Dosje javnega naročila 001738/2019
Naročnik: Slovenski državni gozdovi, d. o. o., Rožna ulica 39, 1330 Kočevje
Storitve: Geodetske storitve in drugi geodetski postopki
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN001738/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.03.2019
JN001738/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 08.04.2019
JN001738/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.04.2019

    JN001738/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Slovenski državni gozdovi, d. o. o.
Rožna ulica 39
1330
SI037
Kočevje
Slovenija
Špela Hribar
spela.hribar@sidg.si
+386 82007100

Internetni naslovi
http://sidg.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.sidg.si/index.php/javna-narocila-in-razpisi/za-izvajalce/aktualna-javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8118
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
druga oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
gozdarstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Geodetske storitve in drugi geodetski postopki
Referenčna številka dokumenta: GEO 2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71355000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje geodetskih storitev in drugih geodetskih storitev za obdobje 24 mesecev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71355000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje geodetskih storitev in drugih geodetskih storitev za obdobje 24 mesecev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 15
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.04.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 08.04.2019   12:10


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.04.2019   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.03.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 27.03.2019   09:34
VPRAŠANJE
Ponudnik, mora izkazati, da je v zadnjih treh letih pred objavo naročila na Portalu javnih naročil, izvedel geodetske storitve, v skupni vrednosti 90.000 EUR brez DDV
Ali lahko ponudnik izpolnjevanje tega pogoja izkaže z dokazili: Izpis prometa, bilančna vrednost, računovodski izkazi ipd.


ODGOVOR
VPRAŠANJE:
Ponudnik, mora izkazati, da je v zadnjih treh letih pred objavo naročila na Portalu javnih naročil, izvedel geodetske storitve, v skupni vrednosti 90.000 EUR brez DDV
Ali lahko ponudnik izpolnjevanje tega pogoja izkaže z dokazili: Izpis prometa, bilančna vrednost, računovodski izkazi ipd.

ODGOVOR:

Da, ponudnik lahko izpolnjevanje tega pogoja dokaže z dokazili kot so izpis prometa, bilančna vrednost, računovodski izkazi ipd.

Datum objave: 28.03.2019   08:43
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

kolikšna so predvidena sredstva za ta projekt?

Hvala.

Lp,

ODGOVOR


Pozdravljeni,

Naročnik v obvestilu o naročilu male vrednosti ni predvidel objave ocenjene vrednosti. Objava ocenjene vrednosti po zakonu ni obvezna, pač pa mora naročnik ocenjeno vrednost izračunati zaradi izbire pravilnega postopka javnega naročanja, razvidna pa mora biti v dokumentaciji, ki jo vodi naročnik o posameznem javnem naročilu in postane javna po naročnikovi odločitvi o oddaji naročila.

Lep pozdrav

Datum objave: 29.03.2019   07:37
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Koliksna so vaša zagotovljena sredstva oz.maksimalna pogodbena vrednost?
Hvala.
Lp

ODGOVOR

Pozdravljeni,

Naročnik je v okvirnem sporazumu napisal maksimalno vrednost in sicer v petem členu okvirnega sporazuma piše:
Maksimalna pogodbena vrednost znaša 183.000 EUR, brez DDV, oziroma 223.260 EUR z DDV. Navedene vrednosti predstavljajo zgornjo mejo za naročilo storitev. Naročnik ni zavezan naročiti obsega storitev v celotni opredeljeni vrednosti te pogodbe.


Datum objave: 01.04.2019   07:25
VPRAŠANJE
Spoštovani,

skladno s točko 7.1.4 razpisne dokumentacije vas prosimo za pojasnilo, ali je potrebno k obrazcu "Seznam referenc" priložiti dodatno dokazilo o izvedenih zahtevanih storitvah?
V kolikor je potrebno priložiti dodatna dokazila, nas zanima ali je potrebna navedba izvedenih IDPOS-ov ali zadostuje interni izpis izvedenih postopkov (naročilnice, fakture).

Lepo pozdravljeni,

ODGOVOR


Pozdravljeni,

Dodatnih dokazil ni potrebno prilagati.
Ponudnik referenčne posle navede obrazcu »Seznam referenc«. oz. Referenčna lista ponudnika. Dokazila lahko predložijo v kakršnikoli obliki, pomembno je le, da je iz njega razvidno izpolnjevanje zahtevanih pogojev. Naročnik si pridržuje pravico, da vse predložene reference preveri. V kolikor naročnik ugotovi, da katerega izmed referenc ne izkazuje uspešno izvedenega predmeta naročil, se takšna referenca ne bo upoštevala.


