Naročnik: ELEKTRO CELJE, podjetje za distribucijo električne energije, d.d., Vrunčeva ulica 2A, 3000 Celje
Blago: OHIŠJA TRANSFORMATORSKIH POSTAJ
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 528.876,26 EUR
JN001694/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 22.03.2019
JN001694/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 08.04.2019
JN001694/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2019
JN001694/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.08.2019
JN001694/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 05.08.2019
JN001694/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 05.08.2019
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
12.04.2019 08:30
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 12.04.2019 08:31
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.04.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
22.03.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.04.2019 09:43
VPRAŠANJE Spoštovani!
Prosimo vas za potrditev, da pravilno razumemo zahtevo iz vzorca pogodbe, da se zahteva bančna garancija za odpravo napak minimalno 3 leta, ker se nanaša na izvedena dela za katera zahtevate minimalno 3 leta garancije.
Garancija minimalno 10 let pa se nanaša na obstojnost materialov in ne na dobro izvedbo del.
Hvala lepa za pojasnilo in lep pozdrav
ODGOVOR Finančno zavarovanje za odpravo napak v garancijski dobi je zahtevano za celotno obdobje garancijske dobe, ki zanaša 120 mesecev. Naročnik bo s popravkom dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila omogočil, da bodo ponudniki lahko nudili finančna zavarovanja za odpravo napak v garancijski dobi s krajšo dobo veljavnosti, ki jih bodo morali pred njihovim potekom pravočasno ustrezno podaljšati oziroma nadomestiti z novimi.
Datum objave: 05.04.2019 09:44
VPRAŠANJE Spoštovani!
Prosimo vas za potrditev, da pravilno razumemo zahtevo iz vzorca pogodbe, da se zahteva bančna garancija za dobro izvedbo del minimalno 3 leta, ker se nanaša na izvedena dela za katera zahtevate minimalno 3 leta garancije. Garancija minimalno 10 let pa se nanaša na obstojnost materialov in ne na dobro izvedbo del.
Hvala lepa za pojasnilo in lep pozdrav
ODGOVOR Finančno zavarovanje za odpravo napak v garancijski dobi je zahtevano za celotno obdobje garancijske dobe, ki zanaša 120 mesecev. Naročnik bo s popravkom dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila omogočil, da bodo ponudniki lahko nudili finančna zavarovanja za odpravo napak v garancijski dobi s krajšo dobo veljavnosti, ki jih bodo morali pred njihovim potekom pravočasno ustrezno podaljšati oziroma nadomestiti z novimi.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.