Naslov: NABAVA LABORATORIJSKIH APARATOV, DIAGNOSTIČNIH SREDSTEV TER LABORATORIJSKEGA MATERIALA
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dobava LABORATORIJSKIH APARATOV, DIAGNOSTIČNIH SREDSTEV TER LABORATORIJSKEGA MATERIALA.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 1.734.798,20 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Aparat za avtomatizirano osnovno analizo urina s potrošnim materialom in manjši aparat za osnovno analizo urina s potrošnim materialom Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava aparata za avtomatizirano osnovno analizo urina s potrošnim materialom in manjši aparat za osnovno analizo urina s potrošnim materialom
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
ime
ponder
Cena aparatur
20
Cena potrošnega materiala
70
Cena vzdrževanja aparatur
10
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Aparat za izvajanje elektroforeze serumskih proteinov na agaroznem gelu z vgrajenim čitalcem s potrošnim materialom Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava aparata za izvajanje elektroforeze serumskih proteinov na agaroznem gelu z vgrajenim čitalcem s potrošnim materialom.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
ime
ponder
Cena aparature
20
Cena potrošnega materiala
70
Cena vzrdževanja aparature
10
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Aparat za določanje HbA1c s potrošnim materialom Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava aparata za določanje HbA1c s potrošnim materialom
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
ime
ponder
Cena aparature
20
Cena potrošnega materiala
70
Cena vzdrževanja aparature
10
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Integriran analitski sistem za BIO- IN IMUNOKEMIJO z diagnostičnimi sredstvi in laboratorijskim materialom Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava integriranega analitskega sistema za BIO- IN IMUNOKEMIJO z diagnostičnimi sredstvi in laboratorijskim materialom
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
ime
ponder
Cena aparature
20
Cena potrošnega materiala
70
Cena vzdrževanja aparature
10
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: Epruvete, igle in adapterji za venski odvzem Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so epruvete, igle in adapterji za venski odvzem
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 6
II.2.1 Naslov
Naslov: Mikroepruvete in varnostne lancete za kapilarni odvzem Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so mikroepruvete in varnostne lancete za kapilarni odvzem
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 7
II.2.1 Naslov
Naslov: Nastavki za pipete, mikroviale Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so nastavki za pipete, mikroviale
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 8
II.2.1 Naslov
Naslov: Ostali potrošni material Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je ostali potrošni material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 9
II.2.1 Naslov
Naslov: Kontrola kakovosti za SR Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je kontrola kakovosti za SR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 10
II.2.1 Naslov
Naslov: Drugi reagenti za urinske preiskave Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so drugi reagenti za urinske preiskave
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 11
II.2.1 Naslov
Naslov: Urinski potrošni material in pipete za SR Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je urinski potrošni material in pipete za SR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 12
II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva in laboratorijski material vezan na aparat clinitek advantus Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava diagnostičnih sredstev in laboratorijskega materiala vezanega na aparat cinitek advantus.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 13
II.2.1 Naslov
Naslov: Hitri testi Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so hitri testi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 14
II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za aparat Thrombostat proizvajalca Behnk Elektronik Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je potrošni material za aparat Thrombostat proizvajalca Behnk Elektronik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 15
II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za aparat CD Ruby proizvajalca Abbott Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je potrošni material za aparat CD Ruby proizvajalca Abbott
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 16
II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za aparat Sysmex CS 2500 proizvajalca Siemens Številka sklopa: 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je potrošni material za aparat Sysmex CS 2500 proizvajalca Siemens
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 17
II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za aparat ABL800 proizvajalca Radiometer Copenhagen Številka sklopa: 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je potrošni material za aparat ABL800 proizvajalca Radiometer Copenhagen
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 18
II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za aparat ACCU-CHEK Inform II proizvajalca Roche Številka sklopa: 18
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet je potrošni material za aparat ACCU-CHEK Inform II proizvajalca Roche
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 19
II.2.1 Naslov
Naslov: Testni lističi z brezplačno uporabo merilnikov glukoze Številka sklopa: 19
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Brežice - laboratorij
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava laboratorijskih aparatov, diagnostičnih sredstev ter laboratorijskega materiala
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN004045/2018-B01 Številka obvestila v UL: 2018/S 115-261055 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 15.06.2018
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 1 Naslov: Aparat za avtomatizirano osnovno analizo urina s potrošnim materialom in manjši aparat za osnovno analizo urina s potrošnim materialom
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
INTEREXPORT mednarodna trgovina, d.o.o.
Potok pri Komendi 12
1218
SI
Komenda
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 100.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 96.453,50 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 2 Naslov: Aparat za izvajanje elektroforeze serumskih proteinov na agaroznem gelu z vgrajenim čitalcem s potrošnim materialom
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 40.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 44.626,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 3 Naslov: Aparat za določanje HbA1c s potrošnim materialom
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 4 Število prejetih ponudb MSP-jev: 4 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 4
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MEDITRADE, Podjetje za zunanjo in notranjo trgovino d.o.o.
