Dosje javnega naročila 001610/2019
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA, Polje 40, 6310 Izola - Isola
Blago: Sukcesivna dobava pisarniškega materiala
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 295.276,57 EUR

JN001610/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 19.03.2019
JN001610/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.03.2019
JN001610/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 03.04.2019
JN001610/2019-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 05.04.2019
JN001610/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.07.2019
JN001610/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.07.2019
JN001610/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.07.2019
JN001610/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.07.2019
JN001610/2019-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.07.2019
JN001610/2019-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.07.2019
JN001610/2019-ODL03P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.07.2019
JN001610/2019-ODL01P2 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.07.2019
JN001610/2019-ODL01P3 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.07.2019
JN001610/2019-ODL03P2 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.07.2019
JN001610/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 22.08.2019
JN001610/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 23.08.2019
JN001610/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 23.08.2019
JN001610/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 23.08.2019
JN001610/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 23.08.2019

    JN001610/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 056-128894
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA
Polje 40
6310
SI
Izola - Isola
Slovenija
Tea Jelačič
javna.narocila@sb-Izola.si
+386 56606852
+386 56606580

Internetni naslovi
http://www.sb-izola

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://sb-izola.si/actuality/jn-009-rn-19-sukcesivna-dobava-pisarniskega-materiala

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=7892
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava pisarniškega materiala
Referenčna številka dokumenta: JN 009/RN-19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava pisarniškega materiala s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje štirih (4) let.
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 302.671,67 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Pisarniški potrošni material
Številka sklopa: Sklop 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30100000
30190000
30192000
30197000
30199000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Pisarniški potrošni material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 107.689,19 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili pogodbe in zakonodaje.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Obrazci
Številka sklopa: Sklop 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22820000
30100000
22800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Obrazci
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 19.874,76 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili pogodbe in zakonodaje.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Original tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote
Številka sklopa: Sklop 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30100000
30110000
30120000
30125000
30125100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Original tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 75.217,32 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili pogodbe in zakonodaje.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Kompatibilni tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote
Številka sklopa: Sklop 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30100000
30110000
30120000
30125000
30125100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Kompatibilni tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 69.580,40 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili pogodbe in zakonodaje.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Mediji
Številka sklopa: Sklop 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30100000
30234000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Mediji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 30.310,00 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili pogodbe in zakonodaje.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.04.2019   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.04.2019   10:01
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.04.2019   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA
Polje 40
6310
Izola - Isola
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.03.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.03.2019   10:32
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Prosimo za obrazloćitev.
Na OBR-3 zahtevate priložitev kopije CE certifikatov. Kaj točno tukaj zahtevate in ali je potrebno to priložiti za vsak izdelek posebej?

Lepo pozdravljeni.

ODGOVOR: Zadostuje izjava o izpolnjevanju zahtev naročnika (OBR-3) v kateri podate izjavo, da ima ponujeno blago oznako CE. Ponudniki morajo priložiti kopije certifikatov le za tisto blago, za katero to naročnik izrecno zahteva npr: Sklop 4. Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi pregledovanja ponudb, od ponudnikov zahtevati certifikate za ostalo blago.





Datum objave: 21.03.2019   10:34
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Ali lahko namesto obrazca Izjava članov organov in zastopnikov gosp. subjekta in pooblastilo za pridobitev podatkov iz kazenske evidence (OBR-8C), priložimo že pridobljena potrdila o nekaznovanosti s strani Ministrstva za pravosodje.

Hvala za hiter odgovor.

ODGOVOR: Da. Ponudnik lahko potrdila iz kazenske evidence priloži sam. Tako predložena potrdila morajo odražati zadnje stanje.




Datum objave: 21.03.2019   12:38
VPRAŠANJE
Citiram: "Kompatibilni tonerji in kartuše ne smejo biti ponovno polnjeni"
1. Vprašanje: ali naj bodo potem prazni?
2. Vprašanje: ali so lahko obnovljeni?

ODGOVOR:

Ad 1. Naročnik zahteva nove kompatibilne tonerje, ki niso ponovno polnjeni.
Ad 2. Ne.




Datum objave: 21.03.2019   15:18
VPRAŠANJE
Poštovani,

pri tehničnih specifikacijah v Zahtevah za sklop 4.Kompatibilni tonerji, zahtevate večje število certifikatov, standardov in potrdil (ISO, IQ, OHSAS...)!
Potem pa v OPOZORILu v Dodatnih zahtevah naročnika za vse sklope zapišete, da boste ponudnika, ki ne bo priložil vseh zahtevanih materialov in certifikatov, pozvali k brezpačni demonstraciji ponujenega. Potem se boste prepričali, da ponujeno blago izpolnjuje opredeljene strokovne zahteve, ki izhajajo iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Ali vsebinsko razumem prav:
- ali za kompatibilne tonerje priložimo vse zahtevane certifikat in ne bo testiranja
- ali pa uspešno prestano testiranje materialov brez certifikatov
Hvala za odgovor.

ODGOVOR: V opozorilu v dodatnih zahtevah naročnika se naročnik nanaša na vse skope. V kolikor tekom strokovnega pregleda in ocenjevanja ponudb iz ponudnikove ponudbe ne bo jasno in nedvoumno razvidno izpolnjevanje opredeljenih tehničnih, strokovnih in ostalih zahtev, ki izhajajo iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in prilog, si naročnik pridržuje pravico, da ponudnik v roku največ 8 dni od prejema pisne zahteve naročnika, izvede brezplačno demonstracijo ponujenega blaga (v prostorih naročnika), na osnovi katere se bo naročnik prepričal, da ponujeno blago izpolnjuje opredeljene strokovne zahteve, ki izhajajo iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.

Ponudniki kompatibilnih tonerjev morajo v ponudbi priložiti vsa zahtevna dokazila: certifikate itd (skladno z zahtevami dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila). Naročnik si pridržuje pravico do testiranja ponujenega blaga in sicer ponudniki bojo na podlagi morebitnega poziva naročniku dostavili 1 brezplačen vzorec.



Datum objave: 25.03.2019   14:17
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

1. zanima me ali trenutno že kupujete in uporabljate Kompatibilne tonerje?
2. Če je odgovor DA, me zanima, ali ti tonerji ustrezajo vsem zahtevam, ki ste ji navedli v sedanjem razpisu?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR: Vprašanja niso relevantna za pripravo ponudbe oz. ne vplivajo na ponudnikovo sposobnost priprave ponudbe.




Datum objave: 25.03.2019   14:19
VPRAŠANJE
Citiram:
VPRAŠANJE
Citiram: "Kompatibilni tonerji in kartuše ne smejo biti ponovno polnjeni"
1. Vprašanje: ali naj bodo potem prazni?
2. Vprašanje: ali so lahko obnovljeni?

ODGOVOR:

Ad 1. Naročnik zahteva nove kompatibilne tonerje, ki niso ponovno polnjeni.
Ad 2. Ne.

