Dosje javnega naročila 008170/2018
Naročnik: ORTOPEDSKA BOLNIŠNICA VALDOLTRA OSPEDALE ORTOPEDICO VALDOLTRA, Jadranska cesta 31, 6280 Ankaran - Ancarano
Blago: obvezilni material
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN008170/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.11.2018
JN008170/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.01.2019
JN008170/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.05.2019
Zahtevek za revizijo

    JN008170/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ORTOPEDSKA BOLNIŠNICA VALDOLTRA OSPEDALE ORTOPEDICO VALDOLTRA
Jadranska cesta 31
6280
SI
Ankaran - Ancarano
Slovenija
nabavni sektor, Alenka Vodopivec
alenka.vodopivec@ob-valdoltra.si
+386 56696218
+386 56526701

Internetni naslovi
http://www.ob-valdoltra.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.ob-valdoltra.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5604
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: obvezilni material
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33141000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava obvezilnega materiala
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 2: material za fiksacijo in imobilizacijo
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
material za fiksacijo in imobilizacijo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 20
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V skladu z ZJN-3
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 6: set za prevezo rane
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
set za prevezo rane
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 20
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V skaldu z ZJN-3
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.12.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.12.2018   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.12.2018   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.11.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.12.2018   14:44
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Zanima nas ali lahko pri sklopu 2, artikli pod zaporedno 12,13,14,15,16, ponudimo namesto bombažnega ponudimo sintetični triko?
Hvala.

ODGOVOR
Ponudniki morajo ponuditi kot je opredeljeno v zahtevah naročnika.



Datum objave: 07.12.2018   14:47
VPRAŠANJE
SKLOP 2, ZAP. ŠT. 16: Podloga za pod mavec, bombažna, cevasta, v obliki role, brez šivov, možnost sterilizacije, 35 cm x 25 m
Proizvajalec je ukinil omenjeno dimenzijo, zato prosimo, da ta artikel črtate iz specifikacije. Namesto tega je dim. 30 cm x 25 m, katero že imate pod zap. št. 17.

SKLOP 2, ZAP. ŠT. 20: trak za obrobo mavčevega ovoja, plastičnega, elastičen, v roli, 3 cm x 2,5 m.
Ker iz opisa artikla nismo prepričani, kateri trak ponuditi, vas vljudno prosimo za informacijo o blagovni znamki oz. da opredelite kvaliteto (kot. npr), da bomo lahko ponudili izdelek z lastnostmi, ki so v skladu z vašimi pričakovanji.


ODGOVOR
SKLOP 2, ZAP ŠT. 16
Naročnik črta artikel pod zap št. 16. Nov, spremenjen obrazec predračuna bo objavil na spletni strani naročnika.

SKLOP 2, ZAP. ŠT. 20
Naročnik trenutno uporablja Adheban trak proiz.3M.