Dosje javnega naročila 001795/2019
Naročnik: DOM DR. JANKA BENEDIKA RADOVLJICA, Šercerjeva ulica 35, 4240 Radovljica
Storitve: PREVZEM IN ODVOZ LOČENIH KOMUNALNIH ODPADKOV s klasifikacijsko številko 18 01 04
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 50.562,72 EUR

JN001795/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.03.2019
JN001795/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.04.2019
JN001795/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 16.04.2019
JN001795/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.05.2019

    JN001795/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
DOM DR. JANKA BENEDIKA RADOVLJICA
Šercerjeva ulica 35
4240
SI
Radovljica
Slovenija
Stanislav Kolšek
stane.kolsek@dom-drjankabenedika.si
+386 45375156
+386 45375159

Internetni naslovi
http://www.dom-drjankabenedika.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/301904/Objava_28.3.2019.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/301904/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8172
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: PREVZEM IN ODVOZ LOČENIH KOMUNALNIH ODPADKOV s klasifikacijsko številko 18 01 04
Referenčna številka dokumenta: JN-0004/2019-B-POG
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90500000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
PREVZEM IN ODVOZ LOČENIH KOMUNALNIH ODPADKOV s klasifikacijsko številko 18 01 04
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dom dr. Janka Benedika Radovljica, Šercerjeva ulica 35, 4240 Radovljica
II.2.4 Opis javnega naročila
PREVZEM IN ODVOZ LOČENIH KOMUNALNIH ODPADKOV s klasifikacijsko številko 18 01 04
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.04.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 15.04.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.04.2019   09:15
Kraj: na portalu e-jn


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.04.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.03.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.04.2019   11:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vljudno prosimo za informacijo, koliko so zagotovljena sredstva naročnika.

Najlepša hvala za informacijo.

lep pozdrav.

ODGOVOR

Spoštovani!

Zagotovljena sredstva v letnem planu so na podlagi raziskave trga v višini 33.600 eur brez ddv.

Lep pozdrav!


Datum objave: 04.04.2019   08:53
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naročnika opozarjamo, da zagotovljena sredstva kot jih je predvidel na tem razpisu od razpisanih količinah, ki ostanejo enake glede na predhodno obdobje ne omogočajo oddaje dopustnih ponudb.
Razmere na trgu so se od prejšnjega razpisa bistveno spremenile, zato naročnik ne more določiti vrednosti razpisa zgolj na podlagi cen po katerih razpisane storitve plačuje sedaj. Naročnikova dolžnost je bila že v fazi pred sprejemom sklepa o začetku postopka, da preveri cene na trgu ter na ta način določi tako ocenjeno vrednost, kot zagotovi ustrezna sredstva za izvedbo naročila.

Najlepša hvala za odgovor in lep pozdrav.

ODGOVOR

Spoštovani!


Naročnik je pred objavo pri primerljivih ponudnikih dokumentirano preveril cene prevoza in prevzema ločenih komunalnih odpadkov s klasifikacijsko številko 18 01 04 in na podlagi teh cen je naročnik ocenil ocenjeno vrednost ter v letnem planu zagotovil sredstva v višini le-teh.
Naročnik je objavil prvo javno naročilo za prevzem in odvoz ločenih komunalnih odpadkov s klasifikacijsko številko 18 01 04 dne 11. 3. 2019 in zaradi prejete ponudbe, ki je presegala naročnikova zagotovljena sredstva, naročila ni oddal. Od takrat do danes se cene po našem mnenju niso spremenile. Iz analize trga in primerljivih oddanih javnih naročil upravičeno sklepamo, da lahko ponudbo odda več ponudnikov, na podlagi česar posledično pričakujemo tudi nižje cene in nižje stroške.

Lep pozdrav!