Dosje javnega naročila 000399/2019
Naročnik: VARSTVENO DELOVNI CENTER NOVA GORICA, Klanec 14A, 5250 Solkan
Blago: NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA POTREBE VDC NOVA GORICA ZA OBDOBJE DVEH LET
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 76.401,50 EUR

JN000399/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.01.2019
JN000399/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.02.2019
JN000399/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.03.2019
JN000399/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.03.2019
JN000399/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 27.03.2019
JN000399/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 28.03.2019
Zahtevek za revizijo

    JN000399/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
VARSTVENO DELOVNI CENTER NOVA GORICA
Klanec 14A
5250
SI
Solkan
Slovenija
Tanja Cink
tajnistvo@vdcng.si
+386 53350600
+386 53350601

Internetni naslovi
http://www.vdcng.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/293372/NABAVA_IN_DOBAVA_HRANE_ZA_POTREBE_VDC_NOVA_GORICA_ZA_OBDOBJE_DVEH_LET.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/293372/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=6737
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA POTREBE VDC NOVA GORICA ZA OBDOBJE DVEH LET
Referenčna številka dokumenta: NMV1/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA POTREBE VDC NOVA GORICA ZA OBDOBJE DVEH LET
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: MLEKO IN MLEČNI IZDELKI
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA PRIPRAVO ZAJTRKOV, VRSTA IN KOLIČINA HRANE, KI JE PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE PO POSAMEZNIH SKLOPIH RAZVIDNA IZ PONUDBENEGA PREDRAČUNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: NAMAZI
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15830000
15840000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA PRIPRAVO ZAJTRKOV, VRSTA IN KOLIČINA HRANE, KI JE PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE PO POSAMEZNIH SKLOPIH RAZVIDNA IZ PONUDBENEGA PREDRAČUNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: ŽITARICE
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15600000
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA PRIPRAVO ZAJTRKOV, VRSTA IN KOLIČINA HRANE, KI JE PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE PO POSAMEZNIH SKLOPIH RAZVIDNA IZ PONUDBENEGA PREDRAČUNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: KRUH IN KRUŠNI IZDELKI
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA PRIPRAVO ZAJTRKOV, VRSTA IN KOLIČINA HRANE, KI JE PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE PO POSAMEZNIH SKLOPIH RAZVIDNA IZ PONUDBENEGA PREDRAČUNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: NAPITKI IN PIJAČE
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15840000
15860000
15900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA PRIPRAVO ZAJTRKOV, VRSTA IN KOLIČINA HRANE, KI JE PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE PO POSAMEZNIH SKLOPIH RAZVIDNA IZ PONUDBENEGA PREDRAČUNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: OSTALO
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15830000
15870000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA IN DOBAVA HRANE ZA PRIPRAVO ZAJTRKOV, VRSTA IN KOLIČINA HRANE, KI JE PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE PO POSAMEZNIH SKLOPIH RAZVIDNA IZ PONUDBENEGA PREDRAČUNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z razpisno dokumentacijo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.02.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 25.05.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.02.2019   10:30
Kraj: Portal e-jn


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.02.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.01.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.01.2019   11:33
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo vas za odgovore na spodnja vprašanja:

KRUH IN KRUŠNI IZDELKI

Rogljiči - kakšne rogljiče želite , navadne pekovske ali francoske ?

višn.pita vam lahko ponudimo Jagodno pito ali Jabolčno pito ?

Hvala in lepo pozdravljeni

ODGOVOR

KRUH IN KRUŠNI IZDELKI

Rogljički naj bodo francoski polnjeni z marmelado oz. čokoladno kremo

Pite so lahko različnih okusov (višnja, jagoda, jabolko,skuta)


Datum objave: 05.02.2019   07:17
VPRAŠANJE
V točki 9.3.5 imate napisano, da mora biti ponudba veljavna najmanj 3 mesece.
Nimate pa nič opredeljeno, 3 mesece od česa?? Od objave naročila, od datuma za oddajo, od datuma, ki ga sami vpišemo pri izpolnjevanju obrazcev... Prosimo, bodite bolj konkretni.

Hvala

ODGOVOR

Ponudba mora biti veljavna najmanj 3 mesece od roka oddaje ponudb, ki je 25.2.2019.

Datum objave: 05.02.2019   08:41
VPRAŠANJE
Od kdaj do kdaj je predvidena sklenitev pogodbe?

Ali smo pravilno razumeli, da boste za vsak posamezni sklop izbrali enega dobavitelja?

Ali so cene fiksne za celotno obdobje, torej za 24 mesecev?

ODGOVOR

Sklenitev pogodbe vstopi v veljavo z dnem, ko jo podpišeta obe pogodbeni stranki in ko prodajalec, predloži garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v skladu s pogodbo.

Ponudnik lahko ponudi ponudbo za posamezen sklop ali več sklopov. V ponudbenem predračunu morajo biti ponujeni vsi artili znotraj posameznega sklopa. Merila za izbor ponudnika so prepisani v razpisni dokumentaciji.

Cene so fiksne ves čas veljavnosti te pogodbe, to je 24 mesecev.

Datum objave: 12.02.2019   09:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali so količine v predračunu za eno leto ali za dve leti?

ODGOVOR

Količine po sklopih so predvidene za eno leto. Ponudnik izpolne prevideno vrednost naročila za 1 leto in potem kot je predpisano v predračunu preračuna končno vrednost naročila za 2 leti. Naročnik bo sklenil pogodbo z izbranim ponudnikom za obdobje 2 let.


Datum objave: 12.02.2019   10:26
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE:
ali lahko v ESPD obrazcu v rubriki

Del V: Zmanjšanje števila ustreznih kandidatov 
Gospodarski subjekt mora zagotoviti informacije samo, kadar je naročnik v skladu s 82. členom ZJN-3 navedel objektivne in nediskriminatorne pogoje ali pravila, ki jih namerava uporabiti za zmanjšanje števila kandidatov, ki bodo povabljeni, da oddajo ponudbe ali sodelujejo v dialogu. Te informacije, ki jih lahko spremljajo zahteve v zvezi s potrdili oziroma vrstami potrdil ali oblikami listinskih dokazov, ki jih je treba predložiti, če so potrebna, so navedene v ustreznem obvestilu ali dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Samo za omejene postopke, konkurenčne postopke s pogajanji, postopke s pogajanji z objavo, postopke konkurenčnega dialoge in partnerstva za inovacije, v katere so vključena pogajanja.

pustimo prazno, ker naročnik ni navedel objektivnih in nediskriminatornih pogojev a zmanjšanje števila kandidatov ?


ODGOVOR

Lahko pustite prazno ker naročnik ni navedel pogojev ker gre za postopek-Naročila male vrednosti.


Datum objave: 13.02.2019   09:03
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE.

NAPITKI IN PIJAČE
kakav 500 g, instant kakavov prah (oslajen) - ali ponudimo 400g kakav v pet embalaži ali 500g kakav v vrečki?


ODGOVOR

NAPITKI IN PIJAČE

Naročilo zajema kakav 500g, instant kakavov prah (oslajen). Lahko ponudite to naročilo v manjših embalažah v kolikor ne presega 500g kot je opredeljeno v ponudbenem predračunu.