-C14 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 02.05.2019
JN008228/2018-C15 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 02.05.2019
JN008228/2018-C16 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.05.2019

    JN008228/2018-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2018/S 231-527356
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404
+386 13064407

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC CICIBAN
Šarhova ulica 29
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC ČRNUČE
Dunajska cesta 400
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC GALJEVICA
Galjevica 35
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC HANSA CHRISTIANA ANDERSENA
Rašiška ulica 7
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC LEDINA
Čufarjeva ulica 14
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC MIŠKOLIN
Novo Polje, cesta VI 1
1260
SI
Ljubljana - Polje
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC MLADI ROD
Črtomirova ulica 14
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC MOJCA
Levičnikova ulica 11
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC NAJDIHOJCA
Gorazdova ulica 6
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC OTONA ŽUPANČIČA
Parmska cesta 41
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC POD GRADOM
Praprotnikova ulica 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC ŠENTVID
Ulica pregnancev 6
1210
SI
Ljubljana - Šentvid
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC TRNOVO
Kolezijska ulica 11
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VIŠKI VRTCI
Jamova cesta 23
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC VODMAT
Korytkova ulica 24
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC VRHOVCI
Vrhovci, cesta XIX 10
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC ZELENA JAMA Vzgojno izobraževalni zavod za predšolsko vzgojo
Zvezna ulica 24
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

OSNOVNA ŠOLA BEŽIGRAD
Črtomirova ulica 12
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

OSNOVNA ŠOLA DANILE KUMAR
Gogalova ulica 15
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

OSNOVNA ŠOLA KETTEJA IN MURNA
Koširjeva ulica 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

OSNOVNA ŠOLA SAVSKO NASELJE
Matjaževa ulica 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

OSNOVNA ŠOLA ZADOBROVA
Zadobrovška cesta 35
1260
SI
Ljubljana - Polje
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

OSNOVNA ŠOLA DRAVLJE
Klopčičeva ulica 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

GLASBENA ŠOLA LJUBLJANA MOSTE-POLJE
Ob Ljubljanici 36
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

ZAVOD ZA OSKRBO NA DOMU LJUBLJANA
Poljanska cesta 97
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

FESTIVAL LJUBLJANA
Trg francoske revolucije 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

Javni zavod Kinodvor
Kolodvorska ulica 13
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

Javni zavod Ljubljanski grad
Grajska planota 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

MEDNARODNI GRAFIČNI LIKOVNI CENTER
Pod turnom 3
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

MESTNA KNJIŽNICA LJUBLJANA
Kersnikova ulica 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

LUTKOVNO GLEDALIŠČE LJUBLJANA
Krekov trg 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

MESTNO GLEDALIŠČE LJUBLJANSKO
Čopova ulica 14
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

Javni zavod Mladi zmaji - Center za kakovostno preživljanje prostega časa mladih
Resljeva cesta 18
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

ŽIVALSKI VRT LJUBLJANA
Večna pot 70
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Alenka Mihelčič
alenka.mihelcic@ljubljana.si
+386 13064404

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/284223/PONUDBENA_DOKUMENTACIJA.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=6293
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: skupno javno naročilo za nakup higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala za obdobje 4 let
Referenčna številka dokumenta: 430-1529/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
dobava higienskih papirnatih izdelkov in ostalega sanitarnega materiala za obdobje 4 let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: higienski papirnati izdelki
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33761000
33762000
33763000
33764000
33770000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava higienskih papirnatih izdelkov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
 ZERO WASTE (higienski material, ki je izdelan iz kartonske embalaže ali kartonske votle embalaže, zbrane v Mestni občini Ljubljana)13

Cena – Ponder:
87
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: sanitarni materila
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33711900
33741300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava sanitarnega materiala
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Določeno v razpisni dokumentaciji.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor:
Določeno v razpisni dokumentaciji.

III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.12.2018   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.12.2018   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.12.2018   12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.11.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.12.2018   11:21
Številka: 430-1529/2018-7
Oznaka JN: 7560-18-200092
Datum: 11. 12. 2018



ZADEVA: Vprašanja potencialnega ponudnika


Preko Portala javnih naročil smo za javno naročilo »izbira dobaviteljev sukcesivne dobave higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala po sklopih za obdobje 4 let« številka objave na Portalu javnih naročil JN008228/2018-W01 z dne 29. 11. 2018, prejeli naslednja vprašanja:

1. Vprašanje:
Spoštovani,
Zakaj dovoljujete le reciklažo in ne tudi celuloze? Prosimo za obrazložitev.

Odgovor:
Naročnik je v skladu s strategijo ZERO WASTE v MOL v popis vključil pretežno artikle iz predelanih vlaken.


2. vprašanje
Prosimo, da dovolite odstopanje za toaletno konfekcijo in podajalnike, da se lahko prijavimo tudi drugi ponudniki, ne samo eden.
Ponudili bomo ekvivalentni sistem, le nekaj centimetrov drugačne dimenzije podajalnikov in toaletne konfekcije, ki ne vpliva na naročnika, s tem pa boste pridobili konkurenčnejše ponudbe, saj razpolagate z javnimi in ne z zasebnimi finančnimi sredstvi!
Prosimo za odgovor

Odgovor:
Javno naročilo zajema kar 35 različnih naročnikov. Popis podajalnikov in artiklov je bil narejen po usklajevanju z vsemi naročniki glede na njihove izkušnje, želje in potrebe. Pri tem je bil upoštevan tudi omejen prostor za montažo in funkcionalnost podajalnikov. Vse tehnične zahteve, tako dimenzije kot gramature so oblikovane zelo odprto (definirane so minimalne zahteve).


3. vprašanje:
Pozdravljeni
Zahtevate, da se iz kartonske embalaže ali kartonske votle embalaže, zbrane v Mestni občini Ljubljana, naredi higiensko papirne produkte iz razpisne dokumentacije katere zahtevate. Prosimo za obrazložitev, kaj s tem mislite. S tem je potencialni dobavitelj dolžan odvažati vso kartonsko embalažo od drugih dobaviteljev iz vseh vaših enot?
Po nam dostopnih podatkih nobeno podjetje (ponudnik higienskega materiala) nima pogodbe z Zero Waste Slovenija.

Odgovor:
Zero Waste Slovenija je društvo, katerega ustanovitelj so Ekologi brez meja. Naročnik ne razume, kakšno povezavo imajo pogodbe, sklenjene z omenjenim društvom s predmetnim razpisom. ZERO WASTE je koncept gospodarjenja. Merilo ZERO WASTE je jasno opredeljeno na strani 24 razpisne dokumentacije.

4. Vprašanje:
Na podlagi odgovora organizacije ZERO WASTE Slovenija, nima sklenjene pogodbe z organizacijo Zero waste Slovenija nobeden od ponudnikov higiensko papirnega materiala. Prosimo za obrazložitev.

Odgovor:
Zero Waste Slovenija je društvo, katerega ustanovitelj so Ekologi brez meja. Naročnik ne razume, kakšno povezavo imajo pogodbe, sklenjene z omenjenim društvom s predmetnim razpisom. ZERO WASTE je koncept gospodarjenja. Merilo ZERO WASTE je jasno opredeljeno na strani 24 razpisne dokumentacije.


