Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.04.2019 09:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Vaša spletna stran ne deluje, prosim uredite.
Lep pozdrav,
ODGOVOR
Služba za informatiko se s tem problemom že ukvarja. Prosim poskusite ponovno čez nekaj časa. Hvala za razumevanje.
Datum objave: 16.04.2019 11:35
VPRAŠANJE
Ker naročnikova spletna stran ne deluje in je razpisna dokumentacija nedosegljiva, prihajajo pa dvojni prazniki v R Sloveniji, predlagamo naročniku, da že kar sedaj podaljša rok za oddajo ponudb, saj čas, ki je namenjen potencialnim ponudnikom neusmiljeno teče......v škodo obeh strani.
ODGOVOR
Spletna stran deluje. Naročnik vseeno podaljšuje rok za oddajo ponudb, čas odpiranja ponudb ter rok za postavitev vprašanj.
Novi roki so naslednji:
- Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje: 21.05.2019 do 09:00
- Odpiranje ponudb: 21.05.2019 ob 10:00
- Rok za postavitev vprašanj: 09.05.2019 do 10:00 ure
Datum objave: 17.04.2019 07:08
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zanima nas ali je sklop mišljen na primer 1.1, 1.2., 1.3...?
ali pravilno razumemo, da moramo oddati ponudbo za celoten sklop npr. 1.1, 1.2., 1.3...?
Hvala in lep pozdrav
ODGOVOR:
Kot sklop je mišljeno tako, kot ste navedli, na primer 1.1., 1.2., 1.3., ....
V okviru posameznega sklopa mora ponudnik ponuditi vse opredeljene postavke, ki so označene s tromestno številko.
Na primer v sklopu 1.1. so postavke označene z 1_1_1, 1_1_2, 1_1_3,.... v tem primeru do 1_1_7.
V kolikor ponudnik ne ponudi vsej postavk v sklopu za katerega oddaja ponudbo, bo naročnik takšno ponudbo označil kot nepravilno oziroma nedopustno.
Datum objave: 24.04.2019 08:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zanima nas zakaj ste v ESPD dodali v Zaključku:
Gospodarski subjekt izjavlja, da:
izpolnjuje objektivne in nediskriminatorne pogoje ali pravila, ki se uporabljajo za zmanjšanje števila kandidatov, itd
V razpisni dokumentaciji pa teh pogojev ni!
Ali smo kaj spregledali?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Naročnik je popravil ESPD obrazec. Nov popravljen ESPD se nahaja na spletni strani naročnika pod predmetnim javnim naročilom. Naročnik naproša vse ponudnike, da le-tega upoštevajo pri pripravi svoje ponudbe.
Datum objave: 24.04.2019 08:29
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima nas
Oddaja ponudbene dokumentacije:
v razdelek »Ponudbeni predračun« naloži le *.pdf obliko datoteke Povzetek ponudbenega predračuna (Rekapitulacija), in sicer word in excel dokument,
kateri je word dokument Povzetek ponudbenega predračuna (Rekapitulacija) - objavljen je le excel.
Oziroma zapišite kateri je dokument v Wordu naj se naloži v razdelek »Ponudbeni predračun«
Hvala in lp
ODGOVOR
Kot dokument v Wordu je mišljen obrazec št. 2, ki je del razpisne dokumentacije - POVZETEK PREDRAČUNA (REKAPITULACIJA).
Torej mora ponudnik v razdelek Ponudbeni predračun naložiti pdf obliko obrazca št. 2 - POVZETEK PREDRAČUNA (REKAPITULACIJA), ki je objavljen kot del razpisne dokumentacije ter obrazec št. 2a Povzetek ponudbenega predračuna (rekapitulacija razčlenjena), ki je pripravljen v excel-u.
Datum objave: 24.04.2019 09:11
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
v programu se nazivi, ko iščeš sklop in dejanski nazivi sklopov ne ujemajo in je moteče:
Npr:
- 03 Operacijski plašči sterilni - zahteve za kreme za zaščito kože
- 04 Zaščitni pripomočki za osebje, nesterilni - zahteve za sterilne obloge iz hidrogela
Naj se to uredi.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Pri pripravi programa se je žal zgodila napaka, ki se je v tem trenutku ne da odpraviti. Namen okna v katerem je prišlo do neljube napake je zgolj za navigiranje med sklopi. Naročnik prosi vse ponudnike za razumevanje.
