Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
JAVNO PODJETJE KOMUNALA ZAGORJE, d.o.o.
Poštni naslov:
Cesta zmage 57
Poštna številka:
1410
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Zagorje ob Savi
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
KOMUNALA ZAGORJE,d.o.o., Cesta zmage 57, 1410 Zagorje ob Savi, Bogdan Lilija
E-pošta
marjana.mlinaric@komunala-zagorje.si
Telefon
+386 35667706
Telefaks
+386 35667714
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://komunala-zagorje.si Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8413 I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Okolje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Dobava pometalno sesalnega stroja za čiščenje površin
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42900000
II.1.3 Vrsta naročila Blago
II.1.4 Kratek opis Pometalno sesalni stroj za čiščenje površin
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42900000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Dobava pometalno sesalnega stroja za čiščenje površin
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v dnevih: 120
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 25.04.2019 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 25.04.2019 10:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.04.2019 10:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 08.04.2019