Dosje javnega naročila 002097/2019
Naročnik: DOM UPOKOJENCEV PTUJ, Volkmerjeva cesta 10, 2250 Ptuj
Storitve: Vzdrževanje informacijskega sistema
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN002097/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.04.2019
JN002097/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.05.2019
Zahtevek za revizijo

    JN002097/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
DOM UPOKOJENCEV PTUJ
Volkmerjeva cesta 10
2250
SI
Ptuj
Slovenija
Bernarda Kozel
bernardakozel@domptuj.si
+386 27807300
+386 26207798

Internetni naslovi
http://www.domptuj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo odda centralni organ za nabavo
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/303246/JN_VZDRŽEVANJE_IS.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8468
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje informacijskega sistema
Referenčna številka dokumenta: JN0004/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72600000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Vzdrževanje informacijskega sistema
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dom upokojencev Ptuj, Volkmerjeva cesta 10, Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje informacijskega sistema
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.04.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.04.2019   09:10
Kraj: aplikacija e-Oddaja


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.04.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.04.2019   10:10
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Zanima me v čem se razlikujejo reference pridobljene v javnih razpisih od vseh ostalih referenc, da so navedene kot pogoj za sodelovanje na razpisu?

ODGOVOR


Spoštovani,

Sicer naročnik ne razume vašega vprašanja, bi pa želel odgovoriti, da bo upošteval vse ustrezne reference, in ne samo tistih, pridobljenih na področju javnega naročila, seveda v kolikor so istovrstne aktualnemu predmetnemu javnemu naročilu naročnika.

Dom Ptuj

Datum objave: 10.04.2019   10:11
VPRAŠANJE
Pozdrav!

Zanima me koliko delovnih postaj HP je vključeno v vzdrževanje?
Kakšna je skupna ocenjena vrednost naročila?


ODGOVOR


Spoštovani,

V vzdrževanje je vključeno 75 delovnih postaj.
Naročnik ne bo razkril ocenjene vrednosti predmetnega javnega naročila.

Dom Ptuj

Datum objave: 10.04.2019   10:42
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali se spremeni pogoj glede veljavnega certifikata Red Hat ?

ODGOVOR


Spoštovani,

naročnik ne bo spremenil pogoja glede veljavnega certifikata Red Hat.

Dom Ptuj.

Datum objave: 11.04.2019   13:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V vzorcu pogodbe, člen 2, odstavek 1 je navedeno, da gre za obdobje 24 mesecev, medtem ko v 21. členu iste pogodbe, 1. odstavek navedeno obdobje vzdrževanja 48 mesecev. Prosimo za odgovor glede trajanja pogodbe (24 ali 48 mesecev).


ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik se opravičuje za napako. Pogodba se bo sklepala za obdobje 24 mesecev.

Dom Ptuj


Datum objave: 12.04.2019   07:48
VPRAŠANJE
Lep pozdrav,
Na obrazcu št. 8 je potrebno navesti kadre in reference, kot prilogo pa imate navedeno v alineji 3: referenčna potrdila izdana s strani referenčnih naročnikov. Ali prav razumemo, da v tem primeru kot priloga zadošča potrjen s strani naročnika obrazec 6 Potrdilo o dobro opravljenem delu?
Hvala

ODGOVOR


Spoštovani,

tako je. Zadošča s strani naročnika potrjen obrazec št. 6.

Dom Ptuj