Naročnik: PLINOVODI, Družba za upravljanje s prenosnim sistemom, d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 11B, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava plinskih zapornih armatur za potrebe izvajanja vzdrževalnih aktivnosti na prenosnem sistemu zemeljskega plina za obdobje štirih let
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 146.400,00 EUR
JN001748/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 26.03.2019
JN001748/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.05.2019
JN001748/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.05.2019
JN001748/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.05.2019
JN001748/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 01.08.2019
JN001748/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.11.2019
Proizvodnja, prenos ali distribucija plina in toplote
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava plinskih zapornih armatur za potrebe izvajanja vzdrževalnih aktivnosti na prenosnem sistemu zemeljskega plina za obdobje štirih let Referenčna številka dokumenta: P/JNMV/3/2019/TS-SV
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42131000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je sklenitev okvirnega sporazuma s ponovnim odpiranjem konkurence med strankami okvirnega sporazuma za dobavo plinskih zapornih armatur za potrebe izvajanja vzdrževalnih aktivnosti na prenosnem sistemu zemeljskega plina za obdobje štirih let.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39340000
42131148
42131260
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Slovenija
II.2.4 Opis javnega naročila
Glej razpisno dokumentacijo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glej razpisno dokumentacijo.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 4
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.04.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.04.2019 10:30
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.04.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.03.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov,
ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke
za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.