Datum objave: 25.04.2019 07:44
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Prosili bi za odobritev, da lahko v sklopu 2.25 v točki 2. ponudimo oblogo, ki ima dimenzije približno 6,5 cm x 6,5 cm.
Dovoljujete odstopanje -0cm/+1cm. Lahko prosimo za popravek -1cm/+1cm
Hvala za vaš odgovor.
Lepo pozdravljeni.
ODGOVOR
Naročnik odstopanj ne dovoljuje.
Datum objave: 25.04.2019 07:46
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Pod postavko 1.09. in 1.10. razpisujete MATERIALI ZA OSKRBO POST OPERATIVNE RANE. Ali vam lahko ponudimo obliž brez okvirčka, če ta omogoča enostavno rokovanje in enostavno tehniko lepljenja?
ODGOVOR
Naročnik tehničnih zahtev ne bo spreminjal.
Datum objave: 25.04.2019 07:52
SPREMEMBA OPISA PRI SKLOPU 2.32:
Naročnik obvešča vse ponudnike, da je pri pripravi tehničnih specifikacij pri opisu sklopa 2.32 prišlo do napake.
Pravilen opis je:
Visoko vpojna obloga z vpojnim jedrom iz celuloze in dvojno prepustne netkane porazdelitvene plasti, ovita v netkano vlaknovino iz mešanice viskoze in poliestra, z zaščito pred iztekanjem izločka, upognjena v obliki črke c. Vpojnost min 8486 g/m².
Naročnik je popravil obrazec 2 in obrazec 2a, katera morajo ponudniki upoštevati pri pripravi svoje ponudbe in sta objavljena na spletni strani naročnika pod predmetnim javnim naročilom.
Datum objave: 26.04.2019 08:14
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 5.1., Postavka 5_1_2 zahtevate dimenzijo, katera za razpisani artikel ne obstaja. Ali lahko ponudimo dimenzijo 7,5cm x 1 m?
ODGOVOR
Lahko.
Datum objave: 26.04.2019 08:14
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 5.1., Postavka 5_1_3 zahtevate dimenzijo, katera za razpisani artikel ne obstaja. Ali lahko ponudimo dimenzijo 10,75cm x 10 m?
ODGOVOR
Lahko.
Datum objave: 26.04.2019 08:15
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 2.34, Ali lahko pod postavko 2_34_4 ponudimo dimenzijo 2cm x 45 cm?
ODGOVOR
Lahko.
Datum objave: 26.04.2019 08:16
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Sklop 2.19; Ali lahko ponudimo enakovredno alginatno oblogo iz Ca alginatnih vlaken z razmerjem kislin 70% guluronske in 30% manuronske, kot je zahtevano?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Ne.
Datum objave: 26.04.2019 08:19
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 2.29., Postavka 2_29_3 zahtevate dimenzijo, katera za razpisani artikel za slovenski trg trenutno še ni na voljo. Prosimo, da jo izločite.
ODGOVOR
Naročnik postavke 2_29_3 ne razpisuje več. Ponudniki naj je ne ponudijo, v obrazcu 2a to vrstico pustijo prazno, v programu te postavke ne izpolnijo.
Datum objave: 26.04.2019 08:20
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 1.10., Postavka 1_10_3 zahtevate dimenzijo, katera za razpisani artikel ne obstaja. Prosimo, da jo izločite.
ODGOVOR
Naročnik postavke 1_10_3 ne razpisuje več. Ponudniki naj je ne ponudijo, v obrazcu 2a to vrstico pustijo prazno, v programu te postavke ne izpolnijo.