Vprašanje:
S kakšnim argumentom lahko zavrnete in izključujete obnovljene tonerje? Določeni obnovljeni tonerji lahko ustrezajo vsem tehničnim pogojem, ki ste jih postavili in imajo vse zahtevane certifikate. Torej, če izpolnjujeo tehnične pogoje in imajo zahtevane certifikate ni razloga, da jih izločite.
Predlagam da razširite možnost ponudbe še na obnovljene tonerje, ki pa morajo seveda izpolnjevati ostale tehnične zahteve in imeti zahtevana dokazila. V nasprotnem primeru omejujete konkurenco, saj izločate pomemben segment nadomestnih tonerjev.


ODGOVOR: obnovljeni -napolnjeni so dokazano nekonsistentne kvalitete. Naročnik ne more preveriti ravni kvalitete in življenjske dobe obnovljenih tonerjev/črnil- komponent, ki so predmet obrabe in ciklov polnjenja (kar vpliva na tesnjenje ohišja, uhajanje praha- črnila iz tonerja, kvaliteto izpisa) Naročnik smatra, da je nov kompatibilen material, ki ustreza pogojem dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, enako kvaliteten kot originalen material proizvajalca opreme. Zato naročnik pogoja ne spreminja.






Datum objave: 25.03.2019   14:24
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Naročnika opozarjamo, da je delitev na Sklop 3 original tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote in Sklop 4 kompatibilni tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote v izrecnem nasprotju z 68. členom ZJN-3 in več temeljnimi načeli javnega naročanja, saj nedopustno omejuje konkurenco med ponudniki na način, da se na sklop 3 ne morejo prijaviti ponudniki, ki lahko ponudijo enakovredni material originalnemu, in obratno. Navedeno je v več svojih sklepih, ki obravnavajo istovrstno dejansko stanje (na primer sklep številka 018-34/2013-4, idr.), jasno opredelila in sankcionirala tudi Državnarevizijska komisija.

Ob upoštevanju navedenega naročnika pozivamo, da razpisno dokumentacijo preoblikuje na način, da združi oba sklopa in v istem sklopu dopusti ponujanje originalnega materiala za tiskanje in originalom enakovrednega materiala za tiskanje .

V zvezi z vsem navedenim poudarjamo, da predmetno vprašanje oziroma poziv predstavlja opozorilo naročniku skladno s tretjim odstavkom 16. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 ZTP-D, 63/13, 90/14 ZDU-1I in 60/17).

Lepo pozdravljeni.

ODGOVOR:

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahteve za Sklop 4: Kompatibilni tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote; in sicer: ponudniki lahko za ta sklop ponudijo kompatibilne ali original tonerje, kartuše, trakove in razvijalne enote. V kolikor ponuja originale mora v ponudbi priložiti izjavo, da ponuja original z navedbo blaga na katerega se nanaša, v kolikor ponuja kompatibilne pa, mora priložiti vsa zahtevana dokazila, certifikate

Za blago iz Sklopa 3: Original tonerji, kartuše, trakovi in razvijalne enote, lahko ponudniki ponudijo original tonerje, kartuše, trakove in razvijalne enote ali kompatibilne tonerje, kartuše, trakove in razvijalne enote. V tem sklopu naročnik navaja le tiste tiskalnike, ki jih naročnik ne uporablja v pisarniške namene v smislu tiskanja dopisov, temveč za potrebe osnovne dejavnosti bolnišnice. Tiskalnike uporablja za tiskanje slik za potrebe diagnostike, pri čemer sta npr: barva in kontrast slike ključnega pomena, za pravilno odčitavanje slik, kar je iz vidika končnih uporabnikov (zdravnikov, ki slike odčitavajo) izrednega pomena. Naročnik je v praksi ugotovil odstopanja v barvi in kontrastu slike iz aparatov za diagnostiko, pri uporabi kompatibilnih tonerjev, kartuš, trakov in razvijalnih enot. V kolikor bodo ponudniki za ta sklop ponudili originale morajo v ponudbi priložiti izjavo, da ponujajo original z navedbo blaga na katerega se nanaša, v kolikor ponujajo kompatibilne pa, morajo priložiti vsa dokazila (certifikate,), skladno z zahtevami naročnika za sklop 4 (poglavje 3. tehnične, strokovne in ostale zahteve naročnika v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila). Naročnik bo za blago iz sklopa 3, izvedel testiranje. Ponudniki bodo morali predložiti po en brezplačen vzorec za vso ponujeno blago. Vzorec mora biti enak ponujenemu artiklu. Naročnik bo primerjal izpise kompatibilnih in original tonerjev, kartuš, trakov in razvijalnih enot. V kolikor bodo razvidna kakršnakoli odstopanja (barva, kontrast, kvaliteta slike,) med kompatibilnimi in original tonerji, kartušami, trakovi in razvijalnimi enotami, bo naročnik takšne kompatibilne tonerje, kartuše, trakove in razvijalne enote, označil kot neustrezne.






Datum objave: 27.03.2019   13:11
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. na strani 17 razpisne dokumentacije navajate v točki 5, da ponudnik zagotovi nadomesten material v primeru, da proizvajalec preneha s proizvodnjo obstoječega artikla. Prosim za pojasnilo, kaj naj v takem primeru ponudi ponudnik originalnega materiala v sklopu 3. (Ob predpostavki, da kompatibilnega materiala ne ponuja).

2. na strani 17 razpisne dokumentacije navajate v točki 7, da ponudnik za ponujen material v ponudbi navede proizvajalca in šifro ponujenega artikla. Prosim za pojasnilo, katero šifro. (Šifro materiala - kodo, interno šifro pod katero jo vodi ponudnik, proizvajalčevo šifro, )

hvala

ODGOVOR:

Ad 1. V primeru, da proizvajalec preneha s proizvodnjo obstoječega artikla bo moral dobavitelj predložiti izjavo proizvajalca. V kolikor ne obstaja original alternativa in ponudnik kompatibilnega materiala ne more zagotoviti, naročniku predloži svojo izjavo v zvezi s tem. Naročnik bo nato ta material nabavljal skladno z določili okvirnega sporazuma.

Ad 2. Ponudniki naj navedejo šifro proizvajalca. Iz šifre mora biti določljivo, točno kateri artikel ponudnik ponuja, da lahko naročnik presoja o ustreznosti ponujenih artiklov in skladnosti z vsemi zahtevami naročnika.



Datum objave: 28.03.2019   13:09
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

Sklop 3:
1. P-TCH TZE 12MM črna Prosimo, da napišete oznako traku kot ste to storili pod zap.št. 2. Vaša navedba je pomanjkljiva, kajti obstaja več različic 12mm trakov, ki imajo ali črno pisavo ali črno podlago.

Hvala.


ODGOVOR: TZe-231S, bela podlaga črna pisava.




Datum objave: 28.03.2019   14:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Prosimo za pojasnila, in sicer:

1. V dokumentaciji na 12. strani (veza: Obr-3) navajate:
»Ponudnik zagotavlja, da bo pred izdajo odločitve na podlagi poziva naročnika v roku 8 dni od prejema poziva, naročniku v preizkus/testiranje dostavil vzorce ponujenega blaga (velja za sklop 1 in sklop 5) na sedež naročnika, ki jih bo naročnik trajno hranil, z namenom ocenjevanja ustreznosti blaga ter zagotovitve, da bo izbrani dobavitelj v celotnem obdobju veljavnosti pogodbe/okvirnega sporazuma dobavljal blago, ki bo dejansko enako ponujenemu blagu/vzorcu. Vzorec mora biti enak ponujenemu izdelku v vseh pogledih-končni izdelek.«
Naše vprašanje: Ali bo vzorce moral predložiti le izbrani ponudnik?

