Naročnik: MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VODE, Hajdrihova ulica 28C, 1000 Ljubljana
Storitve: Storitve inženirja za projekt »Protipoplavna ureditev porečja Gradaščice« Izdelava tehničnih specifikacij za pridobitev izvajalca gradnje na Etapi 1A
ZJN-3: Odprti postopek
JN003130/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 16.05.2019
JN003130/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 13.06.2019
JN003130/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.06.2019
JN003130/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 24.06.2019
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Storitve inženirja za projekt »Protipoplavna ureditev porečja Gradaščice« Izdelava tehničnih specifikacij za pridobitev izvajalca gradnje na Etapi 1A Referenčna številka dokumenta: 43016-12/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71300000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
V sklopu naloge je treba izdelati tehnični del in tehnične specifikacije, kot sestavni del javnega naročila za izbor izvajalca gradnje za Etapo 1A po pogodbenih določilih FIDIC in GZ oziroma drugih vsebin v skladu z navodili naročnika. Naloga vključuje pripravo tehničnih specifikacij za gradnjo na Etapi 1A, vključno s pripravo enovitega popisa del na podlagi izdelanega PGD ter grafičnih prilog za razpis, ter sodelovanje na razpisu v času izvajanja javnega naročila v delu strokovnih odgovorov na vprašanja vezana na del tehničnih specifikacij.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71310000
71311000
71311300
71318000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
V sklopu naloge je treba izdelati tehnični del in tehnične specifikacije, kot sestavni del javnega naročila za izbor izvajalca gradnje za Etapo 1A po pogodbenih določilih FIDIC in GZ oziroma drugih vsebin v skladu z navodili naročnika. Naloga vključuje pripravo tehničnih specifikacij za gradnjo na Etapi 1A, vključno s pripravo enovitega popisa del na podlagi izdelanega PGD ter grafičnih prilog za razpis, ter sodelovanje na razpisu v času izvajanja javnega naročila v delu strokovnih odgovorov na vprašanja vezana na del tehničnih specifikacij.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v dnevih: 210 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: V skladu z veljavno zakonodajo in dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: 5-1/1/MOP/0
II.2.14 Dodatne informacije
Operacijo sofinancirata Evropska unija iz Kohezijskega sklada in Republika Slovenija.
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Pogoji za sodelovanje, kot so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
18.06.2019 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 5 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 18.06.2019 10:30 Kraj: Sistem e-JN
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Odpiranje ponudb bo izvedeno v sistemu e-JN in na naslovu naročnika Hajdrihova ulica 28c, 1000 Ljubljana. Predstavniki ponudnikov, ki se izkažejo s pooblastilom za zastopanje ponudnika, lahko na postopek odpiranja ponudb podajo svoje pripombe. Ostali subjekti bodo na odpiranju lahko prisotni, brez možnosti dajanja pripomb na zapisnik.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.06.2019 23:59
Dodatne informacije: Operacijo sofinancirata Evropska unija iz Kohezijskega sklada in Republika Slovenija. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi »Spodbujanje prilagajanja podnebnim spremembam ter preprečevanja in obvladovanja tveganj«, prednostne naložbe »Podpora naložbam za prilagajanje podnebnim spremembam, vključno s pristopi, ki temeljijo na ekosistemu« in prispeva k doseganju specifičnega cilja »Nižja poplavna ogroženost na območjih pomembnega vpliva poplav«. Prispevek Skupnosti znaša 85 %. Lastna udeležba RS znaša 15 %.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VODE
Hajdrihova ulica 28C
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.05.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.06.2019 12:33
VPRAŠANJE prosimo za objavo ocenjene vrednosti GOI del in ocenjene vrednosti javnega naročila.
hvala in lp
ODGOVOR
Spoštovani,
Ocenjena vrednost predmetnega javnega naročila je 18.900,00 EUR brez DDV. Naročnik ne bo objavil ocenjene vrednosti gradnje, na svoji spletni strani pa objavlja situacije predmetnega območja urejanja, iz katerih so razvidne načrtovane ureditve.
Lep pozdrav
Datum objave: 11.06.2019 12:33
VPRAŠANJE Prosimo za podajo ocenjene vrednosti javnega naročila.
ODGOVOR
Spoštovani,
Ocenjena vrednost predmetnega javnega naročila je 18.900,00 EUR brez DDV.