Datum objave: 06.05.2019 06:28
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V 15. točki navodil za izdelavo elektronske ponudbe navajate: 15. Katalogi in / ali prospekti za vsak ponujen sklop posebej (ponujeni izdelki iz kataloga morajo biti označeni z zaporedno številko sklopa oziroma postavke iz ponudbenega predračuna). Katalogi / prospekti morajo biti predloženi v fizični obliki, in sicer do roka za oddajo ponudbe, ki je naveden v uvodu te razpisne dokumentacije. Ali prav razumemo, da vam moramo dostaviti na vaš naslov do roka za oddajo ponudb kataloge in/ali prospekte in jih ne oddajamo v elektronski obliki?
ODGOVOR
Tako je. Do roka za oddajo ponudb morate kataloge / prospekte oddati v Službo javnih naročil Onkološkega inštituta Ljubljana, Zaloška cesta 5, 1000 Ljubljana.
Datum objave: 07.05.2019 12:01
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Objavili ste popravljen predračun v Excel obliki. Kaj pa popravek predračuna v vašem programu, ki ga tudi moramo izpolniti? Boste objavili tudi popravek programa ali boste podali navodila, kako izpolniti podatke v predračunu, da bo ponudba pravilno pripravljena in oddana?
ODGOVOR
Naročnik bo najkasneje v enem dnevu po koncu roka za postavitev vprašanj oziroma posredovanju vseh odgovorov pripravil zadnjo - končno verzijo ponudbenega predračuna (obrazec 2 - POVZETEK PREDRAČUNA REKAPITULACIJA in obrazec 2a - Povzetek ponudbenega predračuna - rekapitulacija razčlenjena) v katerem bodo upoštevane vse spremembe oziroma popravki, ki so nastali tekom postavljanja ponudnikovih vprašanj.
Popravki oziroma spremembe bodo upoštevane tudi v programu, popravek katerega bo tudi objavljen.
Naročnik bo iz razloga, da bodo ponudniki imeli dovolj časa za pripravo kvalitetnih ponudb, podaljšal rok za oddajo ponudb, in sicer se rok podaljšuje iz 21.05.2019 do 09:00 ure na 23.05.2019 do 09:00 ure.
Odpiranje ponudb se spreminja z dne 21.05.2019 ob 10:00 na 23.05.2019 ob 09:15.
Datum objave: 07.05.2019 12:03
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Objavili ste popravljen predračun v Excel obliki. Pri pregledu nove verzije predračuna smo ugotovili, da niste brisali artiklov, za katere ste napisali, da jih izločate iz povpraševanja/predračuna. Ali to pomeni, da boste objavili še en popravek predračuna ali pač na teh dveh postavkah ne podamo ponudbe oz. ceno 0?
ODGOVOR
Naročnik bo najkasneje v enem dnevu po koncu roka za postavitev vprašanj oziroma posredovanju vseh odgovorov pripravil zadnjo - končno verzijo ponudbenega predračuna (obrazec 2 - POVZETEK PREDRAČUNA REKAPITULACIJA in obrazec 2a - Povzetek ponudbenega predračuna - rekapitulacija razčlenjena) v katerem bodo upoštevane vse spremembe oziroma popravki, ki so nastali tekom postavljanja ponudnikovih vprašanj.
Popravki oziroma spremembe bodo upoštevane tudi v programu, popravek katerega bo tudi objavljen.
Naročnik bo iz razloga, da bodo ponudniki imeli dovolj časa za pripravo kvalitetnih ponudb, podaljšal rok za oddajo ponudb, in sicer se rok podaljšuje iz 21.05.2019 do 09:00 ure na 23.05.2019 do 09:00 ure.
Odpiranje ponudb se spreminja z dne 21.05.2019 ob 10:00 na 23.05.2019 ob 09:15.
Datum objave: 08.05.2019 06:30
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Sklop 09.01; Postavka 9_1_3
Artikel mostiček žal ni dobavljiv na slovenskem trgu. Prosimo, če se artikel lahko izloči s sklopa.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Naročnik postavke 9.1.3. v okviru sklopa 9.1. ne razpisuje več. Pri popravkih ponudbenega predračuna in programa, ki sledijo, bo postavka izbrisana.
Datum objave: 08.05.2019 06:35
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 2.36; 2_36_4 : Ali vam lahko ponudimo ustrezno oblogo, ki ima blazinico 20cm x 40cm, velikost celotne obloge z robovi pa je 22,5cm x 42,5cm?
