Dosje javnega naročila 001364/2019
Naročnik: ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ZAPOSLOVANJE, Rožna dolina, cesta IX 6, 1000 Ljubljana
Storitve: Izvedba raziskave o potrebah na področju integracije delavcev iz drugih držav članic EU v Sloveniji
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN001364/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.03.2019
JN001364/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.04.2019
JN001364/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 12.04.2019

    JN001364/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ZAPOSLOVANJE
Rožna dolina, cesta IX 6
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Barbara Japelj
sjn@ess.gov.si
+386 14790900
+386 14790981

Internetni naslovi
http://ess.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/300184/RD_NMVRAZ-9-2019.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=7730
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
javni zavod


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvedba raziskave o potrebah na področju integracije delavcev iz drugih držav članic EU v Sloveniji
Referenčna številka dokumenta: 4300-9/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
73110000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izvedba raziskave o potrebah na področju integracije delavcev iz drugih držav članic EU v Sloveniji
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
73110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvedba raziskave o potrebah na področju integracije delavcev iz drugih držav članic EU v Sloveniji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Reference raziskovalcev40

Cena – Ponder:
60
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 8
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Naročilo se financira v okviru projekta »Razvoj storitev za pospeševanje transnacionalne mobilnosti delovne sile EURES«, ki se izvaja s Pogodbo številka 2611-17-381301 o sofinanciranju operacije »Razvoj storitev za pospeševanje transnacionalne mobilnosti delovne sile EURES«


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.03.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.03.2019   09:01
Kraj: eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.03.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.03.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.03.2019   07:54
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede razpisanega javnega naročila imam nekaj vprašanj.

Glede na kratek rok za oddajo prijav se lahko zgodi, da ne dobimo vseh originalnih obrazcev »Potrdilo o dobro opravljeni storitvi«. Je v redu, če priložimo skene?

Obenem je na omenjenem obrazcu za izbrati štiri možnosti glede referenc: ali se izbere po eno možnost v paru ali po eno možnost izmed štirih?

Hvala in lp


ODGOVOR
Pozdravljeni.
Ponudbo morate oddati v informacijskem sistemu eJN, dokumenti so lahko v pdf. datoteki.

Na obrazcu »Potrdilo o dobro opravljeni storitvi«- raziskovalec in na obrazcu »Potrdilo o dobro opravljeni storitvi« - ponudnik, se izbere po eno možnost (kot npr.
za nas izvedel (označite in izpolnite):
 x raziskavo,
 analizo
s področja trga dela v Sloveniji:
 x proučevanje migracij delavcev,
 integracijskih politik,

z nazivom: .Raziskava.,

Lep pozdrav.