Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.04.2019 09:04
Vaša zahteva je: Ponudnik izkazuje, da je skrbel za vzdrževanje informacijskega sistema za najmanj 2 naročnika s področja varovanja kulturne dediščine v državi Sloveniji
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev vzdrževanja strojne opreme in sicer strežnikov, delovnih postaj, davčnih blagajn, dostopkovnih točk, tiskalnikov. čitalnikov, usmerjevalnikov , digitalnih zbirk, kioskov itd itd.itd, itd.
Pred našim nadaljnim ukrepanjem vas prosimo, da nam pojasnite, v čem se razlikuje vzdrževanje navedene opreme na področju VAROVANJA KULTURNE DEDIŠČINE od na primer varovanja te iste (podobne in enakovredne) opreme pod enakimi (podobnimi) razpisnimi pogoji s področja varovanja voda ali varovanja gozdov ali varovanja tiskanega arhiva... itd ??? Ker zahtevate referenco zgolj s področja varovanja kulturne dediščine...!? ??
Odgovor:
Poleg splošne informacijske opreme, je pomemben del našega informacijskega sistema vezan tudi na avtomatizacijo muzejskih procesov (podatkovne zbirke), popularizacijo muzejskih predmetov (razstave) in ohranjanje dediščine (depoji). Menimo, da naš informacijski sistem je specifičen, od bodočega izvajalca pa pričakujemo izkušnje in poznavanje osnovnih aktivnosti s področja varovanja kulturne dediščine.
Datum objave: 08.04.2019 10:36
Ali je javno naročilo namenoma prirejno podjetju ARNE ?
Ne, tega podjetja ne poznamo in z njim še nismo poslovali.
Lep pozdrav
MGML
Datum objave: 08.04.2019 12:13
Spoštovani!
Pravilno ovrednoteno ponudbo je nemogoče pripraviti glede na vašo tehnično dokumentacijo. Naštevanje tiskalnikov, dostopnih točk, strežnikov.... ne pomeni prav nič brez tehničnega opisa, saj je drugače nemogoče zagotoviti nadomestno opremo, če ni jasno kaj imate.
Prosimo vas za kompletno in natančno listo vse strojne opreme in vse programske opreme ki je predmet vzdrževanja.
Predložena vsebina strojne in programske opreme zadošča za izdelavo ponudbe, saj zagotovitev rezervnih delov in nadomestne opreme ter stroški po garancijskega popravila strojne opreme niso predmet vzdrževanja.
Imate opremo tudi izven garancije? Da
Imate vso opremo v garanciji? Ne
kako je urejeno servisiranje opreme v tej RD? Servisiranje strojne opreme (popravila, nadomestni deli) ni predmet ponudbe
je servisiranje opreme dolžnost ponudnika ? Servisiranje strojne opreme (popravila, nadomestni deli) ni predmet ponudbe
Ali ponudnik vzdržuje zgolj delujočo opremo in ni potrebna skrb za popravila? Servisiranje strojne opreme (popravila, nadomestni deli) ni predmet ponudbe
na kak način se servisira opremo izven garancije? Poskrbi se za stroškovno oceno popravila, na podlagi katere se naročnik odloči o nadaljnjih korakih.
kdo plača pogarancijski poseg in rezervni del? Naročnik
je prisotnost vzdrževalca zgolj na klic? Prisotnost vzdrževalca mora biti organizirana na način, da so zagotovljeni zahtevani odzivni časi in časi odprave napak.
Datum objave: 11.04.2019 08:53
Vprašanje:
Spoštovani, vsaka podatkovna zbirka je zgolj podatkovna zbirka, ne glede na njeno ime ali je muzejska, računovodska ali arhivska. Je zgolj baza podatkov.
Zahtevati od IT vzdrževalcev, da imajo izkušnje in poznavanje aktivnosti s področja kulturne dediščine je prvič popolnoma nepovezano s predmetom razpisne dokumentacije (predmet za Državno revizijsko komisijo) ter drugič... napeljuje na to, da prirejate razpis na določenega vzdrževalca ( bolj v želji, kot v žal nepravilno spisani RD ).
Odgovor:
V Sloveniji je več kot sto ustanov, ki skrbijo za kulturno dediščino (muzeji, galerije, zavodi za varstvo kulturne dediščine itd.), v Ljubljani več kot 10, zato domneva, da prirejamo razpis za enega vzdrževalca ni pravilna.
Datum objave: 11.04.2019 09:01
Vprašanje:
V tehnični dokumentaciji imate zahtevo:
-V primeru, da kritične napake oziroma okvare IKS ni možno odpraviti v zgoraj navedenem roku, mora ponudnik v 4 urah za čas popravila zamenjati okvarjeno opremo s funkcionalno enakovredno in delujočo opremo
Odgovor:
Kot smo že omenili zagotovitev rezervnih delov in nadomestne opreme ter stroški po garancijskega popravila strojne opreme niso predmet vzdrževanja.
Naša zahteva, da mora ponudnik v 4 urah za čas popravila zamenjati okvarjeno opremo s funkcionalno enakovredno in delujočo opremo se nanaša na čas odprave te napake. To pomeni, da je ponudnik v primeru kritične napake sposoben začasno zagotoviti funkcionalno enakovredno opremo (npr. tiskalnik za tiskalnik), tako da dokončne odprave napake ali nakupa novega dela opreme delo v našem zavodu nemoteno poteka.
LP
MGML