ODGOVOR
Ne.
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 2.36; 2_36_3 : Ali vam lahko ponudimo ustrezno oblogo, ki ima blazinico 20cm x 25cm, velikost celotne obloge z robovi pa je 22,5cm x 27,5cm?
ODGOVOR
Ne.
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 2.36; 2_36_2 : Ali vam lahko ponudimo ustrezno oblogo, ki ima blazinico 10cm x 20cm, velikost celotne obloge z robovi pa je 12,5cm x 22,5cm?
ODGOVOR
Ne.
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Sklop 2.36; 2_36_1 : Ali vam lahko ponudimo ustrezno oblogo, ki ima blazinico 10cm x 10cm, velikost celotne obloge z robovi pa je 12,5cm x 12,5cm?
ODGOVOR
Ne.
Datum objave: 08.05.2019 06:37
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Sklop 2.8, zaporedna številka 2_8_3 Obloga iz nelepljive blazinice iz močno vpojnega polimera, prepojene z ringerjevo raztopino velikosti 6cm x 8cm kljub odstopanju -1cm/+1cm ne obstoja v asortimanu.
Obloga ovalne oblike je dobavljiva samo v velikosti 4cmx8cm ovalne oblike. Prosimo za popravek oz. potrditev, da pod zaporedno št. 2_8_3 lahko ponudimo oblogo ovalno velikosti 4cm x 8cm.
Hvala.
ODGOVOR
Lahko ponudite tako kot ste navedli - oblogo ovalno velikosti 4 cm x 8 cm.
Datum objave: 08.05.2019 06:38
VPRAŠANJE
Spoštovani
Ali vam lahko v sklopu 1.5. ponudimo film s silikonom, ki ima enakovredne lastnosti, kot jih zahtevate znotraj opisa?
ODGOVOR
Ne.
Datum objave: 08.05.2019 06:40
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Vam lahko pod zaporedno številko 1.9.1. ponudimo izdelek v velikosti 6x7cm?
ODGOVOR
Ne.
Datum objave: 08.05.2019 06:46
VPRAŠANJE
V sklopu 02.32. podajate zahtevo po poliuretanskih penah z izredno nestandardnimi dimenzijami. Naprošamo vas za povečanje odstopanja od zahtev na -/+ 2cm, da lahko ponudniki pripravimo konkurenčne ponudb in s tem pridobite večje število ponudb.
V sklopu 02.33. prav tako podajate zahtevo po poliuretanskih penah, kjer ponudbo zopet omejujete z nestandardnimi dimenzijami, posebej na postavkah poliuretanskih pen posebnih oblik, kjer ima vsak ponudnik zaradi specifike večje razlike v velikostih. Pozivamo vas k razdelitvi sklopa oziroma povečanju odstopanja od navedenih dimenzij.
ODGOVOR
Pri sklopu 2.32. se je pri pripravi razpisa zgodila napaka. Naročnik je dne 25.04.2019 popravil oziroma spremenil opis tega sklopa. Prosimo vas, da gledate odgovor z dne 25.04.2019 ob 07:52.
Pri sklopu 2.33. naročnik tehničnih zahtev ne bo spreminjal.
Datum objave: 08.05.2019 10:15
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
Pod sklopom 1.8. zahtevate silikonsko lepilo na post-operativnem večplastni oblogi. Zanima me ali vam lahko ponudimo obliž brez silikonskega lepila in tanko blazinico, ki zaradi tanke zgradbe in visoke propustnosti ne povzroča pregrevanja na rani in s tem povečane možnosti za okužbo?
ODGOVOR
Ne.
Datum objave: 08.05.2019 12:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,
1. Ali vam lahko v sklopu 8.7. Kožne podloge in vrečke za dvodelni sistem 7., pod postavkami 8_7_7 do 8_7_12 ponudimo ustrezne vrečke za oskrbo kolostome in ileostome velikosti maxi, namesto zahtevane midi?
