Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.01.2019 13:27
VPRAŠANJE
Ali naročnik predvideva, da bo po zaključeni analizi sledilo javno naročilo za razvoj informacijskega sistema za podporo analiziranim procesom? Ali bo v tem primeru izbrani izvajalec lahko oddal tudi ponudbo za razvoj informacijskih sistemov?
ODGOVOR
Odgovor je DA in DA.
Datum objave: 05.02.2019 14:29
VPRAŠANJE
Ker se ne strinjamo z naročnikom, mu predlagamo, da še enkrat temeljito razmisli glede konflikta interesov v svojem odgovoru na vprašanje (Datum objave: 30.01.2019 13:27) (»drugi« odgovor DA):
VPRAŠANJE
Ali naročnik predvideva, da bo po zaključeni analizi sledilo javno naročilo za razvoj informacijskega sistema za podporo analiziranim procesom? Ali bo v tem primeru izbrani izvajalec lahko oddal tudi ponudbo za razvoj informacijskih sistemov?
ODGOVOR
Odgovor je DA in DA.
V primerljivi situaciji (JN000307/2019-W01) je naročnik glede konflikta interesov odgovoril in utemeljil svoj odgovor na naslednji način:
»Skladno s 65. členom ZJN-3 mora naročnik sprejeti ustrezne ukrepe za zagotovitev poštene konkurence, kadar je ponudnik ali podjetje, povezano s ponudnikom, naročniku svetovalo v predhodnem preverjanju trga, ali bilo kako drugače vključeno v pripravo postopka javnega naročanja. 2. odst. 65. člena ZJN-3 na splošno opredeljuje te ukrepe in določa, da naročnik iz postopka izloči predhodno (ne)posredno sodelujočega ponudnika, če ni mogoče drugače zagotoviti, da se spoštuje načelo enakopravne obravnave ponudnikov.
Ker bo v danem primeru izbrani ponudnik pripravil razpisno dokumentacijo za bodoči postopek nakupa KZZ in PK naročnik ocenjuje, da primerni blažji ukrepi od izločitve takšnega ponudnika v bodočem postopku tako niso možni. Zakon o javnem naročanju s komentarjem, GV Založba, Ljubljana 2016, dr. Vesna Kranjc, str. 246: »Oseba, ki ni zgolj informirala naročnika o posameznih vprašanjih, ampak je zanj pripravila vse dokumente v zvezi z oddajo javnega naročila, zagotovo ne more sodelovati v tem postopku kot ponudnik. V takšnem primeru naročnik ne more sprejeti ukrepov, ki bi drugim ponudnikom zagotovili enak položaj.««
Predlagamo, da naročnik ponovno razmisli o svojem »drugem« odgovoru glede konflikta interesov in naj podrobno utemelji, če tega ni. V primeru najmanjšega dvoma predlagamo, da naročnik navedeni drugi odgovor popravi iz »DA« v »NE«. V nasprotnem primeru bomo prisiljeni vložiti revizijski zahtevek.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Naročnik ostaja pri odgovoru na vprašanje (Datum objave: 30. 1. 2019 13:27) DA in DA. Naročnik bo dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila dopolnil in tudi ustrezno dokumentiral ukrepe za zagotovitev spoštovanja načela enakopravne obravnave ponudnikov v novem postopku javnega naročila za razvoj informacijskih sistemov. Popravek bo objavljen na Portalu javnih naročil.
Datum objave: 05.02.2019 14:29
VPRAŠANJE
V zvezi z merili naročnik med drugim za strokovnjake zahteva, da imajo veljaven IPMA ali PMP certifikat projektnega vodenja. Naročnika želimo opozoriti, da IPMA oziroma PMP nista edina kompetentna certifikata s področja projektnega vodenja, primerljivi so tudi naslednji: PRINCE, PRINCE2, PMI, Project+ CompTIA in ScrumMaster. Prosimo naročnika, da ta pogoj razširi vsaj še na primerljive certifikate PRINCE, PRINCE2, PMI, Project+ CompTIA in ScrumMaster.
ODGOVOR
Naročnik bo v tem delu popravil dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila in razširil nabor certifikatov projektnega vodenja. Popravek bo objavljen na Portalu javnih naročil.
Datum objave: 05.02.2019 14:30
VPRAŠANJE
Spoštovani
V merilih za certifikate je zapisano, da bo naročnik priznal veljavne certifikate iz nabora certifikatov, če jih je prijavljen kader pridobil do dne, ko je bilo obvestilo o tem javnem naročilu objavljeno na portalu javnih naročil in za katere bo ponudnik naročniku predložil kopije certifikatov.
Omenjeni certifikati zahtevajo dolgotrajne postopke certifikacije oziroma recertifikacije, zato ne morejo biti pridobljeni v kratkem času. S tem razlogom vas prosimo, da ta pogoj omilite tako, da boste certifikate priznali, če so pridobljeni do dneva oddaje ponudbe za javno naročilo.
ODGOVOR
Naročnik merila v tem delu ne bo spremenil.
Datum objave: 15.02.2019 07:31
VPRAŠANJE
Prosimo vas, da pojasnite naslednje: v objavi naročila navajate: "Trajanje naročila: Trajanje v dnevih: 180". V vzorcu pogodbe piše: "Rok, v katerem mora vodja projekta na strani naročnika prejeti poslovno analizo v pregled, je 120 dni, šteto od sklenitve te pogodbe."
Ali to pomeni, da mora izvajalec izvesti aktivnosti od 1-6 iz poglavja 3 Specifikacije naročila v roku 120 dni, aktivnosti 7 in 8 pa v 60. dneh, ki sledijo?
