Dosje javnega naročila 008440/2018
Naročnik: JAVNA AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VARNOST PROMETA, Kotnikova ulica 19A, 1000 Ljubljana
Blago: DOBAVA MONTAŽNEGA PISARNIŠKEGA OBJEKTA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN008440/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.12.2018
JN008440/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 13.12.2018
JN008440/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2018
JN008440/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.01.2019
Zahtevek za revizijo

    JN008440/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
JAVNA AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VARNOST PROMETA
Kotnikova ulica 19A
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Urška Naglič
urska.naglic@avp-rs.si
+386 14008970

Internetni naslovi
https://www.avp-rs.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/286822/Razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5736
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javni red in mir ter varnost


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA MONTAŽNEGA PISARNIŠKEGA OBJEKTA
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44613000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmeta naročila je dobava in montaža montažnega pisarniškega objekta na lokaciji Ljubljana, Deponija odpadkov Barje.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44613000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je dobava montažnega pisarniškega objekta, kot izhaja iz priloženega Tlorisa objekta AVP in Skice št. 2 - postavitev opreme, ki je priloga k razpisni dokumentaciji, in skladno s tehničnim opisom zahtev naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.01.2019
Konec: 01.03.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.12.2018   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 21.03.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.12.2018   12:01
Kraj: Odpiranje poteka avtomatično prek e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.12.2018   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.12.2018



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 13.12.2018   15:36
VPRAŠANJE
Prosimo za popis del za pripravo predračuna v Excelu.

Hvala in lp

ODGOVOR

Naročnik bo v naslednjem tednu objavil popise. Skladno s tem bo podaljšan rok za vprašanja do 21. 12. 2018 do 12. ure in rok za dodajo ponudb do 7.1.2019 do 12.00.

Lep pozdrav.
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Prosimo za popis del (v Excelu), da lahko izdelamo ponudbeni predračun...

Hvala in lp.

ODGOVOR

Naročnik bo v naslednjem tednu objavil popise. Skladno s tem bo podaljšan rok za vprašanja do 21. 12. 2018 do 12. ure in rok za dodajo ponudb do 7.1.2019 do 12.00.

Lep pozdrav.

Datum objave: 19.12.2018   14:53
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

rok za oddajo ponudb je postavljen tako, da precejšen čas za pripravo ponudbe odpade na čas med božično-novoletnimi prazniki. Ker sodelujemo s podjetji iz tujine, vas prosimo, da rok podaljšate, saj je zaradi kolektivnih dopustov nemogoče pridobiti vso dokumentacijo pravočasno.
Pričakujemo podaljšanje roka minimalno za tri delovne dni, da bomo lahko pripravili korektno in konkurenčno ponudbo, ker je potrebno razčistiti kar nekaj tehničnih stvari v izogib kasnejšim nesporazumom

Lep pozdrav!


ODGOVOR


VPRAŠANJE
Ali prav razumemo, da pohištvo ni predmet razpisa?

Hvala za odgovor

Lp

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali se skladno s podaljšanjem roka oddaje ponudbe podaljša tudi rok za izvedbo naročila?

Hvala

Lp

ODGOVOR


VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji manjkajo vsi podatki o toplotni črpalki in grelnih telesih v posameznih enotah, kar je že samo po sebi samostojen projekt.
Ali je v ponudbi potrebno upoštevati tudi grelna telesa in toplotno črpalko?

Podobno je pri elektriki (vtičnice), kjer ni nobenih lokacij in količin, razen za talne doze. Je to vse kar potrebujete od vtičnic?

Zaradi nejasnosti zahtevamo tudi podaljšanje roka za oddajo ponudb.



ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

v Pogoju 2 Reference ponudnika ste določili referenčno obdobje od 1. 1. 2015 dalje. Ker imamo referenco za posel, v okviru katerega je bila dobava in montaža opravljena 22. 12. 2014, vas prosimo, da takšno referenco priznate kot ustrezno.

S spoštovanjem!

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Ali je izdelana DGD oz. PZi dokumentacija?
Ali so izdelani elaborati (požar, hrup,...)?
Ali je pridobljeno gradbeno dovoljenje?

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Izolacijsko polnilo vseh sten naj bi bilo najmanj 150mm.
Ali je potrebno, da so tudi notranje stene (predelne stene med prostori, kontejnerji, sanitarijami) te debeline ali je dovolj, če so le zunanje 150mm, notranje pa tanjše?

ODGOVOR

Naročnik obvešča vse ponudnike, da ustavlja postopek predmetnega javnega naročila skladno s prvim odstavkom 90. člena ZJN-3 in bo skladno s tem tudi objavil sklep o ustavitvi na Portalu javnih naročil.

Lep pozdrav.