5. Vprašanje:
Spoštovani,
Razpis je napisan na proizvajalca papirno higienske konfekcije, o katerem je bila pred časom javna afera o spornosti materiala, iz katerega so proizvedeni izdelki. Prosimo za obrazložitev, zakaj preferirate proizvajalca, za katerega je znano, da proti odgovornim osebam teče kazenski pregon?

Odgovor:
Naročnik primera ne pozna in ga zato ne more komentirati.


6. Vprašanje:
Pozdravljeni,
Iz vaše razpisne dokumentacije je razvidno, da preferirate le enega proizvajalc podajalnikov kot tudi potrošnega higienskega materiala. To je v nasprotju z 4. členom Zakona o javnem naročanju, kjer je navedeno, da mora naročnik zagotoviti gospodarno in učinkovito porabo javnih sredstev. Glede na to, da menjate na toliko objektih celoten sistem podajalnikov in ga boste poenotili, vas prosimo, da dovolite odstopanje v nekaj centimetrih za podajalnike in higienski material, saj to za vas kot naročnika ne predstavlja nobene spremembe, le več konkurenčnih ponudb boste prejeli.

Odgovor:
Javno naročilo zajema kar 35 različnih naročnikov. Popis podajalnikov in artiklov je bil narejen po usklajevanju z vsemi naročniki glede na njihove izkušnje, želje in potrebe. Pri tem je bil upoštevan tudi omejen prostor za montažo in funkcionalnost podajalnikov. Vse tehnične zahteve, tako dimenzije kot gramature so oblikovane zelo odprto (definirane so minimalne zahteve).


7. Vprašanje:
V razpisni dokumentaciji je zahtevano: Higienski papirnati proizvodi (iz postavk 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 18) morajo imeti pridobljen znak za okolje tipa I (EU ECOLABEL ali enakovredno). Ali to pomeni da izdelki morajo imeti okoljski znak tipa 1? Ali je dovolj če so v skladu z uredbo ZeJN in brez okoljskega znaka?

Odgovor:
Ne. Naročnik zahteva predložitev certifikata znak za okolje tipa I (enakovredno EU ECOLABEL), saj certifikat, da določen artikel (razviden iz specifikacije certifikata) izpolnjuje vse zahteve, izda neodvisna organizacija in se ga da tudi preveriti. Podpisanih izjav proizvajalcev naročnik ne more preverjati. S tem, da vsi potencialni ponudniki predložijo certifikat znak za okolje tipa I, so tudi vsi v enakopravnem položaju in lahko resnično govorimo o artiklih primerljive kakovosti.


8. Vprašanje:
Spoštovani,
Glede na to da moramo ponudniki zagotoviti podajalnike za vse artikle, vas prosim za obrazložitev zakaj zahtevate pri art. št 9 da so brisačke Z zloženke, saj kolikor je nam znano v večini objektov katere navajate, uporabljajo sedaj brisače sistema V, katere so na trgu tudi pogostejše in lahko s tem pridobite tudi več ugodnejših ponudb.

Odgovor:
Seznam izdelkov je bil usklajen in potrjen s strani sodelujočih ustanov na podlagi izkušenj in potreb.


9. vprašanje
Spoštovani,
Na podlagi vaših zahtev bomo dali vse artikle, za katere zahtevate dermatološke teste, dermatološko testirati.
Dermatološki testi niso zakonsko potrebni za artikle, ki jih razpisujete zaradi tega jih do sedaj nismo izvedli. V roku za oddajo vašega javnega naročila je dermatološke teste nemogoče izvesti. Najkrajši možni rok za izvedbo dermatoloških testov je cca. 45-60 dni. Zahtevamo, da podaljšate rok za oddajo razpisne dokumentacije, da se lahko javimo tudi drugi ponudniki, ki izpolnjujemo vse vaše zahteve in bomo imeli tudi dermatološke teste v zgoraj navedenem času.
Lepo pozdravljeni.

Odgovor:
V primeru, da ponudnik ne razpolaga z dermatološkimi testi, zadostuje da predloži potrdilo, da je le te posredoval na testiranje. Naročnik bo v tem primeru ponudnika pozval k predložitvi testov v fazi pregledovanja ponudb.


10. vprašanje
Spoštovani!
Sklop 2:
zap.št. 4 - Ali lahko ponudimo wc osvežilec gel 1x wc obešanka gel + 2 polnila?
V zahtevah opisanih pod sklopom 2 ne razumemo kaj želite. Namreč artikli pod zap.št. 1,2 in 3 ne potrebujejo podajalnikov.

Odgovor:
Zap. št. 4 Ne.
Zahteve pod sklopom 2:
V nadaljevanju navedeno besedilo pod sklopom 2 bo brisano iz dokumenta:
»V ponudbeni ceni na enoto so upoštevani vsi materialni in nematerialni stroški, ki bodo potrebni za izvedbo predmeta naročila, vključno s stroški dobave in vgradnje podajalnikov iz postavke št. 1, 2 in 3 ponudbenega predračuna in stroški izdelave ponudbene dokumentacije. Ponudbene cene so fiksne in se ne spreminjajo pod nobenim pogojem. V ponudbeni ceni na enoto so vključeni stroški zagotovitve vseh podajalnikov pri posameznem naročniku (okvirna količina podajalnikov in vrsta, ki jih mora zagotoviti ponudnik posameznemu naročniku, je opredeljena v listu podajalniki tega ponudbenega predračuna), stroški odstranitve (demontaže) starih, že vgrajenih podajalnikov pri posameznem naročniku ter stroški vgradnje (montaže) novih podajalnikov.«


11. vprašanje:
Spoštovani
Pri razpisu ste navedli da je merilo 87točk ponudbena cena, 13točk pa dokazilo ZERO WASTE. To merilo je nemogoče. Predvidevamo, da je to merilo nemogoče. Prosimo, če popravite razpisno dokumentacijo in določite drugo merilo.

Odgovor:
Naročnik razpisne dokumentacije ne bo spreminjal. Zahteva ZERO WASTE ni vključena med pogoje ampak je merilo, ki je v skladu s strategijo MOL. Vsak artikel iz predelanih vlaken dobi 1 točko, če izpolnjuje zahteve (13 artiklov=13 točk).


12. Vprašanje
Spoštovani,
Po Uredbi o zelenem javnem naročanju, mora biti papir za izdelke, namenjene za stik z živili izdelan iz 100-odstotno primarne vlaknine in ne iz reciklaže.
Prosimo, da ustrezno spremenite razpisno dokumentacijo, saj ni v skladu z zgoraj omenjeno Uredbo. V nasprotnem bomo vložili revizijo na razpisno dokumentacijo.
Lepo pozdravljeni.

Odgovor:
Trditev je nepravilna. Uredba o zelenem javnem naročanju ne zahteva, da so artikli, ki so namenjeni za stik z živili, izdelani iz 100% primarnih vlaken.
Ponudnikova navedba je zapisana v PRIMERIH OKOLJSKIH ZAHTEV IN MERIL, ki jih je pripravil Direktorat za javno naročanje. V nadaljevanju citiramo tolmačenje Uredbe o zelenem javnem naročanju s strani Direktorata za javno naročanje: Pripravljeni primeri okoljskih zahtev in meril, ki so objavljeni na spletni strani Direktorata za javno naročanje, predstavljajo PRIMERE, ki jih naročnik LAHKO (NI PA OBVEZAN) vključi v postopek javnega naročanja, da bi dosegel cilj(e) iz drugega odstavka 6. člena Uredbe ZeJN.... podrobneje lahko ponudnik prebere na spletni strani Direktorata za javno naročanje: http://www.djn.mju.gov.si/resources/files/ZeJN/FAQ_Uredba_o_ZeJN.PDF


13. Vprašanje:
»Spoštovani,
Podajalniki art pod zap št 3 in 4 ali lahko ponudimo podajalnik katerega je globina 130mm.
Hvala za potrdilni odgovor in lep pozdrav«

Odgovor: Da.


