Dosje javnega naročila 008537/2018
Naročnik: LUKA KOPER, pristaniški in logistični sistem, delniška družba, Vojkovo nabrežje 38, 6000 Koper - Capodistria
Gradnje: Ureditev in obnova garderob in sanitarij s tuši v delu objekta ex. Pacorini
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN008537/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.12.2018
JN008537/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 24.12.2018
JN008537/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.02.2019

    JN008537/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
LUKA KOPER, pristaniški in logistični sistem, delniška družba
Vojkovo nabrežje 38
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Področje investicij, Mara Žerjal
mara.zerjal@luka-kp.si
+386 31772876

Internetni naslovi
http://www.luka-kp.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.luka-kp.si/slo/javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=6058
I.6 Glavna področja dejavnosti
Pristaniške dejavnosti


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Ureditev in obnova garderob in sanitarij s tuši v delu objekta ex. Pacorini
Referenčna številka dokumenta: JN 740/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je Ureditev in obnova garderob in sanitarij s tuši v delu objekta ex. Pacorini. V okviru ureditve in obnove je predvidena izdelava tušev, sanitarij, prostorov za počitek, pisarne za skrbnika in garderob s komunikacijskimi prostori. Dela obsegajo sklop gradbeno obrtniških del in instalacijskih del. Oprema garderob (garderobne omarice) in oprema za pisarno skrbnika (omare, miza, predalnik, stol) niso predmet tega razpisa.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
45300000
45400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Luka Koper d.d., Vojkovo nabrežje 38, Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je Ureditev in obnova garderob in sanitarij s tuši v delu objekta ex. Pacorini. V okviru ureditve in obnove je predvidena izdelava tušev, sanitarij, prostorov za počitek, pisarne za skrbnika in garderob s komunikacijskimi prostori. Dela obsegajo sklop gradbeno obrtniških del in instalacijskih del. Oprema garderob (garderobne omarice) in oprema za pisarno skrbnika (omare, miza, predalnik, stol) niso predmet tega razpisa.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 35
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
SE podaljša
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glej razpisno dokumentacijo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
04.01.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 04.01.2019   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.12.2018   14:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.12.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.12.2018   10:01
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zaradi božičnih in novoletnih praznikov vas prosimo, da rok za oddajo ponudb prestavite vsaj za 10 dni saj v nasprotnem primeru ne moremo pripraviti ponudbe. Hvala za razumevanje!

ODGOVOR
Spoštovani.
Roka za oddajo ponudb ne moremo podaljšati.
Hvala za razumevanje.



Datum objave: 17.12.2018   11:57
VPRAŠANJE
Pozdrav

v postavki - Notranji Vodovod 3 in 4 se ne vidi teksta, postavke pa so zaklenjene - prosimo da razširite oz naredite polje z opisom postavke viden - nam se izpišejo samo "########".
Hkrati prosim za podaljšanje roka oddaje saj zaradi vmesnega prazničnega časa ne bomo pridobili vseh potrebnih ponudb in podatkov ker obrtnikov med prazniki večinoma ni - brez vseh pridobljenih cen ne moremo sestaviti ponudbe.
Hvala

ODGOVOR

Spoštovani.

Preverili smo popis del vezano na vaše opozorilo. Polje je vidno, zato ga ne bomo popravljali. Prosim, da preverite ali se pripomba nanaša na ti dve postavki ali gre za napako. Spodaj kopiram opise teh dveh postavk.
3 Kompleten pisoar sestavljen iz:
- školjke iz sanitarnega porcelana prve kvalitete, bele barve z notranjim priključkom za izplakovalno vodo iz zidu in vodoravnim priključkom za notranji odtočni sifon,
- standardnega kompleta za priključitev na sanitarno vodovodno instalacijo od zadaj,
- standardnim notranjim PVC sifonom z vodoravnim priključkom na odtočno kanalizacijo v zidu,
vključno z vsem drobnim montažnim, tesnilnim in pritrdilnim materialom.
(kvaliteto in tip sanitarne opreme potrdi projektant notranje opreme oz. investitor) kpl 4
4 Podometna senzorska armatura za pisoar sestavljena iz nerjaveče okrasne in zaščitne maske, fotocelice, elektromagnete podometne krogelne pipe DN15 z možnostjo nastavitve časa zapiranja vključno s transformatorjem za napajanje 220/18V ter vsem drobnim montažnim, spojnim in tesnilnim materialom.
(kvaliteto in tip elementa potrdi projektant notranje opreme oz. investitor) kpl 4

Glede podaljšanja roka bomo odgovor podali kasneje.

Lep pozdrav

Datum objave: 17.12.2018   13:47
VPRAŠANJE
Spoštovani

Prosimo za podaljšanje roka oddaje vsaj za en teden - razlog božično novoletni prazniki v obdobju katerih se ne da narediti prave najugodnejše ponudbe saj firme po večini ne delajo in ne moremo pridobiti vseh potrebnih ponudb in sestaviti kompletne ponudbe.
Vljudno Vas prosimo za razumevanje

ODGOVOR
Spoštovani.