ODGOVOR: Naročnik bo vzorce iz sklopa 1 in sklopa 5 zahteval od izbranih ponudnikov. Naročnik si pridržuje pravico zahtevati predložitev vzorcev pred izdajo odločitve za namene testiranja, od vseh ponudnikov, v kolikor iz ponudbe ne bo mogel zanesljivo ugotoviti ali ponujeni artikel izpolnjuje vse zahteve naročnika in je skladen z zahtevano kakovostjo.

2. V dokumentaciji na strani 17 v 7. točki navajate:
»Za ponujeno blago mora ponudnik v ponudbi navesti proizvajalca in šifro ponujenega artikla.«
- Ker tega niste navedli v predračunu, prosimo za potrditev, da je ustrezno, da proizvajalca navedemo v stolpec v katerem bomo vpisali šifro ponujenega artikla.

ODGOVOR: Da.

- Vaš odgovor z dne 27.3.2019: »Ponudniki naj navedejo šifro proizvajalca. Iz šifre mora biti določljivo, točno kateri artikel ponudnik ponuja, da lahko naročnik presoja o ustreznosti ponujenih artiklov in skladnosti z vsemi zahtevami naročnika.«
Naše vprašanje: Katero šifro naj ponudniki vpišemo v sklopu 1, 2 in 5?

ODGOVOR: EAN kodo oziroma šifro, ki je vezana na naziv proizvajalca iz katere mora biti objektivno jasno in nedvoumno določljivo, točno kateri artikel ponudnik ponuja.

3. V dokumentaciji na strani 17 v 8. točki navajate:
»Za ponujeno blago mora ponudnik priložiti kataloški material (tekstovni in slikovni), iz katerega je nedvoumno viden opis blaga. K ponudbi mora biti priloženo kazalo, po katerem lahko naročnik v priloženem kataloškem materialu najde ponujeno blago.«
Naše vprašanje: Ponudbi bomo priložili katalog artiklov, ki bodo v ponudbi. Navedli bomo vašo zaporedno številko iz predračuna, opis ponujenega artikla in sliko. Prosimo za dodatno pojasnilo, kako naj ponudniki oblikujemo kazalo.

ODGOVOR: Naročnik nima posebnih zahtev v zvezi z kazalom. Kazalo je namenjeno lažjemu pregledu.




Datum objave: 01.04.2019   15:14
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za pojasnila in potrditve.

3. BATERIJA GUMB 3V CR 2032 DL 2032 - Ali lahko ponudimo baterije v pakiranju 5/1 in ceno zaradi primerljivosti ponudb preračunamo na 1 kos?

ODGOVOR: Da. Naročnik je že predvidel ceno na 1 kos.

7. DATIRKA 4820 4mm in 3,8mm - Navedli ste dve različni velikosti črk pri datirki. Datirka z oznako 4820 ima velikost 4 mm, datirka z oznako 4810 pa 3,8 mm. Ker sta to dve različni datirki, prosimo, da navedete za katero naj ponudimo ceno. V primeru, da želite ponudbo za obe datirki, prosimo, da objavite popravek predračunu in obe navedete ločeno.

ODGOVOR:
Naročnik spreminja zahteve in sicer razdeli na dva artikla:
7. DATIRKA 4820 4mm
7.a. DATIRKA 4810 3,8 mm


11. FLOMASTER MARKER - S ČRN KONICA 0,3 mm - Ali lahko ponudimo marker s konico S 0,4 mm, enakovreden Staedtler 313?

ODGOVOR: Da, naročnik spremeni zahtevo FLOMASTER MARKER - S ČRN KONICA 0,4 mm.

12. FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 MODER KONICA 1-5 mm - Marker Edding 300 ima okroglo konico 1,5-3mm in ne 1-5mm. Ker je konica flomastra okrogla prosimo za potrditev, da lahko ponudimo marker, ki ima okroglo konico in ima sled pisanja deklarirano 2 mm, enakovreden Staedtler 352?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 MODER KONICA 1,5 3 mm.


13. FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 RDEČ KONICA 1-5 mm - Marker Edding 300 ima okroglo konico 1,5-3mm in ne 1-5mm. Ker je konica flomastra okrogla prosimo za potrditev, da lahko ponudimo marker, ki ima okroglo konico in ima sled pisanja deklarirano 2 mm, enakovreden Staedtler 352?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 RDEČ KONICA 1,5 3 mm.

14. 19. FLOMASTER označevalec 2-5 mm - Ali lahko ponudimo flomaster označevalec 1-5mm, enakovreden Staedtler 364?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo za flomastre pod zaporedno številko 14., 15. 16., 17., 18. in 19. in sicer: od 1-5 mm.

23. FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) M 1-5 mm črn - Flomaster Staedtler M ima sled pisanja deklarirano 1 mm. Ali lahko ponudimo flomaster, ki ima sled pisanja deklarirano 1 mm, enakovreden Staedtler M?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) M 1 mm črn.

25. FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,3 mm moder - Ali lahko ponudimo marker s konico S 0,4 mm, enakovreden Staedtler 313?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,4 mm moder.

26. FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,3 mm rdeč - Ali lahko ponudimo marker s konico S 0,4 mm, enakovreden Staedtler 313?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,4 mm rdeč.

27. FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S-140 0,3 mm zelen - Ali lahko ponudimo marker s konico S 0,4 mm, enakovreden Staedtler 313?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S-140 0,4 mm zelen.

28. FLOMASTER ZA TABLO STADLER (ali temu enakovreden) 351 1,5-3 mm - Flomaster za tablo Staedtler 351 ima sled pisanja približno 2 mm (approx. 2 mm). Ali lahko ponudimo flomaster za tablo, ki ima sled pisanja deklarirano približno 2 mm (approx. 2 mm)?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER ZA TABLO STADLER (ali temu enakovreden) 351 (approx. 2mm).

29. FOLIJA PVC A4 0,2 mm ZA PLASTIFICIRANJE ŽEPKI - Debelina folije za plastificiranje se izraža v mikronih. Standardna folija za plastificiranje je dobavljiva v debelini 80mic, 100mic, 125mic in 175mic. Debelina 0,2 mm pa se uporablja za folijo za vezavo. V kateri mikronaži naj ponudimo folijo za plastificiranje?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FOLIJA PVC A4 ZA PLASTIFICIRANJE ŽEPKI 2 x 100 mic.

38. KOREKTURA MIŠKA 4,2 mm 10m bela - Ali lahko ponudimo korekturno miško 5 mm 10 m?

ODGOVOR: Ne.

39. KUVERTA B.O. STRIP, 250x353 mm B4 z dvobarvnim logotipom - Ali želite ponudbo za bele ali za rjave kuverte s tiskom?

ODGOVOR: Bele barve.