Skladno s podanimi odgovori bo naročnik objavil popravek.


Lep pozdrav.



Datum objave: 14.12.2018   13:01
Številka: 430-1529/2018-8
Oznaka JN: 7560-18-200092
Datum: 14. 12. 2018


ZADEVA: Vprašanje potencialnega ponudnika

Preko Portala javnih naročil smo za javno naročilo »izbira dobaviteljev sukcesivne dobave higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala po sklopih za obdobje 4 let« številka objave na Portalu javnih naročil JN008228/2018-W01 z dne 29. 11. 2018, prejeli naslednja vprašanja:


1. Vprašanje:
Pozdravljeni.
V sklopu številka 1, pri podajalnikih pod zaporedno številko 1,2,3,4,5,6,7,8,9 nas zanima, ali je dovoljeno 5% odstopanje?
Najlepša hvala za odgovor.
Lep pozdrav.

Odgovor:
Popis podajalnikov je bil opravljen po posvetu s 35 naročniki, nekateri od njih se soočajo s prostorskimi omejitvami. Da bi zagotovili nemoteno uporabo in polnjenje podajalnikov smo določili maksimalne dovoljene dimenzije podajalnikov (max višina, max širina in max globina).


2. vprašanje:
Pozdravljeni.
V sklopu številka 1, pod zaporedno številko 1 je naveden toaletni papir v rolici za centralni izvlek, katerega material je iz 100% predelanih vlaken. V navedenem opisu artikla, mislimo, da je prišlo do napake glede na gramaturo in specifikacijo artikla, saj so za navedeno gramaturo možna le 100% primarna vlakna, le ta artikel bi bil ustrezen za vaše podajalnike.
Hvala za odgovor.

Odgovor:
Naročnik ni napravil napake. Pri omenjenem artiklu je opredeljen obseg dimenzij ter minimalna gramatura, to je minimalna gramatura, ki je za naročnika še sprejemljiva. Ponudnik lahko ponudbi artikel z višjo gramaturo. Artikle zahtevanih dimenzij je možno izdelati tudi iz predelanih vlaken, zato naročnik zahteve o sestavi (predelana vlakna) ne bo spreminjal.


3. vprašanje:
Spoštovani,
ali zadostuje predložitev izjave proizvajalca, da je posamezen artikel dermatološko testiran?
Kot ponudnik namreč ne razpolagamo z dermatološkimi testi za posamezne artikle, saj je le-te že opravil proizvajalec sam in nam na podlagi uspešno opravljenih testov pripravil izjavo.

Odgovor: Da.




4. vprašanje:
Pogodbeni proizvajalec papirja nam je na vase merilo odgovoril, da ne more pridobiti vira nabave kartonske embalaže iz MOL. Prosimo vas, da navedete kontakt, s katerim se lahko dogovori za nabavo kartonske embalaže, iz katere bodo izdelane brisačke. Omenim naj, da zastopamo točno določenega proizvajalca. Prosimo vas tudi za podaljšanje roka, kajti nemogoče je v tako kratkem času prilagoditi proizvodnjo na kartonsko embalažo, zbrano v MOL.

Odgovor:
V Sloveniji je v veljavi zakonodaja s področja odpadne embalaže, ki natančno opredeljuje načine zbiranja in ravnanja z odpadki. MOL zato preko podjetij, organiziranih v JHL izvaja naloge, opredeljene v Zakonu o gospodarskih javnih službah (ZGJS). Ena izmed teh nalog je tudi ravnanje z odpadki. Predlagamo, da se proizvajalec ki ga zastopate seznani z vsebino zakonodaje. Omenimo naj, da je merilo zero waste namenjeno spodbujanju krožnega gospodarstva, ni pa pogoj za sodelovanje, zato roka ne bomo podaljševali.


5. vprašanje:
V razpisni dokumentaciji navajate merilo zero waste, pri čemer pogojujete izdelavo papirja iz embalaže, zbrane v Mestni občini Ljubljana. Ali to merilo velja tudi za embalažo, ki je zbrana v Celju ali katerem drugem evropskem mestu?

Odgovor:
Merilo je natančno opredeljeno, zato ne razumemo vašega vprašanja.


6. vprašanje:
S postavitvijo merila zero waste jasno in nedvoumno diskriminirate ponudnike. Objava razpisa je brezpredmetna in pomeni enako, kot če bi zahtevali, da se ponudnikovo podjetje mora pričeti na črko V. Pozivamo vas, da nemudoma to diskriminatorno merilo umaknete in določite drugo.

Odgovor:
Koncept ZERO WASTE je strategiji MOL zapisan že dlje čas in MOL z merilom sledi postavljeni strategiji in Uredbi o zelenem javnem naročanju, ki poudarja spodbujanje razvoja okoljskih inovacij in krožnega gospodarstva. Merila v okviru ZJN-3 so namenjena spodbudi in ne omejevanju. O diskriminaciji bi lahko govorili le, če bi bilo merilo ZERO WASTE postavljeno kot pogoj, ali pa če bi bilo merilo v sklopu ekonomsko najugodnejše ponudbe vrednoteno z visokim številom točk (npr. 50 ali več).
Merilo ZERO WASTE je bilo s strani MOL prvič uporabljeno v letu 2015. Glede na to menimo, da so imeli ponudniki dovolj časa za prilagoditev svoje ponudbe.


7. vprašanje:
Spoštovani,
Vezano na vaše zgornje odgovore, iz katerih noben od ponudnikov ni dobil konkretnega odgovora, razen za vprašanje o globini podajalnika, gre pri vaši razpisni dokumentaciji za očitno prikrito diskriminacijo ponudnikov, saj navajate potrebe podajalnikov in potrošnega materiala, katere proizvaja le en proizvajalec in to je Lucart. Ne dopuščate drugih proizvajalcev, ki ponujajo ekvivalentne sisteme, z nekaj mm odstopanji. Zahteve v vašem razpisu so, kot da bi jih prepisovali iz kataloga LUCART.
Glede na to da razpolagate z javnimi sredstvi in da gre za najobčutlivejšo skupino - otroke, bi morali v danem primeru poiskati najbolj optimalno ponudbo iz finančnega in zdravstvenega vidika, kar pomeni da bi morali omogočiti vsem ponudnikom, ki izpolnjujejo strokovne zahteve, da konkurirajo, ne le preferirani dobavitelj.
Podobna situacija se je zgodila ob razpisih, ki jih je vodil MOL: Objekti za šport Ljubljana in pa VOKA, kjer je imel možnosti le en dobavitelj - isti kot sedaj.
Predlagamo, da še enkrat razmislite o vseh navedenih dejstvih ponudnikov, v nasprotnem primeru nas boste primorali, da se poslužimo pravnih poti, ki so nam na voljo.

