Naročnik: MINISTRSTVO ZA FINANCE FINANČNA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana
Blago: Izdelava, dobava in montaža čajnih kuhinj z belo tehniko in drugega pohištva za različne lokacije FURS okoljsko manj obremenjujoče blago
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 68.301,90 EUR
JN001958/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 03.04.2019
JN001958/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.04.2019
JN001958/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 12.06.2019
JN001958/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 12.06.2019
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izdelava, dobava in montaža čajnih kuhinj z belo tehniko in drugega pohištva za različne lokacije FURS okoljsko manj obremenjujoče blago Referenčna številka dokumenta: 430-245/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
JN 14/2019 Pohištvo - Izdelava, dobava in montaža čajnih kuhinj z belo tehniko in drugega pohištva za različne lokacije FURS okoljsko manj obremenjujoče blago
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39130000
39710000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Finančni uradi po Sloveniji.
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava, dobava in montaža čajnih kuhinj z belo tehniko in drugega pohištva za različne lokacije FURS okoljsko manj obremenjujoče blago
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glejte razpisno dokumentacijo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.04.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.04.2019 10:05 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje. Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.04.2019 12:00
VPRAŠANJE Pozdravljeni... Zanima me, ali se lahko štejejo, kot enkratna referenca za 50.000 eur dela, ki so bila izvedena za istega naročnika, za isti objekt, v časovnem sosledju, vendar razdeljena na več pogodb, oziroma izdanih računov. Hvala vnaprej.
ODGOVOR: Referenca so mora nanašati na en posel oziroma eno pogodbo. Lahko pa je bilo na podlagi ene pogodbe izdanih več računov.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.