Dosje javnega naročila 001556/2019
Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup in dobava energijsko učinkovite računalniške opreme
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 101.195,34 EUR

JN001556/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 18.03.2019
JN001556/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.05.2019
JN001556/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.06.2019
JN001556/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.06.2019
JN001556/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 04.06.2019

    JN001556/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Dejan Mezek
dejan.mezek@ljubljana.si
+386 13064421
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/300883/objava.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=7906
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup in dobava energijsko učinkovite računalniške opreme
Referenčna številka dokumenta: 430-355/2019-4
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup in dobava energijsko učinkovite računalniške opreme
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Energijsko učinkoviti osebni računalniki (120 kosov)
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvajalec mora dobaviti opremo v skladu s tehničnimi specifikacijami opreme, ki so določene v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Nakup energijsko učinkovitih LCD zaslonov 23" (100 kosov)
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvajalec mora dobaviti opremo v skladu s tehničnimi specifikacijami opreme, ki so določene v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Določeno v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
01.04.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 01.07.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 01.04.2019   10:01
Kraj: e-JN

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Določeno v razpisni dokumentaciji.




Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.03.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.03.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.03.2019   12:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v razpisni dokumentaciji piše, da je razpis razdeljen na sklope oz. sklopa,
obenem pa piše, da je potrebno oddati razpis za en sklop.

Lahko oddamo ponudbo samo za 1 ali samo za 2i sklop?

Hvala lepa in lep pozdrav

ODGOVOR
Ponudnik lahko ponudi oba sklopa. Kar navajate zgolj pomeni, da ni nujno oddati ponudbe za oba sklopa.



Datum objave: 18.03.2019   14:28
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

z navedenimi merami ohišja izločate določene proizvajalce opreme (180x35x183 mm). Ali je dovoljeno ponuditi tudi nekoliko večje ohišje z ostalimi nespremenjenimi specifikacijami?

Hvala in lep pozdav

ODGOVOR
Lahko ponudite ultra tanko namizno ohišje, ki je lahko večje do 5mm v ŠxVxG od zahtevanih mer v razpisni dokumentaciji.



Datum objave: 19.03.2019   13:39
VPRAŠANJE
Zdravo,
Ali lahko ponudimo zaslone velikosti 23,8 palcev z velikostjo pike 0,275 , ki pa ustrezajo vsem ostalim zahtevam?

Hvala.

ODGOVOR
Specifikacija ponujene opreme mora biti enaka ali boljša od zahtevane. To pomeni da je velikost zaslona lahko večja od 23 palcev, velikost pike pa 0,265 mm ali manjša.