Brnčičeva ulica 17B
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 100.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 104.691,70 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 4
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 4 Naslov: Integriran analitski sistem za BIO- IN IMUNOKEMIJO z diagnostičnimi sredstvi in laboratorijskim materialom
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Ne
V.1 Informacije o neoddaji naročila
Prejete ni bilo nobene ponudbe ali prijave za sodelovanje ali pa so bile vse zavrnjene.
Sklop 5
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 5 Naslov: Epruvete, igle in adapterji za venski odvzem
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
28.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 2
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
LABORMED podjetje za trgovino, projektiranje in svetovanje d.o.o., Ljubljana
Peričeva ulica 29
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 60.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 58.920,20 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 6
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 6 Naslov: Mikroepruvete in varnostne lancete za kapilarni odvzem
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
28.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 2
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
LABORMED podjetje za trgovino, projektiranje in svetovanje d.o.o., Ljubljana
Peričeva ulica 29
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 40.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 43.894,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Število prejetih ponudb: 4 Število prejetih ponudb MSP-jev: 4 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 4
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
VENOFARMACIJA podjetje za zastopstvo, trženje in svetovanje d.o.o.
Ulica I. štajer. bataljona 7
3000
SI
Celje
Slovenija
Da
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 6.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 5.910,40 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 8
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 8 Naslov: Ostali potrošni material
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 6 Število prejetih ponudb MSP-jev: 6 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 6
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
LABORMED podjetje za trgovino, projektiranje in svetovanje d.o.o., Ljubljana
Peričeva ulica 29
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
LABORATORIJSKA TEHNIKA BURNIK Proizvodno in trgovsko podjetje d.o.o.
Skaručna 14A
1217
SI
Vodice
Slovenija
Da
VENOFARMACIJA podjetje za zastopstvo, trženje in svetovanje d.o.o.
Ulica I. štajer. bataljona 7
3000
SI
Celje
Slovenija
Da
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
KEFO, kemija in farmacija, d.o.o.
Brnčičeva ulica 29
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 10.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 9.157,20 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 9
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 9 Naslov: Kontrola kakovosti za SR
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 1.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 5.799,52 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 10
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 10 Naslov: Drugi reagenti za urinske preiskave
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 4 Število prejetih ponudb MSP-jev: 4 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 4
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
DR. GORKIČ zdravstvena dejavnost, zastopanje in prodaja medicinske opreme d.o.o.
Obrtniška ulica 11
1370
SI
Logatec
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 20.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 15.808,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 11
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 11 Naslov: Urinski potrošni material in pipete za SR
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
LABORATORIJSKA TEHNIKA BURNIK Proizvodno in trgovsko podjetje d.o.o.
Skaručna 14A
1217
SI
Vodice
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 10.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 11.232,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 12
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 12 Naslov: Diagnostična sredstva in laboratorijski material vezan na aparat clinitek advantus
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Ne
V.1 Informacije o neoddaji naročila
Prejete ni bilo nobene ponudbe ali prijave za sodelovanje ali pa so bile vse zavrnjene.
Število prejetih ponudb: 4 Število prejetih ponudb MSP-jev: 4 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 4
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o.
Cesta v Gorice 8
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 30.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 27.646,32 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 14
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 14 Naslov: Potrošni material za aparat Thrombostat proizvajalca Behnk Elektronik
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 50.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 45.114,40 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 15
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 15 Naslov: Potrošni material za aparat CD Ruby proizvajalca Abbott
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SALUS promet s farmacevtskimi, medicinskimi in drugimi proizvodi, d.d., Ljubljana
Litostrojska cesta 46A
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 300.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 295.125,60 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 16
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 16 Naslov: Potrošni material za aparat Sysmex CS 2500 proizvajalca Siemens
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
Kemofarmacija, veletrgovina za oskrbo zdravstva, d.d.
Cesta na Brdo 100
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 300.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 304.108,64 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 17
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 17 Naslov: Potrošni material za aparat ABL800 proizvajalca Radiometer Copenhagen
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
08.01.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
PULMODATA Profesionalna medicinska oprema d.o.o.
Puchova ulica 1
1235
SI
Radomlje
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 500.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 501.101,12 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 18
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 18 Naslov: Potrošni material za aparat ACCU-CHEK Inform II proizvajalca Roche
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
ROCHE farmacevtska družba d.o.o.
Vodovodna cesta 109
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 20.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 16.249,60 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 19
Številka naročila: 410-2/18 Številka sklopa: 19 Naslov: Testni lističi z brezplačno uporabo merilnikov glukoze
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
19.12.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
ROCHE farmacevtska družba d.o.o.
Vodovodna cesta 109
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 150.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 148.960,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.