Datum objave: 01.04.2019   14:33
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
pogoj 7.1.3. je izpolnjen, če predložimo od naročnika potrjeno referenco?



ODGOVOR


7.1.3 Ponudnik, mora izkazati, da je v zadnjih treh letih pred objavo naročila na Portalu javnih naročil, izvedel geodetske storitve, v skupni vrednosti 90.000 EUR brez DDV.

Dokazila lahko predložijo v kakršnikoli obliki, pomembno je le, da je iz njega razvidno izpolnjevanje zahtevanih pogojev, vendar to ne sme biti samo lastna izjava (npr. Izpis prometa, bilančna vrednost, računovodski izkazi ipd.)


Datum objave: 01.04.2019   14:45
VPRAŠANJE
Spoštovani

Pri Obrazcu Seznam referenc je potrebno navesti naziv, telefon in E-mail osebe naročnika, ki lahko potrdi referenčni posel. V kolikor gre za fizične osebe je to lahko sporno z vidika Zakona o varovanju osebnih podatkov (tudi po GDPR-ju se taki podatki niti ne smejo več hraniti tako dolgo po opravljeni storitvi). Ali naročniku zadostuje da se v obrazcu Seznam referenc v vrstico Naziv: navede samo številko odločbe izvedenega posla, kar jasno dokazuje uspešno izveden referenčni posel in se ne navaja osebnih podatkov naročnika - fizične osebe.




ODGOVOR


Pozdravljeni,

v dokumentacijo bo imel vpogled le naročnik. Ponudnik lahko označi, dokumente kot poslovno skrivnost. Naročnik ne sme razkriti informacij, ki mu jih je
gospodarski subjekt predložil in označil kot poslovno skrivnost.

Prejeti osebni podatki se bodo obdelovali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali, torej dokler ne bo razpis izveden oziroma operacija zaključena in roki za poročanje in spremljanje pretečeni. Po izpolnitvi namena obdelave, pa bodo osebni podatki izbrisani oziroma uničeni. V izjemnih primerih, ko drugače ni mogoče določiti roka hrambe osebnih podatkov po koncu njihove obdelave, je to rok petih (5) let, podobna rešitev velja tudi za primere, kadar Zakon o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih oziroma na njegovi podlagi klasifikacijski načrt Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo predpisuje hrambo in tip hrambe dokumentov, v katerih se osebni podatki nahajajo, bodo tovrstni osebni podatki arhivirani in tam kjer je mogoče izbrisani če niso trajno arhivsko gradivo.


Datum objave: 01.04.2019   15:03
VPRAŠANJE
Spoštovani

Pri točki 7.1.4 (alineja dva - reference) naročnik zahteva vsaj 15 postopkov evidentiranj objektov. Ali lahko v obrazec Seznam referenc v vrstico Naziv (osebe naročnika, ki lahko potrdi referenčni posel) navedemo "Več fizičnih oseb - glej specifikacijo" in nato kot prilogo dodamo list z specifikacijo postopkov z navedbo izdanih odločb za posamezni postopek brez navedb imen, telefonov in e-mailov fizičnih oseb (ZVOP).

Lep pozdrav

ODGOVOR


Pozdravljeni,

V kolikor je mogočne navedbe izbranih odločb za posamezni postopek preveriti, lahko oddate seznam referenc kot ste navedli.

Ponudnik referenčne posle navede obrazcu »Seznam referenc«. oz. Referenčna lista ponudnika. Dokazila lahko predložijo v kakršnikoli obliki, pomembno je le, da je iz njega razvidno izpolnjevanje zahtevanih pogojev. Naročnik si pridržuje pravico, da vse predložene reference preveri. V kolikor naročnik ugotovi, da katerega izmed referenc ne izkazuje uspešno izvedenega predmeta naročil, se takšna referenca ne bo upoštevala.
v dokumentacijo bo imel vpogled le naročnik. Ponudnik lahko označi, dokumente kot poslovno skrivnost. Naročnik ne sme razkriti informacij, ki mu jih je
gospodarski subjekt predložil in označil kot poslovno skrivnost.