40. KUVERTA B.O.STRIP, 125x176 B6 mm, 90g z dvobarvnim logotipom - Ali želite ponudbo za bele ali za modre kuverte s tiskom?

ODGOVOR: Bele barve.

41. KUVERTA B.O.STRIP, 175x250 B5 mm, z dvobarvnim logotipom - Ali želite ponudbo za bele ali za rjave kuverte s tiskom?

ODGOVOR: Bele barve.

44. 49. KUVERTA Z MEHURČKI - Na trgu je več različnih ponudnikov oblazinjenih kuvert, vendar nekateri navajajo notranjo nekateri pa zunanjo dimenzijo kuvert. Ali lahko ponudimo kuverte kjer velikost odstopa +/-1cm?

ODGOVOR: Da.

51. LEPILO TEKOČE UNIVERZALNO V TUBI 33g - Ali lahko ponudimo lepilo, ki ima 40g?

ODGOVOR: Ne.

55. LUKNJAČ 35L 2 LUKNJI Z VODILOM - Ali lahko ponudimo luknjač za najmanj 35 listov?

ODGOVOR: Ne.

58. MAPA KARTONSKA FCK 2-RINČNA A4/20 - Ali lahko ponudimo 2-rinčno mapo, ki ima mehanizem 25mm in je široka 35mm?

ODGOVOR: Da.

59. MAPA KARTONSKA FCK 4-RINČNA A4/35 - Ali lahko ponudimo 4-rinčno mapo, ki ima mehanizem 25mm in je široka 35mm?

ODGOVOR: Da.

60. MAPA KARTONSKA S KLAPO Z ELASTIKO B4 modra - V procesih proizvodnje zaradi priprave in nastavitev strojev prihaja do odstopanj pri velikosti map. Ali lahko ponudimo mapo z odstopanjem 4% glede na zahtevano velikost?

ODGOVOR: Ne.

62. MAPA PVC L 22x30 mm 120my SIJ - Ali lahko ponudimo mape iz okolju bolj prijaznega PP materiala, debeline 130mic?

ODGOVOR: Ne.

63. MAPA PVC S SPONKO S KOVINSKIM DRSNIKOM - Ali lahko ponudimo mape iz okolju bolj prijaznega PP materiala?

ODGOVOR: Ne.

64. MAPA PVC UR 22x30 mm 50my MAT - Ali lahko ponudimo mape iz okolju bolj prijaznega PP materiala, debeline vsaj 50mic?

ODGOVOR: Ne.

70. PAPIR PIS. NIZKI KARO A3/250 - Ali lahko ponudimo papir A3/260 in ceno zaradi primerljivosti ponudb preračunamo na zahtevnih 250?

ODGOVOR: Ne.

71. PAPIR PIS. VISOKI KARO A3/250 - Ali lahko ponudimo papir A3/260 in ceno zaradi primerljivosti ponudb preračunamo na zahtevnih 250?

ODGOVOR: Ne.

74. PREGRADNI KARTON A4 LOČILNI LISTI 1/10 - Standarni ločilni listi so nekoliko večji od A4, saj je nijihov namen vidno ločevati dokumente. Ali lahko ponudimo standardne ločilne liste velikosti 225x297 mm?

ODGOVOR: Da, naročnik spreminja zahtevo in sicer: PREGRADNI KARTON ZA A4 LOČILNI LISTI 1/10, velikosti 225x297 mm.

76. PREGRADNI KARTON A5 LOČILNI LISTI 1/10 - Standarni ločilni listi so nekoliko večji od A5, saj je nijihov namen vidno ločevati dokumente. Ali lahko ponudimo standardne ločilne liste velikosti 230x160 mm?

ODGOVOR: Da, naročnik spreminja zahtevo in sicer: PREGRADNI KARTON ZA A5 LOČILNI LISTI 1/10, velikosti 230x160 mm.

79. 81. REGISTRATOR - Različni proizvajalci imajo različno deklarirane širine registratorjev,ker nekateri merijo hrbet škatle, nekateri sam registrator, nekateri višino vpenjalnega mehanizma zato v takih primerih uporabljamo termin ozki in široki. Poleg tega večina proizvajalcev uporablja enake mehanizme oz. mehanizme istega proizvajalca . Ali lahko ponudimo registratorje, ki ustrezajo terminu ozki oziroma široki, v širini pa minimalno odstopajo od navedene?

ODGOVOR: Da.

98. ŠKARJE 17 cm PVC ROČAJ - Ali lahko ponudimo škarje dolžine 18 cm?

ODGOVOR: Da.

100. TABLA BELA 46x60 cm STENSKA MAGNETNA - Pri artiklu nimate navedene količine. Za koliko tabel želite ponudbo? Ali lahko ponudimo tablo velikosti 45x60 cm?

ODGOVOR: Da. KOLIČINA JE 5 KOS.

102. TIX INDEKS 15x50 mm 4x100 LISTOV MIX - Artikli blagovne znamke TIX niso več dobavljivi. Ali lahko ponudimo indeks 15x50 mm 5x100 listov mix?

ODGOVOR: Da, naročnik spreminja zahtevo in sicer: TIX (ali enakovredno) INDEKS 15x50 mm 4x100 ali 5x100 LISTOV MIX.

109. ZVEZEK A4 TP 100L A-Ž index - Želeni zvezki niso 100 listni, so 96 listni. Ali vam lahko ponudimo te zvezke?

ODGOVOR: Da.

110. ZVEZEK A4 TP 100L D-ČRTNI - Želeni zvezki niso 100 listni, so 96 listni. Ali vam lahko ponudimo te zvezke?

ODGOVOR: Da.

111. ZVEZEK A4 TP 200L D-ČRTNI - Želeni zvezki niso 200 listni, so 192 listni. Ali vam lahko ponudimo te zvezke?

ODGOVOR: Da.

112. ZVEZEK A4 TP 300L D-ČRTNI rob - Želeni zvezki niso 300listni, so 288 listni. Ali vam lahko ponudimo te zvezke?

ODGOVOR: Da.

113. ZVEZEK A5 TP 100L D enobarvni - Želeni zvezki niso 100 listni, so 96 listni. Ali vam lahko ponudimo te zvezke?

ODGOVOR: Da.

Skladno z vsemi zgoraj navedenimi spremembami je naročnik na povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-026-rn-19-sukcesivna-dobava-pisarniskega-materiala/; objavil spremembo obrazca OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 1.4.2019. Naročnik poziva vse potencialne ponudnike, da svoje ponudbe oddajo skladno s spremembo na obrazcu OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 1.4.2019.


Datum objave: 01.04.2019   15:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,

40. KUVERTA B.O.STRIP, 125x176 B6 mm, 90g z dvobarvnim logotipom - Na slovenskem trgu ne najdemo proizvajalca, ki ima trenutno v ponudbi 90g kuverte. Ali lahko ponudimo 80g kuverte?

ODGOVOR: Da.

58. MAPA KARTONSKA FCK 2-RINČNA A4/20 - Ali lahko ponudimo 2-rinčno mapo, ki ima mehanizem 25mm in širino hrbta 35mm?

ODGOVOR: Da.