ODGOVOR
Trajanje naročila, objavljeno na portalu in popravljeno dne 15. 2. 2019 na 190 dni, je enako veljavnosti pogodbe iz 29. člena popravljenega osnutka pogodbe. Teh 190 dni je bilo približno izračunanih na podlagi: roka za posredovanje poslovne analize v pregled 120 dni, dodatni rok za posredovanje: 10 dni, pregled poslovne analize: 30 dni, popravek poslovne analize: 15 dni, pregled popravljene poslovne analize: 15 dni).
Rok, v katerem mora izbrani izvajalec opraviti poslovno analizo, katere rezultat so Specifikacije, torej od točke 1 do 8 iz 3. poglavja objavljenih Specifikacij, je 120 dni.
Datum objave: 15.02.2019 07:32
VPRAŠANJE
Zanima nas, če boste upoštevali certifikate, ki so bili pridobljeni na isti dan, kot je bilo objavljeno naročilo na strani enaročanje, torej na 28.1.2019?
ODGOVOR
Da.
Datum objave: 15.02.2019 07:33
VPRAŠANJE
Ponudnik predvideva, da rezultat projekta: »8. Specifikacija zahtev za javno naročilo za nov informacijski sistem, ki jo bo mogoče uporabiti za oceno ustreznosti obstoječega IKT sistema in/ali za postopek javnega naročila za postopke nakupa novega in sicer obsega : a. poslovne zahteve, b. zahteve deležnikov, c. funkcionalne zahteve, d. nefunkcionalne zahteve in e. ocenjena vrednost« po obsegu in vsebini ni enakovreden specifikacijam, ki bodo dela kasnejšega javnega naročila za razvoj in uvedbo informacijskih rešitev. V nasprotnem prosimo naročnika, da natančneje specificira zahtevano vsebino tega rezultata.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Naročnik je dne 15. 2. 2019 (in pred tem že dne 4. 2. 2019) na Portalu javnih naročil objavil popravljene Specifikacije ravno v tej točki. Izbrani izvajalec bo moral opraviti poslovno analizo, katere končni rezultat bo dokument Specifikacije za nov informacijski sistem (popravek omenjene 8. točke Specifikacij)
Datum objave: 15.02.2019 07:34
VPRAŠANJE
Ugotavljamo, da je pretekel že en teden od naročnikove obljube, da bo »dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila dopolnil in tudi ustrezno dokumentiral ukrepe za zagotovitev spoštovanja načela enakopravne obravnave ponudnikov v novem postopku javnega naročila za razvoj informacijskih sistemov. Popravek bo objavljen na Portalu javnih naročil.«
Prav tako še vedno čakamo odgovore na vprašanja, ki smo jih postavili naročniku pred enim tednom, medtem pa čas teče v prazno, ker nimamo ustreznih informacij, da bi lahko nadaljevali s pripravo ponudbe...
Predlagamo naročniku, da še enkrat temeljito razmisli o vseh odgovorih, ki jih je objavil na PJN in jih ustrezno spremeni oziroma dopolni.
ODGOVOR
Naročnik je dne 15. 2. 2019 na Portalu javnih naročil objavil popravek dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila ter prav tako podaljšal rok za postavljanje vprašanj in oddajo ponudb.
Datum objave: 15.02.2019 12:03
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE:
Prosimo za bolj natančno pojasnilo, kaj pomeni stavek na str. 7 spodaj v dokumentu Specifikacije_DOdv_popravljene_15.2.2019-sklop1.PDF:
»Tehnične specifikacije morajo biti pripravljene v skladu z ZJN-3.«
Prav tako prosimo za bolj natančno pojasnilo, kaj pomeni stavek na str. 6, pred naslovom 4. CILJ POPISA PROCESOV v dokumentu Specifikacije_DT_P_popravljene_15.2.2019-sklop2.PDF:
»Tehnične specifikacije morajo biti pripravljene v skladu z ZJN-3.«
Hvala.
ODGOVOR
Predmetni stavek v obeh dokumentih Specifikacij je del točke 3.8. Slednje pomeni, da mora biti dokument Specifikacije za nov informacijski sistem v obeh sklopih pripravljen skladno z določbami veljavnega Zakona o javnem naročanju (ZJN-3), ki se nanašajo na tehnične specifikacije.
Datum objave: 18.02.2019 15:01
VPRAŠANJE
Prosimo za informacijo do katerega nivoja globine (3,4,5, ) naj bo izdelan AS IS in TO BE procesni model. Najlepša hvala.
ODGOVOR
AS IS in TO BE procesni model naj bo izdelan do nivoja globine 5.
Datum objave: 18.02.2019 15:02
VPRAŠANJE
Glede na to, da nekateri izdajatelji certifikatov v primeru fizično izgubljenega papirnatega potrdila o certifikatu ne omogočajo pridobitve nadomestne kopije potrdila certifikata ampak napotujejo na preverjanje preko uradne spletne strani registra veljavnih certifikatov, prosimo naročnika, da kot enakovredno dokazilo predložitve potrdila o certifikatu prizna tudi sklicevanje na uradno stran registra uradnih certifikatov, z navedbo linka, kjer je certifikat možno preveriti.
Primeri linkov:
Register PMI:
https://certification.pmi.org/registry.aspx
Register IPMA:
https://www.ipma.world/individuals/certification/database-of-certified-professionals/
Register IIBA:
https://www.iiba.org/certification/registries/
Register PRINCE:
https://www.axelos.com/successful-candidates-register
Hvala za razumevanje.
ODGOVOR
Naročnik bo objavil popravek dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in v njem uredil vprašanje dokazovanja pridobljenih in veljavnih certifikatov.