2. Ali vam lahko v sklopu 13.1. Puder za stome, pod postavko 13_1_1 ponudimo ustrezen puder, ki je pakiran v semi-transparentni plastenki s podaljšanim vratom, ki omogoča pregled nad količino preostalega pudra?
3. Naročnika prosimo, da ponovno preveri okvirno količino navedeno v sklopu 13.7. Izdelki za nego kože ob stomi, z vsebnostjo medu pri postavki 13_7_2, saj je le-to dimenzija, ki se praktično ne uporablja. Zaradi ekonomičnosti postopka naročnika prosimo za dovoljenje, da lahko oddamo ponudbo zgolj za postavko 13_7_1 in 13_7_3, brez postavke 13_7_2.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
1. Lahko.
2. Lahko.
3. Naročnik iz razpisa črta postavko 13.7.2. kar bo upošteval tudi pri popravkih ponudbenih predračunov ter v programu.
Datum objave: 09.05.2019 09:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Zanima nas ali v sklopu 6 SANITETNA MREŽA:
06.01. 1 - 273 180 x 180 x 80 mm, razteznost 25 m lahko ponudimo sanitetno mrežo št. 8, dolžine 25 m primerno za povijanje prsnega koša in kolkov?
in
- 06.01. 2 - 274 180 x 180 x 90 mm, razteznost 25 m lahko ponudimo sanitetno mrežo št. 9, dolžine 25 m primerno za povijanje prsnega koša in kolkov?
Hvala in lep pozdrav
ODGOVOR
Lahko ponudite.
Datum objave: 09.05.2019 09:24
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Vezano na odgovor naročnika, da je potrebno do roka za oddajo ponudb kataloge / prospekte oddati v Službo javnih naročil Onkološkega inštituta Ljubljana, Zaloška cesta 5, 1000 Ljubljana v fizični obliki, naročnika pozivamo, da kot enakovredno sprejme oddajo katalogov v elektronski obliki preko portala eJN, kjer bomo oddali samo ponudbo. Elektronsko javno naročanje je namenjeno ravno temu, da se lahko celotna ponudba odda elektronsko in se s tem zmanjšajo stroški povezani s fizično oddajo dostava oz. pošiljanje, printanje, čas potreben za toZ zahtevo po katalogih v fizični obliki kršite načela elektronskega javnega naročanja.
Naročnika pozivamo, da ponudnikom dovoli oddajo katalogov preko portala eJN, zraven preostale ponudbe in nam ponudnikov katalogov v fizični obliki ni potrebno dostavljati na vaš naslov.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Naročnik bo kot enakovredno skupaj s ponudbo sprejel tudi oddajo katalogov / prospektov v elektronski obliki preko portala eJN.
Datum objave: 10.05.2019 10:10
PODALJŠANJE ROKA ZA ODDAJO PONUDB:
Naročnik se je odločil za podaljšanje roka za oddajo ponudb. Novi rok za oddajo ponudb je 28.05.2019 do 09:00 ure.
Odpiranje ponudb: 28.05.2019 ob 09:15.
Naročnik bo na neodgovorjena vprašanja odgovoril najkasneje do 14.05.2019.
Datum objave: 13.05.2019 12:29
SPREMEMBA / POPRAVEK RAZPISNE DOKUMENTACIJE VKLJUČNO S PROGRAMOM
Naročnik je na podlagi odgovorov na vprašanja pripravil popravek programa, v katerem so upoštevane vse spremembe oziroma popravki, ki so nastali tekom postavljanja ponudnikovih vprašanj, ki so se nanašali na razpisane potrošne materiale.
Naročnik je v poglavju 3 »Navodila za izdelavo elektronske ponudbe« spremenil tudi razpisno dokumentacijo, in sicer tako, da iz obrazcev oziroma razpisne dokumentacije črta dva obrazca, in sicer:
- Obrazec št. 2: Povzetek predračuna REKAPITULACIJA (word dokument - kot del razpisne dokumentacije)
- Obrazec 2a: Povzetek ponudbenega predračuna rekapitulacija razčlenjena (excel dokument).
