Dosje javnega naročila 008480/2018
Naročnik: Zavod za turizem in razvoj Lendava - Turisztikai és Fejlesztési Közintézet Lendva, Lendavska cesta 19, 9220 Lendava - Lendva
Storitve: Vzpostavitev blagovne znamke in izdelava promocijskega gradiva v okviru projekta Razvoj nastanitvenih kapacitet v zidanicah
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN008480/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.12.2018
JN008480/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2018
Zahtevek za revizijo

    JN008480/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zavod za turizem in razvoj Lendava - Turisztikai és Fejlesztési Közintézet Lendva
Lendavska cesta 19
9220
SI031
Lendava - Lendva
Slovenija
Romeo Varga
romeo@ztr.si
+386 31609142

Internetni naslovi
https://www.ztr.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/287144/Razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5983
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Javni zavod
I.5 Glavna področja dejavnosti
Razvoj turističnih produktov ter raziskovanje in analiziranje trga


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzpostavitev blagovne znamke in izdelava promocijskega gradiva v okviru projekta Razvoj nastanitvenih kapacitet v zidanicah
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila obsega vzpostavitev blagovne znamke in izdelava promocijskega gradiva v okviru projekta Razvoj nastanitvenih kapacitet v zidanicah.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72400000
79800000
92100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI031 - Pomurska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Projekt se izvaja v okviru poziva LAS Pri dobrih Ljudeh. Na območju upravne enota Lendava kot turistične destinacije primanjkuje turistične ponudbe in nočitvenih kapacitet v naravnem okolju. Zidanice v tem okolju lahko služijo kot nastanitveni obrat oziroma kot sobodajalstvo na nov in inovativen način. Hkrati ohranjanje zidanic skozi turistično ponudbo pomeni ohranjanje kulturne krajine ter ima druge pozitivne učinke na ohranjanje in vzdrževanje površin.
Ključni cilj projekta je vzpostavitev mreže ponudnikov zidanic.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2019
Konec: 15.02.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Javno naročilo je sofinancirano s strani Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja v okviru SLR LAS Pri dobrih ljudeh 2020.


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z razpisno dokumentacijo.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.12.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.12.2018   09:05
Kraj: Spletna aplikacija e-Oddaja


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.12.2018   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.12.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.