Naročnik: VRTEC LEDINA, Čufarjeva ulica 14, 1000 Ljubljana
Storitve: Izbira izvajalca za izvajanje storitev okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Ledina za obdobje dveh let
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 166.730,66 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN001280/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.03.2019
JN001280/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.04.2019
JN001280/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 15.05.2019
JN001280/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 20.05.2019
JN001280/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 09.07.2019
JN001280/2019-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.10.2019
JN001280/2019-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.01.2020
JN001280/2019-X05 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.04.2020
JN001280/2019-X06 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.07.2020
JN001280/2019-X07 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.10.2020
JN001280/2019-X08 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 14.01.2021
JN001280/2019-X09 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.04.2021
JN001280/2019-X10 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.07.2021
Naslov: Izbira izvajalca za izvajanje storitev okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Ledina za obdobje dveh let Referenčna številka dokumenta: 430-188/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90900000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvajanje okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Ledina za obdobje dveh let.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvajanje okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Ledina za obdobje dveh let.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
ime
ponder
Delovne razmere pri ponudniku
0,10
Vzpostavljen sistem okoljskega ravnanja
0,10
Cena – Ponder: 0,80
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.03.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.03.2019 10:10
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.03.2019 12:00
Dodatne informacije: Mestna občina Ljubljana postopek oddaje javnega naročila izvaja na podlagi pooblastila naročnika Vrtca Ledina, izdanega na podlagi 66. člena ZJN-3
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.03.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.03.2019 12:25
VPRAŠANJE Spoštovani, glede na predhodno neoddajo javnega naročila predlagamo, da naročnik objavi ocenjeno vrednost javnega naročila.
ODGOVOR Naročnik ne bo razkril ocenjene vrednosti javnega naročila, oziroma višine predvidenega vira financiranja javnega naročila, opredeljenega v Pooblastilu oz. Sklepu o začetku postopka, saj je skladno z načelom gospodarnosti ocenil, da bi razkritje navedenih podatkov poslabšalo pogajalsko izhodišče naročnika.
Datum objave: 15.03.2019 14:31
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
ali lahko ponudniki predložimo referenčna potrdila naročnikov, ki smo jih pridobili za prejšnji - needdan razpis? Ne bi želeli ponovno obremenjevati svojih naročnikov zaradi pridobitev dokumentacije za enak razpis, obrazca pa sta identična.
Hvala za vaš odgovor.
ODGOVOR Da, v kolikor v celoti izpolnjujejo vsebinske zahteve iz predmetne dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Datum objave: 15.03.2019 14:32
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
na strani 27/77 razpisne dokumentacije imate navedeno točkovanje po merilu delovnih razmer pri ponudniku. Zaposlen 1 za nedoločen čas - 1 točka, zaposlenih 10 za nedoločen čas - 10 točk.
V prilogi 5/2: Seznam kadrov pa je v obrazec možno vpisati le 6 oseb, prav tako glede na zahteve po prisotnosti delavcev, je nesmiselno nominirati 10 ljudi.
Kako bo torej potekalo točkovanje? Ali 6 zaposlenih za nedoločen čas pomeni 10 točk?
Hvala in lep pozdrav,
ODGOVOR Minimalne zahteve po številu delavcev prisotnih na objektu izhajajo iz točke štiri II. poglavja predmetne razpisne dokumentacije. Torej, če boste nominirali sedem delavcev, od tega so štirje zaposleni za nedoločen čas, boste prejeli 6 točk in ne 4 (4/7*100). Upoštevajte formulo, saj se upošteva ODSTOTEK nominiranega kadra s pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas in ne število. Jasna navodila za izračun točk po merilu »delovne razmere pri ponudniku«, izhajajo iz b) točke VII. poglavja predmetne razpisne dokumentacije. V Prilogo 5/2 pa lahko dodatno vstavite vrstice v kolikor boste navedli več kot 6 oseb, ki bodo izvajale storitev čiščenja s pogodbo sklenjeno za nedoločen čas.
Datum objave: 15.03.2019 14:34
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
pogodbe o zaposlitvi so POSLOVNA SKRIVNOST podjetja, prav tako je pošiljanje pogodb o zaposlitvi zaposlenih tretjim osebam kršitev Uredbe GDPR.
ODGOVOR Kot izhaja iz VI. Poglavja predmetne razpisne dokumentacije, Pogoji za sodelovanje, točka 7, ponudnik kot dokazilo za pridobitev točk po merilu »delovne razmere pri ponudniku«, v ponudbo predloži: - kopijo na dan oddaje ponudbe veljavne pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas za vsakega posameznega delavca, za katerega je gospodarski subjekt v Seznamu kadrov (Priloga 5/2) opredelil, da ima sklenjeno pogodbo za nedoločen čas. Iz pogodbe mora biti razviden naziv delodajalca, delavec, opredelitev časovne veljavnosti pogodbe (nedoločen čas) ter datum sklenitve pogodbe. Vse ostale podatke, oziroma ostala določila pogodbe, ponudnik prekrije. - soglasje delavcev za predložitev pogodbe o zaposlitvi (priloga 5/3). S tem je naročnik zagotovil spoštovanje veljavne zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov.
Datum objave: 15.03.2019 14:34
VPRAŠANJE Spoštovani, ali lahko namesto pogodb o zaposlitvi pošljemo M1 obrazce, kjer so razvidni vsi zahtevani podatki? Hvala in lep pozdrav,
ODGOVOR Ne. Naročnik zahteva pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas, skladno s VI. Poglavjem predmetne razpisne dokumentacije, Pogoji za sodelovanje, točka 7.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.