Lep pozdrav
Datum objave: 11.06.2019 12:33
VPRAŠANJE Prosimo za pojasnilo:
Iz projektne naloge izhaja, da se v sklopu razpisanih storitev pričakuje izdelava: - Tehničnih specifikacij, - Združenega popisa del - Grafičnih prilog Glede na to, da PGD projektna dokumentacija že obstaja, menimo da v njej obstajajo tudi grafične priloge in prosimo zato naročnika za podrobnejše pojasnilo, kakšne grafične priloge naj bi se izdelale in ali je sploh dopuščeno posegati v izdelan projekt. Obenem naprošamo za pojasnilo kakšne tehnične specifikacije so mišljene da se izdelajo v smislu izdelave opisa potrebnih posegov ali kaj drugega. V točki V. Projektne naloge je obenem napisano, da bi se naj predal naročniku združen ponudbeni predračun s popisom del. Ponudbeni predračun bo na osnovi popisa del izdelal ponudnik v fazi priprave ponudbe (za izvedbo del) in ga ne more izdelati pripravljalec popisa del kaj je mišljeno tukaj, da se izdela?
ODGOVOR
Spoštovani,
Kot je razvidno iz projektne naloge je podlaga za vse storitve predmetnega javnega naročila izdelan PGD. Prav tako je razvidno, da bo izbrani izvajalec predmetnih storitev izdelal izvlečke grafičnih prilog iz PGD.
Lep pozdrav
Datum objave: 11.06.2019 12:34
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
Ali lahko malo bolj podrobno opišete kaj je predmet razpisanih storitev in predvidenih del:
- Ali se bodo v okviru razpisanih del izvajale le storitve za potrebe realizacije Etape 1A (ki zajema območje MO Ljubljana)? - Kakšne ureditve so mišljene v okviru del prve etape piše namreč samo ureditve, kaj pa je pod tem mišljeno, pa ne. - Razbremenilnik s pripadajočimi ureditvami? Prosimo za podrobnejši opis predvidenih del. - Ali so v okviru razpisanih del mišljene tudi storitve izdelave PZI, PID in PVE ali bo moral te storitve izvesti izbran izvajalec del gradnje? - Kakšne tabelarične prikaze naročnik pričakuje, da se v okviru tega razpisa izdela?
ODGOVOR
Spoštovani,
- Da. - Naročnik na svoji spletni strani objavlja situacije predmetnega območja urejanja, iz katerih so razvidne načrtovane ureditve. - Naročnik na svoji spletni strani objavlja situacije predmetnega območja urejanja, iz katerih so razvidne načrtovane ureditve. - Kot je razvidno iz projektne naloge bo PZI, PID in PVE izdelal izbrani izvajalec gradnje. - Kot je razvidno iz projektne naloge bo izbrani izvajalec predmetnih storitev uredil projektantske popise del in predračune v enotno tabelarično obliko oz. excel obliko.
Lep pozdrav
Datum objave: 11.06.2019 12:34
VPRAŠANJE Spoštovani,
Kaj je primerljiva referenca za firmo oz. vodjo naloge, ki jo bo upošteval naročnik? Težko je namreč pričakovati, da so se podobne storitve za druge naročnike že izvajale. Ali je primerljivo, da si npr. bil izdelovalec projektne dokumentacije za tovrstne objekte (jezovi, vodne pregrade, vodni obejkti ali ceste) in si v času objavljenega javnega naročila za izbor izvajalca del nudil pomoč naročniku pri pripravi odgovorov, ki so se nanašali na tehnični del razpisne dokumentacije. V kolikor to ni ustrezna referenca napišite točno, katere pretekle referenčne storitve je bilo potrebno izvesti, saj je zdaj to čisto nedefinirano.
ODGOVOR
Spoštovani,
Da, naročnik bo sprejel navedeno referenčno storitev.
Lep pozdrav
Datum objave: 11.06.2019 12:39
Spoštovani,
naročnik obvešča ponudnike, da bo podaljšal rok za oddajo ponudb in zastavljanje vprašanj. Spremenjeni rok za oddajo ponudb je 24. 6. 2019 do vključno 13.00 ure. Odpiranje ponudb bo dne 24. 6. 2019 ob 13.30 uri izvedeno na način, kot izhaja iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Naročnik prav tako obvešča ponudnike, da bo spremenil dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila (objavljen bo čistopis dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila) in objavil obvestilo o dodatnih informacijah, informacijah o nedokončanem postopku ali popravku na Portalu javnih naročil.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.