Odgovor:
Naročnik se ne strinja s temi navedbami. Na vsa dosedanja vprašanja so bili podani korektni odgovori, seveda pa pa na splošna-pavšalna vprašanja oziroma trditve naročnik ne more podati konkretnih odgovorov. Na vsa vprašanja, ki so bila zastavljena konkretno, je naročnik podal konkretne odgovore. Kar se tiče specifikacij blaga in vaših očitkov, pa vam sporočamo, da lahko ponduniki ponudijo izdelke, kateregakoli proizvajalca. Specifikacije izdelkov so pretežno omejene le navzdol - z minimalnimi dimezijami in gramaturami, kar na podlagi izkušenj naših uporabnikov omogoča ustrezno funkcionalnost in higieno ter zmanjšanje porabe, saj so sredstva, ki so nam na voljo za kritje stroška nabave omejena. Vse skupaj je uskladilo 35 javnih podjetij in ustanov. Za zagotovilo kvalitetne in varne uporabe naših uporabnikov, pa so naše zahteve glede objektivno preverljivih certifikatov, dermatoloških testov in potrdil za stik s hrano.


8. vprašanje:
Pozdravljeni,
vezano na 5. vprašanje vam pošiljamo povezavo na članek: https://www.24ur.com/novice/slovenija/nevarnost-recikliranega-papirja-ki-lahko-povzroci-celo-neplodnost.html
Zakaj preferirate proizvajalca, katerega produkti so sporni?

Odgovor:
Glede na to, da ste konkretizirali 5. vprašanje, vam v nadaljevanju podajamo odgovor na podlagi vašega pojasnila. Naročnik ne preferira nobenega proizvajalca.
Navedbe v povezavi, ki ste nam jo poslali, pa so se - glede na informacije in dokazila, ki so jih prejeli tisti izmed javnih naročnikov po tem javnem razpisu, ki so bili takrat uporabnik tega papirja, izkazale za neresnične.


9. vprašanje
Spoštovani,
prosimo, da zaradi primerljivosti ponudb v 2. sklopu natančneje definirate "Enoto" pri postavki 4. Koliko ml je 1 kos (1 osvežilec)?
Hvala.
Odgovor: 1 kos je 50 ml.


10. vprašanje:
Pozdravljeni,
pri sklopu 1, produkt 3 piše:
ŠT. SLOJEV x MINIMALNA GRAMATURA: 2 x 15,5 gr/m2, pregano
Kaj pomeni pregano?

Odgovor: To je spajanje slojev.


11. vprašanje:
Spoštovani !
Prosimo za odgovor na vprašanje Sklop 2:
V vaših odgovorih na vprašanja zaznavamo poudarek in naravnanost na ekoloških artiklih z visokimi zahtevanimi po zdravstveni neoporečnosti. Poudarjate, da ste seznam artiklov poenotili v sodelovanju z zahtevami in priporočilih naročnikov. Glede na to dejstvo vas sprašujemo kdo vam je predlagal, da v prostorih vzgojno varstvenih ustanov namestite za uporabo milnike za dolivanje tekočega mila. Če boste sledili higienskim priporočilom in zahtevam zdravstvenega inšpektorata boste ugotovili, da je za higiensko neoporečnost uporabe mila zahtevano milo v zaprti kartuši za enkratno uporabo. Zdravstvena in higienska neoporečnost uporabe tekočega mila za dolivanje v odprti milnik je lahko zagotovljena samo ob rednem najmanj 1 x tedenskem prekuhavanjem celotnega milnika na temperaturi nad 95 o C. Dvomimo, da bodo naročniki pripravljeni prevzeti to odgovornost in tveganje po kaznih inšpektorata. Ravno tako v razpisni dokumentaciji nismo zasledili potrebno število milnikov za montažo.
Po našem poznavanju vse enote vrtcev sedaj uporabljajo tekoča mila v zaprtih kartušah.
Predlagamo vam, da namesto artikla pod zaporedno številko:
1. Tekoče milo, dermatološko testirano, PH neutralno, univerzalno, pakirano do 5 litrov, različnih barv, primerno za milnike v razpis vključite artikel
- Tekoče milo v zaprti kartuši, z negovalnim učinkom, dermatološko testirano, PH neutralno, pakirano do 1 liter, različnih barv, primerno za milnike
Hvala za razumevanje in odgovor.
Lep pozdrav,

Odgovor:
Kot je razvidno iz razpisne dokumentacije, javno naročilo vključuje 35 naročnikov, ki so opredelili svoje potrebe glede posameznih artiklov. Sklop 2 se pretežno nanaša na ostale naročnike in ne na vrtce. Omenjeno milo je namenjeno za upravne zgradbe.


12. vprašanje:
Pozdravljeni,
v razpisni dokumentaciji kot pogoj za prijavo na javno naročilo zahtevate bančno garancijo za resnost ponudbe. Neobičajno pa je, da naročnik ne zahteva bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih del. To ni nikjer omenjeno in zahtevano, niti v osnutku Pogodbe. Vsi resni naročniki običajno zahtevajo od izbranega ponudnika bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih del z veljavnostjo najmanj do konca pogodbenega obdobja v višini od 3 do 10 % pogodbene vrednosti. Prosimo za odgovor. Je pa to zelo nenavadno za vrednost naročila 2 milijona. Mogoče je to zrelo za prijavo ustreznim organom.

Odgovor:
Bančna garancija za dobro izvedbo del ni zahtevana. Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji, bo okvirne sporazume z izbranim dobaviteljem sklenil posamezen naročnik, tako da vrednosti okvirnih sporazumov ne bodo dosegle 2 milijona.


Skladno s podanimi odgovori bo naročnik objavil popravek.



Datum objave: 14.12.2018   13:02
Številka: 430-1529/2018-9
Oznaka JN: 7560-18-200092
Datum: 14. 12. 2018


ZADEVA: Vprašanje potencialnega ponudnika

Preko Portala javnih naročil smo za javno naročilo »izbira dobaviteljev sukcesivne dobave higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala po sklopih za obdobje 4 let« številka objave na Portalu javnih naročil JN008228/2018-W01 z dne 29. 11. 2018, prejeli naslednja vprašanja:

1. Vprašanje:
Pozdravljeni
glede na to da ne odgovarjate na zastavljena vprašanja oz. so odgovori namenjeni le vam, ker konkretnih odgovorov na vprašanja ni, vam očitno ni v interesu pridobiti konkurenčnih ponudb. Glede na vaš aroganten odnos do potencialnih ponudnikov je očitno da je javni razpis že oddan določenemu ponudniku.
Odgovor:
Naročnik je danes objavil odgovore na skoraj vsa vprašanja.


2. Vprašanje:
Pozdravljeni
razpisano imate milo v 5 embalaži ali vsi uporabljajo milnike v katere se lahko naliva milo oz. ali je potrebno zagotoviti tudi milnike, kar pa ni nikjer opredeljeno.
Evropske smernice in direktive sicer sedaj predvidevajo milnike z zaprtim sistemom oz. v kartušah da ne prihaja do raznih nevšečnosti.
Odgovor:
Milniki niso predmet javnega naročila.


