Dosje javnega naročila 008579/2018
Naročnik: VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA, Muzejski trg 7, 6000 Koper - Capodistria
Blago: Nakup in dobava 2 (dveh) novih kombiniranih osebnih vozil za potrebe naročnika
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 52.200,00 EUR

JN008579/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.12.2018
JN008579/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.01.2019
JN008579/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.02.2019
JN008579/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.02.2019
Zahtevek za revizijo

    JN008579/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA
Muzejski trg 7
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Barbara Dolher
info@vdckoper.si
+386 56262851

Internetni naslovi
http://www.vdc-koper.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/287643/JN_VDC_Koper.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=6094
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup in dobava 2 (dveh) novih kombiniranih osebnih vozil za potrebe naročnika
Referenčna številka dokumenta: 4300-4/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34110000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup in dobava 2 (dveh) novih kombiniranih vozil za prevoz uporabnikov.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za vse sklope
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Kombinirano vozilo za prevoz oseb z 9 sedeži (8+1)
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kombinirano vozilo za prevoz oseb z 9 sedeži (8+1). Natančnejši opis vozila, ki je predmet tega javnega naročila in tehnične zahteve naročnika so navedene v razpisni dokumentaciji naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 75
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Kombinirano vozilo za prevoz oseb z 9 sedeži (8+1) s podaljšanim prtljažnikom
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kombinirano vozilo za prevoz oseb z 9 sedeži (8+1) s podaljšanim prtljažnikom. Natančnejši opis vozila, ki je predmet tega javnega naročila in tehnične zahteve naročnika so navedene v razpisni dokumentaciji naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 75
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.01.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 07.01.2019   09:05
Kraj: Elektronsko odpiranje ponudb


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.12.2018   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.12.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.12.2018   12:14
VPRAŠANJE
Spoštovani

V opisu tehničnih zahtev imate v obeh sklopih zahtevo:

17. Meglenke zadaj z osvetlitvijo pri zaviranju - prosim za razlago kaj z tem pričakujete.
27. Podaljšani varnostni pasovi (za osebe z visoko telesno težo nad 200 kg) - za koliko naj bodo podaljšani oz kakšna naj bo dolžina le teh?

Za odgovor že v naprej hvala

ODGOVOR


V povezavi z 17. točko tehnične specifikacije, je glavna naročnikova zahteva - MEGLENKE ZADAJ. Naročnik pričakuje, da so meglenke dobro vidljive tudi v primeru slabše vidljivosti (vremenski pogoji).
V povezavi z 27. točko tehnične specifikacije, naročnik zahteva, da je v vsakem vozilu en podaljšan varnostni pas, ki je za vsaj en meter daljši od dolžine običajnega varnostnega pasu.

Datum objave: 21.12.2018   12:15
VPRAŠANJE
zanima me, za kolikšno število potnikov potrebujete podaljšane varnostne pasove za osebe z visoko telesno težo

ODGOVOR


Naročnik zahteva, da je v vsakem vozilu en podaljšan varnostni pas, ki je za vsaj en meter daljši od dolžine običajnega varnostnega pasu.