Dosje javnega naročila 008012/2018
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM IVANČNA GORICA, Cesta 2. grupe odredov 16, 1295 Ivančna Gorica
Blago: NAKUP OPREME ZA PODPORO IZVAJANJU PROJEKTA »Nadgradnja in razvoj preventivnih programov..«, skladno s sklepom C2711-18Y031008
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 8.285,02 EUR

JN008012/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 21.11.2018
JN008012/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.11.2018
JN008012/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.11.2018
JN008012/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.12.2018
JN008012/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.12.2018
Zahtevek za revizijo

    JN008012/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM IVANČNA GORICA
Cesta 2. grupe odredov 16
1295
SI
Ivančna Gorica
Slovenija
Sabina Žučko
sabina.zucko@zd-ivg.si
+386 017819000
+386 017877747

Internetni naslovi
http://www.zd-ivg.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/284952/2018_4_računalniki_CPK.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5529
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP OPREME ZA PODPORO IZVAJANJU PROJEKTA »Nadgradnja in razvoj preventivnih programov..«, skladno s sklepom C2711-18Y031008
Referenčna številka dokumenta: jn_5/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP OBVEZNE OPREME ZA PODPORO IZVAJANJU PROJEKTA »Nadgradnja in razvoj preventivnih programov ter njihovo izvajanje v primarnem zdravstvenem varstvu in lokalnih skupnostih«, skladno s sklepom o izbiri št C2711-18Y031008
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NAKUP OBVEZNE OPREME ZA PODPORO IZVAJANJU PROJEKTA »Nadgradnja in razvoj preventivnih programov ter njihovo izvajanje v primarnem zdravstvenem varstvu in lokalnih skupnostih«, skladno s sklepom o izbiri št C2711-18Y031008
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
C2711-18Y031008


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.11.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.11.2018   09:01
Kraj: oddano preko portala eJN

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
javno odpiranje preko portala eJN



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.11.2018   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
21.11.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 22.11.2018   09:46
VPRAŠANJE
Ali lahko ponudimo namesto Integriranega čitalca SD kartic - Integriran čitalec microSC kartic?
vse ostale specifikacije bodo ustrezale.
Hvala.

ODGOVOR
Naročnik specifikacije v tej postavki ne dovoli spreminjati.

VPRAŠANJE
1. Naši ponujeni prenosniki serijsko nimajo VGA priključka.
Ali lahko ponudimo VGA adapter?

2. Ali ima lahko ponujen prenosnik 12h avtonomnosti baterije (z 45W Li-Ion baterijo)?

ODGOVOR
Naročnik ne dopušča VGA adapterja.
Naročnik dopušča 12 urno avtonomnost baterije.



Datum objave: 22.11.2018   13:07
Naročnik dodaja k tehnični specifikaciji še postavko: - brezžična miš, kompatibilna s ponujeno opremo, količina 12 kos. Naročnik zato objavlja popravek razpisne dokumentacije in sicer objavlja dopolnjen predračunski obrazec.