59. MAPA KARTONSKA FCK 4-RINČNA A4/35 - Ali lahko ponudimo 4-rinčno mapo, ki ima mehanizem 25mm in širino hrbta 35mm?

ODGOVOR: Da.

112. ZVEZEK A4 TP 300L D-ČRTNI rob - Na slovenskem trgu ne najdemo 300L zvezka, ki ima ob strani rob. Ali lahko ponudimo zvezek brez roba. V primeru, da želite zvezek z robom, prosimo da navedete proizvajalca, ki ga ima v ponudbi.

ODGOVOR: Lahko ponudite zvezek brez roba, torej ZVEZEK A4 TP 300L.




Datum objave: 02.04.2019   12:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v odgovoru, z dne 28.3.2019 ob 14:20 ste na vprašanje »Katero šifro naj ponudniki vpišemo v sklopih 1,2 in 5?«, odgovorili »EAN kodo oziroma šifro, ki je vezana na naziv proizvajalca iz katere mora biti objektivno jasno in nedvoumno določljivo, točno kateri artikel ponudnik ponuja.«
To ni mogoče enotno urediti za vse artikle, kajti proizvajalce EAN kode se pri proizvajalcih razlikujejo glede na serije izdelave in posledično niso vsakič enake. Poleg tega se koda lahko tekom strežbe spremeni in ne more biti nedvoumen pokazatelj za kateri izdelek gre.

Zato predlagamo, da tudi v sklopih 1,2 in 5 na to mesto vnesemo proizvajalca, in pri artiklih kjer je to možno (npr. 25. flomaster Staedtler M ima poleg M oznako 317 torej zapišemo: Staedtler/313), pri ostalih artiklih pa vpišemo le proizvajalca (npr. kuverte s tiskom nimajo EAN kode, saj je to artikel po naročilu, saj bo iz priloženega slikovnega kataloga razvidno kateri artikel je ponujen.

Prosimo za potrditev našega predloga.

ODGOVOR: Naročnik potrjuje predlog.




Datum objave: 03.04.2019   07:54
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Citiram:
VPRAŠANJE
Citiram: "Kompatibilni tonerji in kartuše ne smejo biti ponovno polnjeni"
1. Vprašanje: ali naj bodo potem prazni?
2. Vprašanje: ali so lahko obnovljeni?

ODGOVOR:

Ad 1. Naročnik zahteva nove kompatibilne tonerje, ki niso ponovno polnjeni.
Ad 2. Ne.

Vprašanje:
S kakšnim argumentom lahko zavrnete in izključujete obnovljene tonerje? Določeni obnovljeni tonerji lahko ustrezajo vsem tehničnim pogojem, ki ste jih postavili in imajo vse zahtevane certifikate. Torej, če izpolnjujeo tehnične pogoje in imajo zahtevane certifikate ni razloga, da jih izločite.
Predlagam da razširite možnost ponudbe še na obnovljene tonerje, ki pa morajo seveda izpolnjevati ostale tehnične zahteve in imeti zahtevana dokazila. V nasprotnem primeru omejujete konkurenco, saj izločate pomemben segment nadomestnih tonerjev.


ODGOVOR: obnovljeni -napolnjeni so dokazano nekonsistentne kvalitete. Naročnik ne more preveriti ravni kvalitete in življenjske dobe obnovljenih tonerjev/črnil- komponent, ki so predmet obrabe in ciklov polnjenja (kar vpliva na tesnjenje ohišja, uhajanje praha- črnila iz tonerja, kvaliteto izpisa) Naročnik smatra, da je nov kompatibilen material, ki ustreza pogojem dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, enako kvaliteten kot originalen material proizvajalca opreme. Zato naročnik pogoja ne spreminja.

Vprašanje:
Zanimivo se mi zdi vaše razmišljanje: "Naročnik smatra, da je nov kompatibilen material, ki ustreza pogojem dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, enako kvaliteten kot originalen material proizvajalca opreme." Torej pričakujete enako kvaliteto proizvoda za bistveno (do petkrat) nižjo ceno. Zato jih verjetno tudi razpisujete? Vprašanje za Nobelovo nagrado za ekonomijo: od kod vam pričakovanje, da boste dobili enakovreden proizvod za petino ali desetino cene originala?

Obnovljeni tonerji so praviloma narejeni iz BOLJ kvalitetnih materialov, kot novi kloni. Obnovljeni tonerji so (kot pove ime) sestavljeni iz originalnih sestavnih delov, očiščeni in ponovno sestavljeni. Občutljivi izrabljeni deli so nadomeščeni z novimi. Pri teh tonerjih ni težav s patentnimi pravicami. Svojo kvaliteto zagotavljajo s certifikati, ki ste jih zahtevali.
Tisto, kar pričakujete vi, kompatibilni novi tonerji so t.i. kloni. To so tonerji narejeni, da izgledajo kot originali, vendar so pri njih pogosto kršene patentne pravice.Niso izdelani iz originalnih HP sestavnih delov. Praviloma so izdelani na Kitajskem. O njihovi kvaliteti veliko pove dejstvo, da teh tonerjev po enkratni uporabi NIHČE ne obnavlja (oziroma ponovno polni). To hkrati pomeni, da niso del nobenega obnovitvenega programa in torej v celoti končajo na odlagališčih. Niso zeleni, ekološki tonerji.
Zato vas še enkrat pozivam, da razširite možnost ponudbe še na obnovljene tonerje, ki pa morajo seveda izpolnjevati ostale tehnične zahteve in imeti zahtevana dokazila. V nasprotnem primeru omejujete konkurenco, saj izločate pomemben segment nadomestnih tonerjev.

ODGOVOR: Obnovljeni -napolnjeni so dokazano nekonsistentne kvalitete. Naročnik ne more preveriti ravni kvalitete in življenjske dobe obnovljenih tonerjev/črnil- komponent, ki so predmet obrabe in ciklov polnjenja (kar vpliva na tesnjenje ohišja, uhajanje praha- črnila iz tonerja, kvaliteto izpisa) Naročnik smatra, da je nov kompatibilen material, ki ustreza pogojem dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, enako kvaliteten kot originalen material proizvajalca opreme. Zato naročnik pogoja ne spreminja.




Datum objave: 03.04.2019   12:47
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za potrditve:
12. FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 MODER KONICA 1,5-3 mm Ali lahko ponudimo marker, ki ima ravno tako okroglo konico in je enakovreden markerju Staedtler 352?

ODGOVOR: Ne. Naročnik zahteva enakovredno kot FLOMASTER MARKER EDING 300 MODER KONICA 1,5-3 mm .

13. FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 RDEČ KONICA 1-5 mm Ali lahko ponudimo marker, ki ima ravno tako okroglo konico in je enakovreden markerju Staedtler 352?

ODGOVOR: Ne. Naročnik spreminja zahtevo in sicer: FLOMASTER MARKER EDING (ali temu enakovreden) 300 RDEČ KONICA 1,5-3 mm.

25. FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) M 1 mm črn V prvotnem predračunu ste imeli naveden drug artikel (FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,3 mm moder), na katerega ste tudi podali odgovor, da lahko ponudimo marker s konico 0,4 mm. Prosimo, da preverite ali je prišlo do napake pri popravku predračuna.