Prejeti osebni podatki se bodo obdelovali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali, torej dokler ne bo razpis izveden oziroma operacija zaključena in roki za poročanje in spremljanje pretečeni. Po izpolnitvi namena obdelave, pa bodo osebni podatki izbrisani oziroma uničeni. V izjemnih primerih, ko drugače ni mogoče določiti roka hrambe osebnih podatkov po koncu njihove obdelave, je to rok petih (5) let, podobna rešitev velja tudi za primere, kadar Zakon o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih oziroma na njegovi podlagi klasifikacijski načrt Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo predpisuje hrambo in tip hrambe dokumentov, v katerih se osebni podatki nahajajo, bodo tovrstni osebni podatki arhivirani in tam kjer je mogoče izbrisani če niso trajno arhivsko gradivo.


Lep pozdrav

Datum objave: 09.04.2019   07:56
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali mi, ki smo že oddali ponudbo in izpolnjujemo pogoje glede tehnične in strokovne sposobnosti, moramo dopolniti ponudbo z novimi obrazci ?
hvala i lep pozdrav

ODGOVOR


Pozdravljeni,

ne vam ni potrebno oddati novih obrazcev, če izpolnjujete vse pogoje.

Lep pozdrav

Datum objave: 09.04.2019   11:43
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Zakon o arhitekturni in inženirski dejavnosti (ZAID - Uradni list RS, št. 61/17) v 2. in 3. točki 5. člena določa način opravljanja poklicnih nalog pooblaščenih geodetov, ki je po mojem mnenju v nasprotju z vašim popravkom 7.1.4 točka 1, kjer pravite, da če pa ponudnik ni vpisan v imenik geodetskih podjetij pri Inženirski zbornici Slovenije, mora priložiti pogodbo o sodelovanju z odgovornim/pooblaščenim geodetom.

Pogodba o sodelovanju po ZAID ni predvidena, saj mora geodet opravljati dejavnost samo na en izmed spodnjih načinov:
- samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost (lasten s.p.),
- na podlagi delovnega razmerja v gospodarskem subjektu, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje arhitekturne in inženirske dejavnosti po določbah tega zakona (torej mora biti tam zaposlen!)
- na podlagi drugega pravnega razmerja o opravljanju dela za družbo, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje arhitekturne in inženirske dejavnosti po določbah tega zakona, če je pooblaščeni arhitekt ali inženir družbenik (mora biti družbenik!)
- na podlagi delovnega razmerja kot javni uslužbenci, v imenu in za račun organa oziroma pravne osebe javnega prava, v kateri so zaposleni, razen pooblaščenih inženirjev s področja geodezije,
- na podlagi delovnega razmerja pri fizični osebi ali pravni osebi zasebnega prava, ki gradi objekte izključno za lastno uporabo in katere dejavnost ni gradnja za trg ali posredovanje pri prodaji nepremičnin, v njenem imenu in za njen račun (mora biti zaposlen!)

Pogodba o sodelovanju z odgovornim /pooblaščenim geodetom je torej v nasprotju z ZAID! Če se motim me prosim podučite.

Hvala in lep pozdrav,

ODGOVOR

Pozdravljeni!

Naročnik je s terminom "pogodba o sodelovanju" pomanjkljivo izrazil, pravilno je tako kot ste napisali iz ZAIDA zahteve, 3.točke, 5. člena, ki določa pogoje:
Pooblaščeni arhitekti in inženirji lahko svoje poklicne naloge opravljajo stalno in trajno na enega ali več naslednjih načinov:
- kot samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost,
- na podlagi delovnega razmerja v gospodarskem subjektu, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje arhitekturne in inženirske dejavnosti po določbah tega zakona,
- na podlagi drugega pravnega razmerja o opravljanju dela za družbo, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje arhitekturne in inženirske dejavnosti po določbah tega zakona, če je pooblaščeni arhitekt ali inženir družbenik,
- na podlagi delovnega razmerja kot javni uslužbenci, v imenu in za račun organa oziroma pravne osebe javnega prava, v kateri so zaposleni, razen pooblaščenih inženirjev s področja geodezije,
- na podlagi delovnega razmerja pri fizični osebi ali pravni osebi zasebnega prava, ki gradi objekte izključno za lastno uporabo in katere dejavnost ni gradnja za trg ali posredovanje pri prodaji nepremičnin, v njenem imenu in za njen račun.