Rok za oddajo ponudbe bomo podaljšali do 07.01.2018 do 13:00.




Datum objave: 17.12.2018   13:48
VPRAŠANJE
Pozdrav

v postavki - Notranji Vodovod 3 in 4 se ne vidi teksta, postavke pa so zaklenjene - prosimo da razširite oz naredite polje z opisom postavke viden - nam se izpišejo samo "########".
Hkrati prosim za podaljšanje roka oddaje saj zaradi vmesnega prazničnega časa ne bomo pridobili vseh potrebnih ponudb in podatkov ker obrtnikov med prazniki večinoma ni - brez vseh pridobljenih cen ne moremo sestaviti ponudbe.
Hvala

ODGOVOR

Spoštovani.

Rok za oddajo ponudbe bomo podaljšali do 07.01.2018 do 13:00.


Datum objave: 18.12.2018   14:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo, da obrazce za izpolnjevanje objavite v WORD-u zaradi lažje izpolnitve le-teh.

Hvala.

ODGOVOR
Spoštovani.

Obrazcev ne bomo objavili v Wordu.


Datum objave: 19.12.2018   08:25
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
NOTRANJI VODOVOD
postavka 26
Izdelava POV dokumentacije v dveh (2)izvodih, se ne da vpisati ceno, ker je zaklenjeno.
Postavko pustimo brez cene?

ODGOVOR
Spoštovani.

Hvala za opozorilo. Napako bomo popravili.



Datum objave: 19.12.2018   08:25
VPRAŠANJE
Pozdrav

v postavki notranji vodovod - post 26 je zaklenjena celica za vpis cene na enoto - prosim da jo odklenete.

Lep pozdrav!



ODGOVOR
Spoštovani.

Hvala za opozorilo. Napako bomo odpravili.



Datum objave: 20.12.2018   10:28
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
imamo dve vprašanji s področja PVC del;
Prvo je glede postavke 7, lahko definirate avtomatska vrata z odpiranjem vstran?
Ste mislili morda na dsrna vrata z avtomatskim odpiranjem na senzor?
Drugo vprašanje pa je glede postavke 12, prosimo da opišete za kakšne poškodbe na oknih gre in katere dele mislite, da je potrebno zamenjati.


ODGOVOR
Spoštovani.

Vprašanje: Prvo je glede postavke 7, lahko definirate avtomatska vrata z odpiranjem vstran?
Odgovor: popis označuje smer odpiranja skladno z izrisom v tlorisu;

Vprašanje: Ste mislili morda na dsrna vrata z avtomatskim odpiranjem na senzor?
Odgovor: Da, odpiranje na senzor;

Vprašanje: Drugo vprašanje pa je glede postavke 12, prosimo da opišete za kakšne poškodbe na oknih gre in katere dele mislite, da je potrebno zamenjati. Odgovor: obstoječe stavbno pohištvo bo potrebno servisirati ( zamenjava gumi tesnil, okovje -kljuke za odpiranje..) in v ceni upoštevati zamenjavo stavbnega pohištva v primeru dotrajanosti posameznih elementov ( ocena 11 kos dimenzije 120/140 cm) vključno z zunanjo in notranjo polico v pvc.



Datum objave: 21.12.2018   16:22
geslo v popisih je Bojana

Datum objave: 21.12.2018   16:22
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V popisu keramike je zahteva zdrsnosti S10, Ali gre morda gre za R10, ker nam je S10 neznanka.
Hvala za pojasnilo

ODGOVOR
. Odgovor: gre za oznako R 10.



Datum objave: 21.12.2018   16:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri KONTROLA PRISTOPA ne sešteva skupno vrednost in posledično tudi pri skupni rekapitulaciji.
Prosimo vas za popravek. Ker je toliko napak prosimo, da odklenete vse stolpce za vnos cen, da lahko kopiramo iz drugega excela, da ne vnašamo spet vsako ceno posebej.
Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Hvala za opozorilo. Napako smo popravili in objavili geslo za odklepanje.


Datum objave: 21.12.2018   16:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

V zavihku elektroinstalacij F. - Kontrola pristopa... poglavje se ne sešteva v končno "sumo" celice pa so zaklenjene.
Prosimo za popravek.
Prav tako Vas prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe - zaradi bližajočih praznikov ne moremo pridobiti vseh ponudb in izdelati korektne ponudbe do roka oddaje 04.1.19 saj ima večina podjetij v tem času dopuste in ne morejo pripraviti ponudb - Lepo prosimo za podaljšanje roka vsaj do 8.1.19

Hvala

ODGOVOR

Hvala za opozorilo glej prejšnje odgovore.