ODGOVOR: Naročnik pod zaporedno številko 25 zahteva: FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,4 mm moder, kar je razvidno iz obrazca OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 1.4.2019.

51. LEPILO TEKOČE UNIVERZALNO V TUBI 33g Na slovenskem tržišču trenutno ne najdemo lepila v tubi 33g. Pred časom ga je imel proizvajalec UHU, vendar je to sedaj spremenil in ima v ponudbi lepilo, ki je označeno kot 35ml/g. Ali lahko ponudimo lepilo, ki izpolnjuje zahtevo 35g/ml?

ODGOVOR: Da.

55. LUKNJAČ 35L 2 LUKNJI Z VODILOM Ali lahko ponudimo luknjač za 40 listov? V primeru, da zahtevate luknjač za 35 listov, prosimo, da navedete proizvajalca in artikel primerjalne kakovosti.

ODGOVOR: Lahko ponudite luknjač za 40 listov.

60. MAPA KARTONSKA S KLAPO Z ELASTIKO B4 modra Ali lahko ponudimo mapo velikosti 25 x 34 cm?

ODGOVOR: Naročnik dovoljuje odstopanje (+/-) 1% od zahtevane velikosti.

64. MAPA PVC UR 22x30 mm 50my MAT Ali lahko ponudimo 60my mapo?

ODGOVOR: Ne.

70. PAPIR PIS. NIZKI KARO A3/250 Na slovenskem tržišču je papir, ki ga navajate dobavljiv v pakiranju 200 in 260 kos. Ali vam lahko ponudimo eno od navedenih pakiranj in ceno zaradi primerljivosti ponudb preračunamo na zahtevnih 250 kos?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: PAPIR PIS. NIZKI KARO A3/260.

71. PAPIR PIS. VISOKI KARO A3/250 Na slovenskem tržišču je papir, ki ga navajate dobavljiv v pakiranju 200 in 260 kos. Ali vam lahko ponudimo eno od navedenih pakiranj in ceno zaradi primerljivosti ponudb preračunamo na zahtevnih 250 kos?

ODGOVOR: Naročnik spreminja zahtevo in sicer: - PAPIR PIS. VISOKI KARO A3/260.

Vezano na katalog prosimo za potrditev, da lahko pri kuvertah s tiskom priložimo sliko kuvert brez tiska.

ODGOVOR: Da.

Skladno z vsemi zgoraj navedenimi spremembami je naročnik na povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-026-rn-19-sukcesivna-dobava-pisarniskega-materiala/; objavil spremembo obrazca OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 3.4.2019. Naročnik poziva vse potencialne ponudnike, da svoje ponudbe oddajo skladno s spremembo na obrazcu OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 3.4.2019.



Datum objave: 08.04.2019   14:24
VPRAŠANJE
Spoštovani,

3. V dokumentaciji na strani 17 v 8. točki navajate:
»Za ponujeno blago mora ponudnik priložiti kataloški material (tekstovni in slikovni), iz katerega je nedvoumno viden opis blaga.«

Naše vprašanje: Ali je mišljeno, da se slikovni katalog ponudi za vse sklope na katere se prijavljamo? Ne zdi se nam namreč smiselno prilagati slikovnega kataloga za sklop 2 obrazci, saj zahtevate točno predpisane obrazce. Prosimo da se zahteva po slikovnem katalogu za ta sklop umakne.

Hvala in lepo pozdravljeni.


ODGOVOR: Naročnik se strinja, da zahteva ne velja za sklop 2: obrazci.




Datum objave: 08.04.2019   14:31
VPRAŠANJE
Spoštovani,
objavili ste popravljeno specifikacijo v kateri ste popravili artikle na osnovi postavljenih vprašanj enega izmed potencialnih ponudnikov, s tem ste prilagodili zahteve temu ponudniku. Npr. pri Zap. št. 14 je bilo v prvotnem predračunu navedeno: FLOMASTER označevalec 2-5 mm modri. Na zastavljeno vprašanje z dne 01.04.2019 ob 15:14 "Ali lahko ponudimo flomaster označevalec 1-5mm enakovreden Staedtler 364?" ste odgovorili: "Naročnik spreminja zahtevo za flomastre pod zap. št. 14., 15., 16., 17., 18. in 19 in sicer: 1-5mm."
Običajno je, da naročnik določeno lastnost dovoli, s tem pa ne prekliče prvotne lastnosti. To bi pomenilo, da v konkretnem primeru lahko ponudimo flomastre 2-5 in 1-5mm. Naročnika prosimo, da dovoli tudi prvotne lastnosti artiklov. V prihodnje pa predlagamo, da se opisi artiklov na podlagi odgovorov na vprašanja samo dopolnjujejo in s tem dovolite prvotne zahteve in še dodatne.
Hvala za odgovor in lep pozdrav,

ODGOVOR: Za artikle pod zap. št. 14., 15., 16., 17., 18. in 19 lahko ponudite FLOMASTER OZNAČEVALEC 1-5mm ali 2-5mm.



Datum objave: 08.04.2019   14:36
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo za naslednja pojasnila:
- zap. št. 11 FLOMASTER MARKER - S ČRN KONICA 0,4 mm: prvotno je bila vaša zahteva po flomastru z debelino konice 0,3mm. Na vprašanje ponudnika ste zahtevo po debelini konice spremenili na 0,4mm. Prosimo vas, da zahtevo po debelini konice dopolnite, tako da bomo lahko ponudniki ponudili flomaster z debelino konice 0,3 in 0,4mm.

ODGOVOR: Pod zap. št. 11 lahko ponudite: FLOMASTER MARKER - S ČRN KONICA 0,4 mm ali 0,3 mm.

- zap. št. 25 FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,4 mm moder: prvotno je bila vaša zahteva po flomastru z debelino konice 0,3mm. Na vprašanje ponudnika ste zahtevo po debelini konice spremenili na 0,4mm. Prosimo vas, da zahtevo po debelini konice dopolnite, tako da bomo lahko ponudniki ponudili flomaster z debelino konice 0,3 in 0,4mm.

ODGOVOR: Naročnik je v specifikaciji navedel proizvajalca oziroma navaja točno določen artikel z dopisom ''ali temu enakovredno''. Na podlagi prejetih vprašanj je ugotovil, da je napačno navedel opis oziroma lastnosti artikla na katerega se naročnik sklicuje, zato je te specifikacije popravil. Ponudniki lahko ponudijo debelino konice S 0,4 mm ali S 0,3 mm.

- zap. št. 26 FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S 0,4 mm rdeč: prvotno je bila vaša zahteva po flomastru z debelino konice 0,3mm. Na vprašanje ponudnika ste zahtevo po debelini konice spremenili na 0,4mm. Prosimo vas, da zahtevo po debelini konice dopolnite, tako da bomo lahko ponudniki ponudili flomaster z debelino konice 0,3 in 0,4mm.

ODGOVOR: Naročnik je v specifikaciji navedel proizvajalca oziroma navaja točno določen artikel z dopisom ''ali temu enakovredno''. Na podlagi prejetih vprašanj je ugotovil, da je napačno navedel opis oziroma lastnosti artikla na katerega se naročnik sklicuje, zato je te specifikacije popravil. Ponudniki lahko ponudijo debelino konice S 0,4 mm ali S 0,3 mm.