3. Vprašanje
Spoštovani.
Med merili imate merilo »ZERO WASTE« , ki predstavlja 13 točk.
Opozarjamo vas, da to merilo krši temeljna načela javnega naročanja in veljavno zakonodajo in je nepovezano s predmetom naročila. Merilo, ki ste ga razpisali predstavlja krajevno diskriminacijo.
Prosimo da to merilo izločite iz razpisne dokumentacije (merila).
V primeru, da tega ne boste storili, bomo primorani vložiti zahtevek za revizijo.
Odgovor:
Koncept ZERO WASTE je strategiji MOL zapisan že dlje čas in MOL z merilom sledi postavljeni strategiji in Uredbi o zelenem javnem naročanju, ki poudarja spodbujanje razvoja okoljskih inovacij in krožnega gospodarstva. Merila v okviru ZJN-3 so namenjena spodbudi in ne omejevanju. O diskriminaciji bi lahko govorili le, če bi bilo merilo ZERO WASTE postavljeno kot pogoj, ali pa če bi bilo merilo v sklopu ekonomsko najugodnejše ponudbe vrednoteno z visokim številom točk (npr. 50 ali več).
Merilo ZERO WASTE je bilo s strani MOL prvič uporabljeno v letu 2015. Glede na to menimo, da so imeli ponudniki dovolj časa za prilagoditev svoje ponudbe.
4. vprašanje:
Spoštovani.
Dne Datum objave: 11.12.2018 11:21 ste na vprašanje št. 5 odgovoril, da ne poznate primera o aferi spornosti materiala proizvajalca LUCART in uvoznika za Slovenijo Valtex d.o.o.
Ker niste seznanjeni z tem primerom, vam pošiljamo povezavo do omenjenega članka:
https://www.24ur.com/novice/slovenija/sporni-hormonski-motilec-bpa-ni-le-v-toaletnem-papirju-pac-pa-ga-je-bistveno-vec-v-hrani.html
http://www.times.si/slovenija/foto-v-toaletnem-papirju-hormonski-motilci--b0334ef44d1aaea706adb9965156d14d36a67a2f.html
V vaše dobro vam priporočamo, da se seznanite, saj boste za posledice odgovorni vi, ker zahtevate točno take artikle.

Odgovor:
Naročnik ne preferira nobenega proizvajalca. Navedbe v povezavi, ki ste nam jo poslali, pa so se - glede na informacije in dokazila, ki so jih prejeli tisti izmed javnih naročnikov po tem javnem razpisu, ki so bili takrat uporabnik tega papirja, izkazale za neresnične.


Datum objave: 17.12.2018   14:31

Številka: 430-1529/2018-10
Oznaka JN: 7560-18-200092
Datum: 17. 12. 2018


ZADEVA: Vprašanje potencialnega ponudnika

Preko Portala javnih naročil smo za javno naročilo »izbira dobaviteljev sukcesivne dobave higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala po sklopih za obdobje 4 let« številka objave na Portalu javnih naročil JN008228/2018-W01 z dne 29. 11. 2018, prejeli naslednja vprašanja:


1. Vprašanje:
Spoštovani,
V 5. členu vzorca Okvirnega sporazuma je določeno, da so cene fiksne za celotno obdobje trajanja okvirnega sporazuma (4 leta). 75% cene izdelkov iz higienskega papirja sestavlja cena surovine t.j. celuloze, pri čemer cena reciklaže (predelana vlakna) sledi cenam celuloze. Glede na dogajanja na trgu celuloze v zadnjih 18 mesecih in turbulentnimi napovedim za naprej, je garancija cen s strani dobaviteljev, za 4 letno obdobje izjemno tvegana oz. neresna, saj napovedi za koliko se bodo gibale cene navzgor ni. Zato ponudniki ne morejo napraviti ustreznih izračunov, 48 mesecev pa je tudi sicer zelo dolga doba trajanja pogodbe.
V izogib morebitnim predčasnim odpovedim pogodbe s strani izbranega ponudnika, zaradi neizpolnitve obveznosti po 5. členu Okvirnega sporazuma, predlagamo, da naročnik dopolni Okvirni sporazum skladno s 5. členom Pravilnika o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja in kot podlago za valorizacijo uporabi faktor, ki je v neposredni ekonomski zvezi s predmetom okvirnega sporazuma (indeks cen celuloze na svetovnem trgu po poročilu EUROSTAT).
Hvala in lep pozdrav,

Odgovor:
Naročnik spreminja določbo glede fiksnosti cen in sicer (5. člen okvirnega sporazuma):
»Cene vseh artiklov iz ponudbenega predračuna vključujejo pariteto »FCA skladišče naročnika razloženo« (Incoterms 2010) in vključujejo davek na dodano vrednost ter so fiksne za prvi dve leti trajanja okvirnega sporazuma.

Glede na spremembo, se v okvirnem sporazumu doda 5.a člen:

Povišanje cen iz ponudbenega predračuna izvajalca se lahko, v skladu s Pravilnikom o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04), prvič izvede:
po preteku dveh (2) let od sklenitve tega okvirnega sporazuma in
ko kumulativno povečanje indeksa cen »Proizvodnja celuloze, papirja in kartona« (C171 Manufacture of pulp, paper and paperboard) za področje evropske unije (European Union - current composition), po podatkih statističnega urada Evropske unije (EUROSTAT), preseže štiri odstotke (4%) vrednosti, šteto od preteka dveh (2) let od sklenitve tega okvirnega sporazuma.

Nadaljnja povišanja cen se lahko izvedejo, ko kumulativno povečanje indeksa cen »Proizvodnja celuloze, papirja in kartona« (C171 Manufacture of pulp, paper and paperboard) za področje evropske unije (European Union - current composition), po podatkih statističnega urada Evropske unije (EUROSTAT), ponovno preseže štiri odstotke (4%) vrednosti od zadnjega povišanja cen.

Vsako povišanje cen lahko znaša največ osemdeset odstotkov povečanja s tem sporazumom dogovorjenega indeksa cen.

Izvajalec mora pred uveljavljanjem spremembe cen predložiti naročniku zahtevek za spremembo cen z dokazili o upravičenosti predlagane spremembe. V primeru da bodo izpolnjeni dogovorjeni pogoji za spremembo cene artiklov iz ponudbenega predračuna, bosta stranki tega okvirnega sporazuma spremembo cene uredili s sklenitvijo aneksa k temu okvirnemu sporazumu.

V primeru znižanja dogovorjenega indeksa cen, se določila tega člena smiselno uporabljajo tudi za znižanje cen iz ponudbenega predračuna izvajalca.


2. Vprašanje:
Spoštovani.
Ali lahko ponudimo podajalnik oblog za wc desko, naveden v sklopu številka 1, med podajalniki pod zaporedno številko 9, dimenzije: 295mm višina, 55mm globina, 230mm širina.
Hvala za odgovor.

Odgovor: Da.


3. Vprašanje:
Spoštovani,
Ali morajo biti podajalniki v beli barvi, ali so lahko raznih barv.
Prav tako nas zanima ali morajo biti podajalniki samo od enega proizvajalca.

Odgovor:
Podajalniki morajo biti enotne, nevtralne barve (bele, bež, svetle), lahko so od različnih proizvajalcev


4. Vprašanje
Spoštovani,
podajalniki pod zaporedno številko 8
Zahtevate podajalnik katerega tako rekoč ni na trgu oz naj bi ga imel samo en proizvajalec.
Ali lahko ponudimo podajalnik širine 27cm in višine 28cm in globine 11 cm.

