Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Storitve: Vzdrževanje klimatskih naprav UNIFLAIR v sistemskih in energetskih prostorih Ministrstva za javno upravo (MJU)
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 120.301,90 EUR
JN008153/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.11.2018
JN008153/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.12.2018
JN008153/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.01.2019
JN008153/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.01.2019
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: http://www.djn.mju.gov.si/javna-narocila Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://edrazbe.gov.si/edrazba-user na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje klimatskih naprav UNIFLAIR v sistemskih in energetskih prostorih Ministrstva za javno upravo (MJU) Referenčna številka dokumenta: 4300-123/2018; NMVKLIMA-45/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42500000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Vzdrževanje klimatskih naprav UNIFLAIR v sistemskih in energetskih prostorih Ministrstva za javno upravo (MJU)
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50530000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje klimatskih naprav UNIFLAIR v sistemskih in energetskih prostorih Ministrstva za javno upravo (MJU)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba. Dodatne informacije o elektronski dražbi: Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.12.2018 11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.12.2018 11:30 Kraj: V aplikaciji e-Dražba.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.12.2018 11:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.