Dosje javnega naročila 000342/2019
Naročnik: Javni zavod Kraške lekarne Ilirska Bistrica, Gregorčičeva cesta 8A, 6250 Ilirska Bistrica
Blago: Oprema za Lekarno Sežana
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN000342/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 23.01.2019
JN000342/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.02.2019

    JN000342/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javni zavod Kraške lekarne Ilirska Bistrica
Gregorčičeva cesta 8A
6250
SI
Ilirska Bistrica
Slovenija
uprava
racunovodstvo@krl.si
+386 57111742

Internetni naslovi
https://www.krl.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/292734/02_RD_Oprema_za_lekarno_Sezana.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=6674
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Oprema za Lekarno Sežana
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
09310000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je izdelava, dobava in montaža opreme za novo lekarniško enoto v Sežani.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je izdelava, dobava in montaža opreme za novo lekarniško enoto v Sežani. Podrobnejši opis je opredeljen v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 45
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V skladu z razpisno dokumentacijo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.02.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 07.06.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 07.02.2019   10:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 31.01.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.01.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 25.01.2019   09:01
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naprošam za objavo shem in načrtov.

Lep pozdrav

ODGOVOR
Tehnična dokumentacija je na voljo pri naročniku. Ponudniki jo lahko prevzamejo ali si jo ogledajo kadarkoli v poslovnem času naročnika (od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro). Ponudniki se lahko zaradi hitrejšega prevzema dokumentacije predhodno najavijo po e-pošti na naslov jozica.dolgan-glazar@krl.si ali se na enak način dogovorijo za posredovanje dokumentacije po pošti.



Datum objave: 01.02.2019   09:48
VPRAŠANJE
Spoštovani,

naročnika naprošamo, da se zahteva za reference razširi tudi na laboratorijsko opremo.

Lep pozdrav

ODGOVOR
Naročnik zahteve ne bo spreminjal.