Odgovor:
Ne. Ponudite podajalnik, ki bo ustrezal artiklu iz pozicije 10.


5. Vprašanje:
Pozdravljeni,
Prosimo vas, da prestavite rok za oddajo ponudbe.
V dokumentaciji ste napisali, da boste odgovore objavili najkasneje do 19.12.2018. Takrat se bomo ponudniki šele odločili ali se bomo prijavili na razpis ali ne. Zaradi praznikov pa nam v dveh dneh ne bo uspelo pridobiti bančno garancijo.
Hvala za razumevanje.

Odgovor:
Naročnik bo podaljšal rok za oddajo ponudb in sicer je rok za oddajo ponudb do 7. 1. 2019 do 10.00 ure, odpiranje ponudb pa bo 7. 1. 2019 ob 10.01 uri.

Skladno s podanim odgovorom bo naročnik objavil popravek.

Lep pozdrav.

Datum objave: 19.12.2018   15:19

Številka: 430-1529/2018-13
Oznaka JN: 7560-18-200092
Datum: 19. 12. 2018


ZADEVA: Vprašanje potencialnega ponudnika

Preko Portala javnih naročil smo za javno naročilo »izbira dobaviteljev sukcesivne dobave higienskih papirnatih izdelkov, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki in ostalega sanitarnega materiala po sklopih za obdobje 4 let« številka objave na Portalu javnih naročil JN008228/2018-W01 z dne 29. 11. 2018, prejeli naslednja vprašanja:


1. Vprašanje:
Pozdravljeni,
Poklicali smo Ekologe brez meja - nič ne vedo o Zero waste konceptu! Prosimo za pojasnilo.

Odgovor:
Naročnik ne razume povezave med društvom in postavljenim merilom zero waste. Zero waste je oznaka za koncept gospodarjenja, zato smo merilo poimenovali s to oznako.


2. Vprašanje:
Spoštovani,
tako očitno smrdi po korupciji, da bo očitno potrebno uveljavljati pravna sredstva. Preferirate enega ponudnika in razpisujete nemogoča merila.
Dragi naročniki, ali se zavedate, da si bodo malčki brisali roke z rjavim, smrdljivim papirjem? Prav zanimivo bo spremljati, kakšen vik in krik bodo zagnali starši v vrtcih.....
Recikliran papir je prvič, optično beljen, a optična belila so v proizvodnji higienskih papirjev prepovedana. Drugič, vsebuje aluminij, ki ga tam načeloma ne bi smelo biti, in tretjič, vsebuje hormonski motilec bisfenol A.
Prosimo, da postopek ustavite in opise pripravite tako, da boste lahko prejeli več konkurenčnih ponudb.

Odgovor:
Naročnik ponovno poudarja, da ne preferira nobenega ponudnika. Tehnične zahteve so postavljene zelo odprto in opredeljene z minimalnimi zahtevami dimenzij in gramatur, tako da ne omejuje konkurence. Naročnik je za vse artikle iz predelanih vlaken zahteval predložitev znaka za okolje tipa I. Okoljska merila za pridobitev znaka za okolje tipa I so zelo stroga in opredeljena s strani Evropske komisije. Med drugim vsebujejo tudi izpolnjevanje higienskih zahtev (tudi glede optičnih belil).
V zvezi z vašimi navedbami vas obveščamo, da se je naročnik s strani uradnih institucij seznanil, da so vaše navedbe neutemeljene in neresnične, ter da take objave lahko pomenijo zavajanje javnosti.


3. Vprašanje:
Spoštovani,
V vašem drugem odgovoru na zastavljena vprašanja ste navajali, da je bil popis narejen "po usklajevanju z vsemi naročniki glede na njihove izkušnje, želje in potrebe." Če slučajno še sami ne veste, vam bomo razložili mi, in sicer:
1. Naročniki si niso želeli sodelovati na skupnem javnem razpisu! Bili so prisiljeni sodelovati.
2. Naročniki nimajo potreb po menjavi podajalnikov. Več kot tri četrtine jih ima urejene sisteme, ki delujejo.
Argumentirajte nam prosim gospodarno ravnanje MOL-a in gospodarno ravnanje s proračunskim denarjem!

Odgovor:
Naročnik omenjene navedbe zavrača, v kolikor potencialni ponudnik razpolaga z drugačnimi informacijami naj jih posreduje ustreznim organom. Naročnik je pri oblikovanju predmeta javnega naročila avtonomen in sledi veljavni zakonodaji. MOL vodi javno naročilo na podlagi pooblastila za naročnike navedene v razpisni dokumentaciji. Zaradi načela enakopravne obravnave ponudnikov in načela transparentnosti mora vsa komunikacija med ponudniki in naročnikom potekati javno in sicer le preko portala javnih naročil.


4. Vprašanje:
Spoštovani! Če ne preferirate nobenega proizvajalca, kot zatrjujete, kdo je se poleg Lucarta alternativni proizvajalec, ki proizvaja produkte, skladne z vašim opisom. Prosim, če navedete vsaj enega.

Odgovor:
Naročnik je za svoje potrebe javnega naročila opravil analizo trga in ugotovil, da lahko več ponudnikov ponudi izdelke na podlagi specifikacije. Poleg tega je glede na odgovor v nadaljevanju razširil možnost ponudbe tudi na izdelke iz čiste celuloze. Navajanje nazivov ponudnikov in proizvajalcev bi bilo z naše strani nekorektno.


5. Vprašanje.
Po našem prepričanju ta zadeva ni zrela samo za DKom, ampak mnogo več. Pa neverjetno je, da si vsi vrtci želijo točno Valtex.....in vedno znova, za vsako ceno. Najbolj očitno prirejen razpis v celotni zgodovini javnih naročil v Sloveniji....

Odgovor:
Naročnik pri izvedbi JN sledi veljavni zakonodaji.


6. Vprašanje:
Ponavljam vprašanje, ker ga niste razumeli: ali ponudnik izpolnjuje zero waste pogoj, če je embalaža pridobljena iz nekatere druge občine v Sloveniji, npr. Iz Celja?

Odgovor:
Ne. Zero waste koncept temelji na zmanjševanju odpadkov (zero waste=nič odpadkov), kar pomeni, da želi MOL na SVOJEM območju, to je na območju MOL poskrbeti ponovno uporabo odpadne embalaže in s tem slediti visokim okoljskim standardom.
Ljubljana je prejela nagrado »Zelena prestolnica Evrope«. Nagrado vsako leto prejme mesto, ki dosega visoke okoljske standarde in je zavezano ambicioznim ciljem za nadaljnje okoljske izboljšave in trajnostni razvoj. Cilj te pobude je torej izreči priznanje in nagraditi lokalna prizadevanja za izboljšanje okolja, gospodarstva in kakovosti življenja v mestih in Ljubljana temu sledi.
Nesmiselno bi torej bilo, da bi MOL želela ponovno uporabiti odpadno embalažo iz območja občine Celje ali katere druge slovenske občine!