- zap. št. 27 FLOMASTER STAEDTLER (ali temu enakovreden) S-140 0,4 mm zelen: prvotno je bila vaša zahteva po flomastru z debelino konice 0,3mm. Na vprašanje ponudnika ste zahtevo po debelini konice spremenili na 0,4mm. Prosimo vas, da zahtevo po debelini konice dopolnite, tako da bomo lahko ponudniki ponudili flomaster z debelino konice 0,3 in 0,4mm.

ODGOVOR: Naročnik je v specifikaciji navedel proizvajalca oziroma navaja točno določen artikel z dopisom ''ali temu enakovredno''. Na podlagi prejetih vprašanj je ugotovil, da je napačno navedel opis oziroma lastnosti artikla na katerega se naročnik sklicuje, zato je te specifikacije popravil. Ponudniki lahko ponudijo debelino konice S 0,4 mm ali S 0,3 mm.

- zap. št. 28 FLOMASTER ZA TABLO STADLER (ali temu enakovreden) 351 (approx. 2mm): ali lahko ponudimo flomaster za tablo z debelino konice 1-3mm?

ODGOVOR: Ponudniki lahko ponudijo enakovreden artikel, skladen z opisom.

- zap. št. 56 MAGNET ZA TABLO 20 mm MR-20 BEL: ali lahko ponudimo magnete za tablo 24mm?

ODGOVOR: Da.

- zap. št. 64 MAPA PVC UR 22x30 mm 50my MAT: proizvajalec map iz PVC materiala zagotavlja, da PVC-ja v debelini 50 mic v Sloveniji ni in da se takšna mapa tudi ne da izdelati, ker je pretanek material. Prosimo vas, da zahtevo spremenite v PP. V kolikor zahteve ne boste spremenili, vas prosimo, da navedete proizvajalca in oznako artikla, ki bi ustrezal vašim zahtevam.

ODGOVOR: Lahko ponudite MAPO PVC U A4 od 90my do 100my.

- zap. št. 102 TIX ( ali enakovredno) INDEKS 15x50 mm 4x100 ali 5x100 LISTOV MIX: ali lahko ponudimo TIX ( ali enakovredno) INDEKS 20x50 mm, ki pakiran po 4x 50 listov, zaradi primerljivosti pa ceno preračunamo na 4x 100 listov?

ODGOVOR: Da.

- zap. št. 114 PREDALNIK ZAPRTI PVC 5D, količina 148 kosov: ali je količina 148 kosov petdelnih predalnikov realna? Glede na naše večletne izkušnje menimo, da je količina pretirana, saj jih ustanova, kot je vaša, ne potrebuje takšno količino. Prosimo, da ustrezno korigirate količino.

ODGOVOR: Navedene količine so skladne z naročnikovo preteklo porabo.



Datum objave: 08.04.2019   14:38
VPRAŠANJE
Spoštovani!

V predračun moramo vpisati proizvajalca. Ker je zaradi različnih virov dobav pri dobaviteljih včasih proizvajalca težko določiti, vas prosimo, da lahko, da v primeru, če ne moremo nedvoumno zapisati proizvajalca, lahko zapišemo blagovno znamko artikla?

ODGOVOR: Da.

Sklop 1 PISARNIŠKI MATERIAL
64. MAPA PVC UR 22x30 mm 50my MAT Po zagotovilu proizvajalcev PVC map je najmanjša mikronaža v kateri jih izdelujejo 100my. V mikronaži 50my so dobavljive mape, ki so izdelane iz PP materiala. Prosimo, da potrdite, da lahko ponudimo mape iz PP materiala ali pa prosim navedite artikel in proizvajalca primerjalne kakovosti.

ODGOVOR: Lahko ponudite MAPO PVC U A4 od 90my do 100my.

Sklop 2 OBRAZCI
18. OBR. UPN A4 POSEBNI SPODAJ A2033 Oznaka A2033 je oznaka proizvajalca, ki je označevala UPN obrazce brez QR kode. V veljavi so novi UPN obrazci s QR kodo. Ali lahko ponudimo nove obrazce s QR kodo?

ODGOVOR: DA.




Datum objave: 08.04.2019   14:38
VPRAŠANJE

Spoštovani,

prosimo za pojasnilo za sklop 2 Obrazci

18 . OBR. UPN A4 POSEBNI SPODAJ A2033 - ali se ponudi UPN s QR kodo?

Hvala In lepo pozdravljeni.


ODGOVOR: Da, ponudniki naj ponudijo UPN s QR kodo.




Datum objave: 09.04.2019   11:59
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali pri mapi pod zap.št. 64 MAPA PVC UR 22x30 mm 50my MAT (popravek: MAPA PVC U A4 od 90my do 100my) ponudimo vložno mapo, ki ima ob strani luknje ali U mapo, ki je brez lukenj?

ODGOVOR: Ponudniki morajo ponuditi vložno mapo, ki ima ob strani luknje (perforacija).




Datum objave: 09.04.2019   14:49
VPRAŠANJE
V dokumentaciji na 12. strani (veza: Obr-3) navajate:
»Ponudnik zagotavlja, da bo pred izdajo odločitve na podlagi poziva naročnika v roku 8 dni od prejema poziva, naročniku v preizkus/testiranje dostavil vzorce ponujenega blaga (velja za sklop 1 in sklop 5) na sedež naročnika, ki jih bo naročnik trajno hranil, z namenom ocenjevanja ustreznosti blaga ter zagotovitve, da bo izbrani dobavitelj v celotnem obdobju veljavnosti pogodbe/okvirnega sporazuma dobavljal blago, ki bo dejansko enako ponujenemu blagu/vzorcu. Vzorec mora biti enak ponujenemu izdelku v vseh pogledih-končni izdelek.«
Naše vprašanje: Ali bo potrebno predložiti vzorce za vse artikle iz sklopa 1 in sklopa 5, ali samo za nekaj artiklov iz teh dveh sklopov katere bo določil naročnik?
Hvala za odgovor in lep pozdrav?

ODGOVOR: Naročnik bo zahteval vzorce za vse artikle za katere iz ponudbene dokumentacije ne bo mogoče jasno in nedvoumno ugotoviti skladnost z zahtevami naročnika oziroma ustrezno kvaliteto ponujenega blaga.



Datum objave: 10.04.2019   10:50
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Vezano na izpolnjevanje pogojev razpisne dokumentacije za sklop 4. nas zanima, če od neodvisne inštitucije ki je izdala certifikat in iz certifikata ni razvidna zaneslivost delovanja tonerja, kakovost slike IQ in obstojnost tiska/slike, nas zanima glede na to, da vsak certifikat spremlja oz. je podprt z testnim poročilom (Custom Test Report) ali je dovolj, da poleg obstoječega certifikata predložimo rezultate testiranja (test reporte - Custom Test Report) iz katerih je razvidno, da je posamezni toner za posamezni tip-model tiskalnika enakovreden ali boljši od originala, na vseh področjih, ki jih zahtevate v razpisni dokumentaciji za sklop 4. ( število izpisanih strani,zanesljivost delovanja tonerja, kakovost slike IQ in obstojnost tiska/slike)?

