Dosje javnega naročila 008560/2018
Naročnik: GIMNAZIJA FRANCA MIKLOŠIČA LJUTOMER, Prešernova ulica 34, 9240 Ljutomer
Storitve: Javno naročilo male vrednosti za storitev tiskarske usluge
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 44.000,00 EUR

JN008560/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.12.2018
JN008560/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.01.2019
JN008560/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019

    JN008560/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
GIMNAZIJA FRANCA MIKLOŠIČA LJUTOMER
Prešernova ulica 34
9240
SI
Ljutomer
Slovenija
ravnatelj, Zvonko Kustec
gfml@gfml.si
+386 25858702
+386 25858720

Internetni naslovi
http://www.gfml.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.gfml.si/index.php/o-soli/obvestila/novice-5
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=6067
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javno naročilo male vrednosti za storitev tiskarske usluge
Referenčna številka dokumenta: GFML-NMV-2/2018-2
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22900000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvajanje naslednjih tiskarskih storitev:
 priprava za tisk lektoriranega in neoblikovanega besedila;
 grafično oblikovanje;
 tiskanje publikacij, vabil in plakatov;
 tiskanje promocijskega materiala (bloki, mape, vrečke ipd.);
 izdelava in dotisk logotipov na promocijski material;
 dotisk logotipov na pisarniški material ipd.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvajanje naslednjih tiskarskih storitev:
 priprava za tisk lektoriranega in neoblikovanega besedila;
 grafično oblikovanje;
 tiskanje publikacij, vabil in plakatov;
 tiskanje promocijskega materiala (bloki, mape, vrečke ipd.);
 izdelava in dotisk logotipov na promocijski material;
 dotisk logotipov na pisarniški material ipd.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2019
Konec: 31.12.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Možnost podaljšanja: 2 x 12 mesecev.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.12.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2018
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.12.2018   10:00
Kraj: Elektronsko, preko sistema e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.12.2018   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.12.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.12.2018   12:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Prosim, da specificirate, kakšne kuverte potrebujete - levo okno, desno okno, brez okenca?
Prav tako ni posebej specificirano ali so te količine tiskovin naročene v enem naročilu ali drobljeno - v mislih imam posamezno vrsto tiskovine, npr. kuverte.

Hvala,
Sonja Šalamon

ODGOVOR




Datum objave: 18.12.2018   12:02
Spoštovani.

Kuverte potrebujemo z levim oknom in brez okna.
Količine tiskovin, kot so npr. kuverte in bloki naročujemo drobljeno oz. po potrebi.

Lep pozdrav,
GFML

VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Prosim, da specificirate, kakšne kuverte potrebujete - levo okno, desno okno, brez okenca?
Prav tako ni posebej specificirano ali so te količine tiskovin naročene v enem naročilu ali drobljeno - v mislih imam posamezno vrsto tiskovine, npr. kuverte.

Hvala,
Sonja Šalamon

ODGOVOR