Tako mora torej, v primeru, ko ponudnik ni vpisan v imenik IZS, vsakemu elaboratu prilagati dokazilo o izpolnjevanju zgoraj navedenih pogojev.

Lep pozdrav


Datum objave: 10.04.2019   10:50
VPRAŠANJE
V obrazcu Izjava za gospodarski subjekt - popravek piše:

22. da v kolikor nismo vpisani v imenik geodetskih podjetij pri Inženirski zbornici Slovenije, prilagamo pogodbo o sodelovanju z odgovornim/pooblaščenim geodetom.

Zapis je v nasprotju s 5. členom Zakona o arhitekturni in inženirski dejavnosti (ZAID, Uradni list RS, št. 61/17).

ODGOVOR

Pozdravljeni,

naročnik je pojasnil, da je pomanjkljivo izrazil. Naročnik bo na svoji spletni strani objavil popravek obrazca, izjava za gospodarski subjekt da bo v skladu 5.členom ZAID.

Naročnik je s terminom "pogodba o sodelovanju" pomanjkljivo izrazil, pravilno je tako kot ste napisali iz ZAIDA zahteve, 3.točke, 5. člena, ki določa pogoje:
Pooblaščeni arhitekti in inženirji lahko svoje poklicne naloge opravljajo stalno in trajno na enega ali več naslednjih načinov:
- kot samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost,
- na podlagi delovnega razmerja v gospodarskem subjektu, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje arhitekturne in inženirske dejavnosti po določbah tega zakona,
- na podlagi drugega pravnega razmerja o opravljanju dela za družbo, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje arhitekturne in inženirske dejavnosti po določbah tega zakona, če je pooblaščeni arhitekt ali inženir družbenik,
- na podlagi delovnega razmerja kot javni uslužbenci, v imenu in za račun organa oziroma pravne osebe javnega prava, v kateri so zaposleni, razen pooblaščenih inženirjev s področja geodezije,
- na podlagi delovnega razmerja pri fizični osebi ali pravni osebi zasebnega prava, ki gradi objekte izključno za lastno uporabo in katere dejavnost ni gradnja za trg ali posredovanje pri prodaji nepremičnin, v njenem imenu in za njen račun.

Lep pozdrav

Datum objave: 11.04.2019   07:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ponudbo smo oddali že v ponedeljek 08.04.
Ali je potrebno skladno z novimi obrazci ponudbo popraviti in ponovno oddati na portal.
Smo vpisani v IZS.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav,

ODGOVOR

Pozdravljeni,

ni vam potrebno oddati nove ponudbe.

Lep pozdrav


Datum objave: 11.04.2019   07:15
VPRAŠANJE
Prosim za natančna navodila, katere obrazce pripnemo v;
Predračun
ESPD - ponudnik
Izjava - ponudnik
Druge priloge

Hvala.


ODGOVOR


Pozdravljeni,

v predračun pripnete obrazec obrazec ponudbeni predračun;
lastno izjavo ponudnika, v razdelek »Izjava ponudnik« in z predložitvijo le-te, se razdelek »ESPD ponudnik« odstrani, ker ESPD ni del razpisne dokumentacije.
vse ostale zahtevane dokumente, priložite pod ostale priloge. (izjava ponudnika o izpolnjevanju tehničnih in strokovnih pogojev, seznam referenc, poklicna dejavnost,obrazec ponudba, parafiran in podpisan vzorec okvirnega sporazuma pooblastila)

V kolikor boste še imeli težave, se zgodi, da razdelek ESPD ne izgine pa vanj priložite enega izmed dokumentov.

Lep pozdrav

Datum objave: 11.04.2019   07:16
VPRAŠANJE
POZDRAV!

Prosim za objavo naročnikovega ESPD obrazca.
Ga ne najdem. Običjno je priložen k ostalim obrazcom razpisne dokumntacije.

Hvala!

ODGOVOR


Pozdravljeni,


ESPD ni del razpisne dokumentacije. Prilagam navodila :

lastno izjavo ponudnika, v razdelek »Izjava ponudnik« in z predložitvijo le-te, se razdelek »ESPD ponudnik« odstrani, ker ESPD ni del razpisne dokumentacije.

V kolikor boste še imeli težave, se zgodi, da razdelek ESPD ne izgine pa vanj priložite enega izmed dokumentov.

Lep pozdrav