ODGOVOR: Ne.




Datum objave: 10.04.2019   10:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 5:
GLAVA ZA KARTUŠE, Virtua SP-00602 - lahko podate točne oznake/ime za tiskalnik prosim.

ODGOVOR: CODONICS VIRTUA




Datum objave: 10.04.2019   10:52
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

1. pri sklopu 5 - mediji CD-R PREMIUM CODONICS in DVD-R  PREMIUM CODONICS sta obe postavki PRINTABLE CD in DVD?

ODGOVOR: MORAJO BITI PRINTABLE

2. cene navajate, da morajo biti fiksne za dobo 4. let. Ali se cene lahko vmes spreminjajo in pod kakšnimi pogoji?

hvala

ODGOVOR. Skladno z zakonskimi določili in določili okvirnega sporazuma.




Datum objave: 10.04.2019   14:13
VPRAŠANJE
Spoštovani,
vprašanje za sklop 4 - kompatibilni tonerji:
Proizvajalec Hewlett Packard za strateške kupce zagotavlja posebne pogodbene cene ki pa so vezane na serijske številke tiskalnikov in part nr. ki jih uporabljate in le te Hewlett Packard želi imeti v svoji evidenci. To so originalni tonerji proizvajalca strojne opreme, ki so ob izpolnjevanju pogojev v povprečju za 30% cenejši. Pogoj je samo, da naročnik navede serijsko številko in part nr. tiskalnika za katerega se toner uporablja.
Ali vam lahko ponudimo originalne pogodbene tonerje HP ter pričakujemo seznam serijskih številk in part nr. tiskalnikov HP ?
Najlepša hvala za odgovor


ODGOVOR: Lahko ponudite. Naročnik bo omogočil ponudnikom, da si popišejo tiskalnike.




Datum objave: 10.04.2019   14:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Za enakovreden potrošni material, ki ni toner ali črnilo, ne obstajajo certifikati, saj ne vsebujejo polnila, prav tako ni poročil testiranj.
To je naslednji material, ki se pojavlja v vaši razpisni tabeli - razvijalna enota.

Za ta material ne morejo veljati enake zahteve kot veljajo za tonerje in črnila. ali lahko ponudniki pri tovrstnem materialu ponudimo originalen ali enakovreden material, nam pa za ponujen enakovreden material ni potrebno prilagati nikakršnih dokazil oz. certifikatov.

Prosim vas za potrditev.

ODGOVOR: Ni potrebno priložiti certifikate. Naročnik si pridržuje pravico do testiranja ponujenega blaga in sicer ponudniki bojo na podlagi morebitnega poziva naročniku dostavili 1 brezplačen vzorec.




Datum objave: 10.04.2019   14:16
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo za dodatna pojasnila:
SKLOP 5
- zap. št. 1 1VCA-RC933 CD-R PREMIUM CODONICS: prosimo vas, da skladno z zakonom pri artiklu navedete besedno zvezo ''ali enakovredno''.

ODGOVOR: Lahko ponudite enakovredno. Naročnik si pridržuje pravico do testiranja ponujenega blaga in sicer ponudniki bojo na podlagi morebitnega poziva naročniku dostavili 1 paket oz. 10 kos brezplačnih vzorcev.

- zap. št. 2 1VCA-RD933 DVD-R  PREMIUM CODONICS: prosimo vas, da skladno z zakonom pri artiklu navedete besedno zvezo ''ali enakovredno''.

ODGOVOR: Lahko ponudite enakovredno. Naročnik si pridržuje pravico do testiranja ponujenega blaga in sicer ponudniki bojo na podlagi morebitnega poziva naročniku dostavili 1 paket oz. 10 kos brezplačnih vzorcev.

- zap. št. 3 GLAVA ZA KARTUŠE, Virtua SP-00602: prosimo vas, da navedete tip oz. oznako stroja, za katero je navedena glava.

ODGOVOR: CODONICS VIRTUA




Datum objave: 10.04.2019   14:18
VPRAŠANJE
Vaš odgovor 03.04.2019 ob 07:54

ODGOVOR: Obnovljeni -napolnjeni so dokazano nekonsistentne kvalitete. Naročnik ne more preveriti ravni kvalitete in življenjske dobe obnovljenih tonerjev/črnil- komponent, ki so predmet obrabe in ciklov polnjenja (kar vpliva na tesnjenje ohišja, uhajanje praha- črnila iz tonerja, kvaliteto izpisa) Naročnik smatra, da je nov kompatibilen material, ki ustreza pogojem dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, enako kvaliteten kot originalen material proizvajalca opreme. Zato naročnik pogoja ne spreminja.

Obnovljeni -napolnjeni so dokazano nekonsistentne kvalitete.
1. moje vprašanje se je nanašalo na obnovljene in ne na ponovno polnjene tonerje.
2. Ali so dokazi o nekonsistentnosti (karkoli že to pomeni) objektivni, ali so le plod vaše slabe izkušnje iz preteklosti?

Naročnik ne more preveriti ravni kvalitete in življenjske dobe obnovljenih tonerjev/črnil- komponent, ki so predmet obrabe in ciklov polnjenja (kar vpliva na tesnjenje ohišja, uhajanje praha- črnila iz tonerja, kvaliteto izpisa)
1. od naročnika se ne pričakuje da bo preverjal kvaliteto in življensko dobo obnovljenih tonerjev. Se strinjam 100% in zato temu služijo potrdila, certifikati in standardi, ki jih zahtevate! Tako kot jih zahtevate nove kompatibilne tonerje. Certifikati so enakovredni za obe vrsti tonerjev, ne glede na surovine iz katerih so narejeni.
Naročnik smatra, da je nov kompatibilen material, ki ustreza pogojem dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, enako kvaliteten kot originalen material proizvajalca opreme.
1.Še enkrat ponavljam vprašanje od prej: Naročnik smatra, da bo kupoval nov kompatibilen material, enako kvaliteten kot original, za desetino cene! Zakaj bi kdorkoli sploh še kupoval original? Česarkoli?
Zato naročnik pogoja ne spreminja.

ODGOVOR: Vprašanja niso relevantna za pripravo ponudbe oz. ne vplivajo na ponudnikovo sposobnost priprave ponudbe.

1.Glede na vse našteto vas še enkrat pozivam, da omogočite tudi oddajo ponudbe za obnovljene tonerje, pod enakimi pogoji kot za nove kompatibilne tonerje.

ODGOVOR: Naročnikov odgovor ostaja nespremenjen.




Datum objave: 11.04.2019   11:04
Naročnik vsem potencialnim ponudnikom podaja naslednje pojasnilo:

Za blago, za katero je naročnik zahteval ustrezen certifikat oz. potrdilo, pridobljeno s strani neodvisne institucije, bo naročnik kot ustrezno dokazilo štel vse dokumente (npr testna poročila) neodvisnih institucij (institucija mora biti certificirana), ki izkazujejo enakovrednost originalnemu artiklu, ne glede na to, kako se ta dokument imenuje.
Naročnik si pridržuje pravico do testiranja.