Dosje javnega naročila 008477/2018
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA SLOVENJ GRADEC, Gosposvetska cesta 1, 2380 Slovenj Gradec
Blago: Papirna konfekcija
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN008477/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.12.2018
JN008477/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.01.2019
JN008477/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.02.2019
JN008477/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 21.01.2020
JN008477/2018-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 30.01.2020
JN008477/2018-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.01.2020
Zahtevek za revizijo

    JN008477/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA SLOVENJ GRADEC
Gosposvetska cesta 1
2380
SI
Slovenj Gradec
Slovenija
v.turicnik@sb-sg.si, Vlado Turičnik
v.turicnik@sb-sg.si
+386 28823410
+386 28823411

Internetni naslovi
http://www.sb-sg.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/286813/Papirna_konfekcija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5923
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Papirna konfekcija
Referenčna številka dokumenta: JNMV01/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33763000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava papirne konfekcije
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33763000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Slovenj Gradec - skladišče
II.2.4 Opis javnega naročila
Podrobnosti v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 46
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Podrobnosti v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.01.2019   09:45
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.01.2019   10:00
Kraj: EJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.01.2019   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.12.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.01.2019   07:51
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali je k ponudbi potrebno priložiti kakršno koli tehnično dokumentacijo o izdelkih?
Hvala za odgovor in lep pozdrav!

ODGOVOR
V kolikor naročniku produkt ne bo poznan bo zahteval vzorce. Zaenkrat tehnična dokumentacija ni potrebna




Datum objave: 07.01.2019   07:52
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali je v razpisni dokumentaciji pravilno zapisan rok plačila 60 dni?
Hvala za odgovor in lep pozdrav!

ODGOVOR
Da. Plačilni rok je 60 dni, kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.




Datum objave: 07.01.2019   07:56
VPRAŠANJE
ALI NAROČNIK DOPUŠČA DA NAMESTO 30X30 PONUDIMO SERVIETE 33X33 1 SLOJNEPAKIRANE PO 100 KOS V ZAVITKU?NAMREČ SEVIETE 30X30 NA TRGU V PAKIRANJU KOT GA NAVAJATE NE OBSTAJAJA VEČ.

ODGOVOR
Lahko so dimenzije 33 x 33.




Datum objave: 07.01.2019   08:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima nas, ali lahko pri identu "OM0212 PAPIR ZA PREGLEDNO MIZO 49 cm, navitje 50 m" ponudimo dimenzijo 50 cm?
In pri identu "OM0213 PAPIR ZA PREGLEDNO MIZO 39 cm, navitje 50 m" ponudimo dimenzijo 40 cm?

Hvala za odgovor in lep pozdrav!


ODGOVOR
Pri obeh identih je lahko širina + 1 cm (50 in 40 cm).


VPRAŠANJE
Spoštovani!

Ali dovolite pri artiklu OM0212 odstopanje širine do +/-2%?

Hvala.

ODGOVOR
Dovolimo le + 2%.




Datum objave: 07.01.2019   08:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima nas, kaj pomeni enota mere KOS pri postavkah OM0010SERVIETE PAPIR BELE 30 x 30 cm 100/1 in OM0015 SERVIETE PAPIR PRAZNIČNE 33 x 33 cm 20/1, eno servieto ali en zavoj?
Hvala za odgovor in lep pozdrav!


ODGOVOR
En zavoj 100/1 oziroma 20/1.