7. vprašanje
Spoštovani,
vaše merilo »ZERO WASTE« , ki predstavlja 13 točk, je a) nesorazmerno s predmetom javnega naročila (ker ne dovolite, da bi embalaža prihajala iz kateregakoli drugega vira, kot MOL, torej ne pride v poštev nobena druga občina, noben drug proizvajalec ter ne dopuščate nobene konkurence) ter b) diskriminatorno zato, ker favorizira enega ponudnika in sicer proizvajalca Lucart, ki ima z naročnikom ekskluzivno pogodbo, da od MOL odkupuje embalažo in dela papir. Načeloma nimamo problema z vašim merilom "zero waste", vendar pa nam morate dovoliti, da gre lahko za reciklirano blago, ki kot vhodne surovine uporablja surovine, zbrane kjerkoli in ne ravno v MOL.

13 točk pri merilu je namreč tako znaten odstotek merila, da noben ponudnik ne more konkurirati s ceno, če pri tem merilu dobi 0 točk. 0 točk pa bomo prejeli vsi, ki ne moremo izkazati, da kupujemo blago preko dobavitelja vašega pogodbenega partnerja Lucarta. Lucart pa vsem ponudnikom da slabše pogoje, kot sebi, zaradi česar je preprosto nemogoče, da je JN oddano kateremukoli drugemu ponudniku, kakor Lucartovemu partnerju za Slovenijo, Valtexu.

Takšno merilo je, ne glede na vaše okoljske programe in zaveze, nezakonito, saj njegov končni učinek pomeni, da ste izvedli postopek javnega naročila, na katerem lahko (učinkovito) sodeluje samo en ponudnik. Zaveza po eko (zelenem) javnem naročanju vam ne daje diskrecijske pravice po tem, da favorizirate pogodbene partnerje, ki z vami sodelujejo pri odkupu odpadkov, temveč vam omogoča zgolj to, da favorizirate ponudnike, ki uporabljajo reciklirane produkte.

Pozivamo vas, da svoje merilo ustrezno prilagodite tako, da bo zakonito, saj sedaj to ni.

Odgovor:
Naročnik se zahvaljuje za konkretno zastavljeno vprašanje.
Odgovor na vprašanje a - nesorazmernost s predmetom javnega naročila (ker ne dovolite, da bi embalaža prihajala iz kateregakoli drugega vira, kot MOL).
Vaša obrazložtev nesorazmernosti je po našem mnenju napačna, saj bi nesorazmernost merila pomenila, da ima merilo previsoko utež pri razvrščanju ponudb (če bi bilo merilo takšno, da bi cena predstavljala manj kot 60% uteži).
Kar pa se tiče vprašanja b ker favorizira enega ponudnika in sicer proizvajalca Lucart, ki ima z naročnikom ekskluzivno pogodbo, da od MOL odkupuje embalažo in dela papir.
Mestna občina Ljubljana nima in ni nikoli imela s proizvajalcem Lucart sklenjene ekskluzivne pogodbe za odkup embalaže. Naj vam pojasnimo da skladno z obstoječo zakonodajo, MOL ni in ne more biti lastnik odpadne embalaže, zato z njo ne more razpolagati, ampak preko podjetij, organiziranih v JHL izvaja naloge, opredeljene v Zakonu o gospodarskih javnih službah (ZGJS). Ena imed teh nalog je zbiranje komunalne odpadne embalaže.
Merilo je postavljeno tako kot je, prav zato, da se odpadna embalaža, ki se zbere na področju MOL predela na način, da se celuloza v tej embalaži, predela v recikliran papir in ponovno uporabi prav v ustanovah in podjetij MOL. To je model krožnega gospodarstva, ki ga želimo izvajati in je tudi usklajen z namenom uredbe o zelenem javnem naročanju, ki je: zmanjšati negativen vpliv na okolje z javnim naročanjem okoljsko manj obremenjujočega blaga, storitev in gradenj, izboljšati okoljske značilnosti obstoječe ponudbe in spodbujati razvoj okoljskih inovacij in krožno gospodarstvo ter dajati zgled zasebnemu sektorju in potrošnikom.

Merila po zakonu naročniki določamo avtonomno, glede na posamezne značilnosti predmeta javnega naročila. Prav tako je merilo v smiselni povezavi vsebine javnega naročila.

Maksimalnih 13 točk merila od možnih 100, je zelo zmerna spodbuda za velik trud, ki je potreben, da se takšen model uveljavi; ta spodbuda pa je opredeljena kot merilo, zato da ne izključuje možnosti sodelovanja ostalim ponudnikom. Izključujejo pogoji in ne merila.

Kot že zapisano ne favoriziramo posameznih ponudnikov, ampak izdelke izdelane v krožnem gospodarstvu.


8. Vprašanje:
Pozdravljeni,
vprašanje je vezano na 12. vprašanje, ki je bilo objavljeno dne 14.12.
12. vprašanje:
Pozdravljeni,
v razpisni dokumentaciji kot pogoj za prijavo na javno naročilo zahtevate bančno garancijo za resnost ponudbe. Neobičajno pa je, da naročnik ne zahteva bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih del. To ni nikjer omenjeno in zahtevano, niti v osnutku Pogodbe. Vsi resni naročniki običajno zahtevajo od izbranega ponudnika bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih del z veljavnostjo najmanj do konca pogodbenega obdobja v višini od 3 do 10 % pogodbene vrednosti. Prosimo za odgovor. Je pa to zelo nenavadno za vrednost naročila 2 milijona. Mogoče je to zrelo za prijavo ustreznim organom.
Odgovor:
Bančna garancija za dobro izvedbo del ni zahtevana. Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji, bo okvirne sporazume z izbranim dobaviteljem sklenil posamezen naročnik, tako da vrednosti okvirnih sporazumov ne bodo dosegle 2 milijona.
...
Vsi naročniki bodo sklenili okvirni sporazum s samo enim dobaviteljem. Ne glede na to, da bodo ti sporazumi ločeni. Skupni znesek bo še vedno enak. Vaš odgovor ni logična razlaga tega vprašanja.

Odgovor:
Naročnik v tem delu ne bo spreminjal razpisne dokumentacije. Ravnanje naročnika v primeru kršitev okvirnega sporazuma je določeno v razpisni dokumentaciji.


9. Vprašanje:
Pozdravljeni
Sklop 2 Art 4 osvežilec za WC školjko ali je lahko 55ml ?

Odgovor: Da, cena mora biti oblikovana na določeno enoto mere v popisu.


10. Vprašanje:
Pozdravljeni.
Prosimo, da zaradi obsežnosti razpisa prestavite datum oddaje ponudbe.
Hvala za razumevanje.

Odgovor:
Naročnik je že spremenil rok za oddajo ponudb in sicer je rok za predložitev ponudb 7. 1. 2019 do 10.00 ure, javno odpiranje ponudb pa bo 7. 1. 2019 ob 10.01 uri.


11. Vprašanje:
Spoštovani
ali vam pod zap. št. 4 v 2. sklopu lahko ponudimo osvežilec wc gel v pakiranju 400 ml, s košarico za polnjenje volumna 50ml - to pomeni 8 kom po 50 ml?

Odgovor:
Da, cena mora biti oblikovana na določeno enoto mere v popisu.


12. vprašanje:
Spoštovani !
Razumemo, da kot naročnik niste tako strokovno usposobljeni za področje na katero se nanaša JN, kot mi ponudniki, kateri se profesionalno ukvarjamo s tem področjem. Glede na to dejstvo smo vas dolžni opozoriti in predlagati boljše variante, alternative artiklov, kateri so predmet JN.
VPRAŠANJE:
Zakaj ne dovolite, da ponudimo artikle izdelane iz celuloze ?

