Dosje javnega naročila 001990/2019
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA, Ulica dr. Vrbnjaka 6, 9000 Murska Sobota
Storitve: Izdelava projektne dokumentacije za adaptacijo starega laboratorija in internističnih ambulant v kleti bolnišnice
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 92.049,00 EUR

JN001990/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 03.04.2019
JN001990/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.07.2019
JN001990/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.09.2019
JN001990/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 25.09.2019
Zahtevek za revizijo

    JN001990/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA
Ulica dr. Vrbnjaka 6
9000
SI
Murska Sobota
Slovenija
Nabavna služba, mag. Andreja Stepanovič
andreja.stepanovic@sb-ms.si
+386 25123128
+386 25123821

Internetni naslovi
https://www.sb-ms.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/302524/02_RD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8314
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izdelava projektne dokumentacije za adaptacijo starega laboratorija in internističnih ambulant v kleti bolnišnice
Referenčna številka dokumenta: NMV
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71220000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izdelava projektne dokumentacije za adaptacijo starega laboratorija in internističnih ambulant v kleti bolnišnice
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71240000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava projektne dokumentacije za adaptacijo starega laboratorija in internističnih ambulant v kleti bolnišnice
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 59
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V razpisni dokumentaciji


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.04.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.04.2019   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.04.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
03.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.04.2019   08:13
VPRAŠANJE
V navodilih ponudnikom za izdelavo ponudbe je na strani 13 v točki 4. ponudbena dokumentacija, podtočki 4.3 specifikacija naročila, navedeno, da moramo priložiti tudi naročnikovo specifikacijo naročila, vendar specifikacija ni priložena ponudbeni dokumentaciji.

Prosim vas, da priložite specifikacijo naročila oziroma razložite kako naj zadostimo tej vaši zahtevi.



ODGOVOR
Naročnik ni posebej pripravil "specifikacije naročila", točka 4.3 se črta iz razpisne dokumentacije (ni potrebno ničesar priložiti).



Datum objave: 18.04.2019   08:17
VPRAŠANJE
V projektni nalogi na strani štiri je v točki 1.2 obseg in vsebina projektne dokumentacije v zadnji alineji naveden tudi nadzor po ZGO.
Ali je nadzor po ZGO oziroma gradbenem zakonu (GZ), kateri je sedaj v veljavi, tudi predmet naročila?

ODGOVOR
Predmet nadzora je projektantski nadzor, ne pa tudi gradbeni nadzor.