Navajamo strokovne argumente 4 področij, katere so zahtevane v JN:
1. KVALITETA SUROVINE- materiala : celuloza je naraven material in zagotavljanja uporabnikom zdravstveno neoporečnost . Glede na to, da predstavljajo vrtci in šole glavnino uporabnikov vezano na JN menimo , da je nesprejemljiva uporaba artiklov, kateri prihajajo v stik s sluznicami naših otrok, pa čeprav imajo ti artikli dermatološki test. Testi slovenskega inštituta dokazujejo preveliko količino nekaterih zdravju škodljivih snovi, ostanke aluminija in bisfenol A. Do teh snovi se naša zakonodaja sicer ne opredeljuje, kar posledično pomeni, da so ustrezni, jasno pa je, da niso zdravstveno neoporečni .
2. Vrednost sklopa CENA- EKONOMIČNOST:
Glede na to, da vztrajno zahtevate artikle (specifikacije artiklov, sestava materiala) proizvajalca LUCART je jasno, da kljub temu, da sta na slovenskem trgu 2 ponudnika tega proizvajalca ne boste dobili konkurenčne ponudbe. V poslovnem svetu je znano, da si ponudnika istega koncernskega proizvajalca na JN naročilih ne konkurirata. Tako bo edini ponudnik, kateri bo oddal popolno ponudbo verjetno družba Valtex. Ponudba bo najmanj 30 % dražja kot, če bi razširili konkurenco in dovolili. da ponudniki ponudijo izdelke iz celuloze. Kako boste vodstvom vrtcev, šol, javnih zavodov in posledično tudi staršem otrok argumentirali, da plačujejo kot davkoplačevalci več za slabši material.
3. ZERO WASTE- okoljski vidik, krožno gospodarstvo, naravnanost MOL-a.
Glede na že postavljena vprašanja in odgovore je jasno, da nobena družba MOL-u ne prodaja odpadne katronske embalaže.Še bolj smešne so navedbe in sklicevanje na krožno gospodarstvo. V Sloveniji nobena družba ne predeluje več odpadne kartonske embalaže. Vsa zbrana odpadna kartonska embalaža se prodaja v druge države EU, katere to predelujejo. Ravno tako je smešen kriterij in pogoj po katerem boste ponudniku dodelili dodatne točke za artikle, kateri so izdelani točno iz odpadnega kartonskega materiala zbranega v MOL-u (zahtevano potrdilo). Vsak, kateri se samo malo spozna na proces zbiranja odpadne embalaže in nadaljnjega procesa predelave ve, da je to zahtevo nemogoče zagotoviti. Kot pripravljalec JN ste dolžni zahteve iz razpisne dokumentacije preveriti, sicer jih ne morete postavljati kot merilo. Edini razlog ZERO WASTE v JN je, da bo na ta način ponudnik lahko za ponujene artikle izdelane iz kartonske embalaže dodatno povečal ceno za 13 %.
4. TRANSPARENTNOST, KORUPCIJA, NAČELO ETIČNOST.
Mestna občina Ljubljana je kot pripravljalec razpisne dokumentacije za JN v letu 2017 že izvedel razpis za Javni zavod šport Ljubljana pod štev. objave: JN006174/2017 v katerem je bil predmet naročila ravno tako nakup higienskega materiala izdelanega iz odpadne kartonske embalaže. MOL je kljub enakim pripombam ponudnikov, da s tem ko ne dovoljuje ponudbe drugega materiala preferira enega ponudnika. Rezultat- Odločitev JN je bila ta, da je bila izbrana družba Valtex kot edini ponudnik. Rezultat - naročnik plačuje 30 % več za material slabše kvalitete.
Mestna občina Ljubljana v letu 2018 očitno kot lastnik (solastnik) njenih družb oziroma kot ustanovitelj nadaljuje že omenjeno zgodbo še v tem razpisu in pa istočasno tudi v razpisu za družbe Javnega holdinga Ljubljana d.o.o. pod štev. objave JN008344/2018.
Ti postopki in načini pripravljalca JN postavljajo upravičene sume po korupciji oziroma dogovoru z ponudnikom.

Prosimo vas za konkretne odgovore na zastavljeno vprašanje s katerimi boste demantirali naše trditve. Glede na vsebino vaših odgovorov pa se bomo odločili ali bomo zadevo prijavili Protikorupcijski komisiji, širšo javnost pa seznanili preko medijev.

Odgovor:
Podali bomo odgovore na vaše konkretno vprašanje.
1. Zakaj ne dovolite, da ponudimo artikle izdelane iz celuloze ? Naročnik je spremenil svojo zahtevo in sicer: Naročnik dovoljuje ponudnikom ponuditi izdelke izdelane iz 100% predelanih vlaken ali iz 100% primarnih vlaken, pri čemer se ostali pogoji glede specifikacij, dokazila tipa I in dermatoloških testov, ter potrdila za stik s hrano ne spreminjajo.
Iz certifikatov znaka za okolje tipa I. mora biti jasno razvidno na kateri artikel se certifikat nanaša (specifikacija certifikata).
Glede na to menimo, da komentar vaših trditev ni potreben.



13. Vprašanje:
Pozdravljeni,
Ali lahko ponudimo troslojne žepne robčke (zap.št.13)? V vseh vrtcih uporabljajo troslojne, ki so čisto primerni za male otroke, zato se nam zdi negospodarno, da razpisujete štirislojne robčke.

Odgovor: Da, lahko so tudi troslojni, vendar mora biti gramatura minimalno 15 g/m2.


14. Vprašanje:
Pozdravljeni,
Sporno se nam zdi, da za tako velik projekt zahtevate garancijo za resnost ponudbe, za dobro izvedbo posla pa ne. Prosimo za pojasnilo.

Odgovor:
Naročnik v tem delu ne bo spreminjal razpisne dokumentacije.


15. Vprašanje:
Spoštovani,
Zanima nas, če ste pred objavo razpisa preverili tržišče? Z razpisanimi izdelki omejujete konkurenco, saj lahko popolno ponudbo odda le en ponudnik Prepričani smo, da je to podjetje sodelovalo z naročnikom pri pripravi postopka oddaje javnega naročila.
Prosimo, da dopustite možnost, da ponudimo izdelke iz čiste celuloze, ki so bistveno cenejši od predelanih vlaken.

Odgovor:
Naročnik je preveril tržišče.
Naročnik dovoljuje ponudnikom ponuditi izdelke izdelane iz 100% predelanih vlaken ali iz primarnih vlaken, pri čemer se ostali pogoji glede specifikacij, dokazila tipa I in dermatoloških testov, ter potrdila za stik s hrano ne spreminjajo.
Iz certifikatov znaka za okolje tipa I. mora biti jasno razvidno na kateri artikel se certifikat nanaša (specifikacija certifikata).


16. Vprašanje:
Pozdravljeni,
V 1.sklopu razpisujete "ekološke" izdelke, v 2.sklopu pa razpisujete milo, ki ne zadostuje higienskim standardom. Zanima nas, kam bodo naročniki točili milo? lp

Odgovor:
Naročnik je že podal odgovor, da milniki niso predmet javnega naročila.


Lep pozdrav.