Namesto teh dveh obrazcev bo ponudnikom program omogočil dodaten izpis, ki bo služil kot rekapitulacija (ponudbeni predračun_rekapitulacija). Le-tega mora ponudnik na portal eJN naložiti v razdelek »Predračun«, in bo tako dostopen na javnem odpiranju ponudb.
Zaradi izbrisa zgoraj navedenih obrazcev, so se številke obrazcev, ki sledijo, spremenile.
Naročnik prosi vse ponudnike, da pri pripravi svoje ponudbe upoštevajo obrazce iz popravka razpisne dokumentacije.
Popravek razpisne dokumentacije in popravek programa je objavljen na spletni strani naročnika pod predmetnim javnim naročilom.
Veljavnost ponudbe je 120 dni od datuma za prejem ponudb (dopisano v obrazcu št. 1).
Datum objave: 14.05.2019 07:46
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V skladu z razpisno dokumentacijo moramo ponudniki v razdelek »Predračun« naložiti izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 2 - POVZETEK PREDRAČUNA (REKAPITULACIJA) in obrazec št. 2a Povzetek ponudbenega predračuna (rekapitulacija razčlenjena) v scan (pdf.) obliki, ki po odpiranju ponudb postaneta del zapisnika o odpiranju in je v skladu z zakonom na vpogled vsem sodelujočim ponudnikom. Glede na to, da je naročnik v skladu z 88. členom ZJN-3 dolžan zagotoviti zapisnik o odpiranju nas zanima, kako bo naročnik ukrepal v primeru, da ponudnik v ta razdelek (bodisi po pomoti, bodisi načrtno) naloži napačen dokument (npr. drug obrazec) ali dokument na katerem zaradi slabe kakovosti scana ne bodo vidni podatki ali pa spremenjen dokument, na tak način, ki ga naročnik ni predhodno odobril (npr. prekriti določeni podatki ali navedba samo nekaterih podatkov, torej ne v celoti izpolnjen predračun), kar se po dosedanji praksi pogosto dogaja?
1. Ali bo naročnik takega ponudnika kot neustreznega izločil ali pozval k dopolnitvi in oddaji pravilnega dokumenta, kot je bil le-ta zahtevan v razpisni dokumentaciji?
2. V primeru poziva k dopolnitvi, kako bo naročnik pravilen dokument posredoval drugim ponudnikom?
3. V primeru poziva k dopolnitvi, ali bo naročnik ponudnika, ki ne bo dopolnil ponudbe kot neustreznega izločil?
4. V primeru poziva k dopolnitvi, v katerih časovnih rokih bo naročnik ponudnika pozval k dopolnitvi in v kakšnem roku bo dokument posredoval ostalim sodelujočim ponudnikom?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
1. V kolikor bo ponudnik v razdelek »Predračun« naložil napačen dokument, bo naročnik preveril, če je pravilen dokument naložen v razdelku »Drugi dokumenti«. Če da, naročnik v tem primeru ponudnika ne bo pozival k dopolnitvi.
V kolikor bo ponudnik v razdelek »Predračun« naložil slabo razviden dokument, bo naročnik preveril ali je v razdelku »Drugi dokumenti« naložen pravilno izpolnjen Ponudbeni predračun - razčlenjen. Če da, bo naročnik upošteval le-tega, kajti rekapitulacija je le povzetek ponudbenega predračuna. Tudi v tem primeru naročnik ponudnika ne bo pozival k dopolnitvi.
V kolikor ponudba ne bo vsebovala ponudbenega predračuna - razčlenjenega, bo naročnik takšno ponudbo označil kot nedopustno.
2. V primeru manjkajočega ponudbenega predračuna - rekapitulacija, bo naročnik vsem ponudnikom posredoval zapisnik o odpiranju ponudb skupaj z manjkajočim ponudbenim predračunom - rekapitulacijo, če je bil ta naložen v razdelek »Drugi dokumenti« ali pa ponudbenim predračunom - razčlenjenim, v katerem bodo zaupni podatki skriti.
V kolikor ponudba ne bo vsebovala ponudbenega predračuna - razčlenjenega, bo naročnik takšno ponudbo označil kot nedopustno ter v obrazložitvi k zapisniku o odpiranju ponudb to pojasnil vsem ponudnikom.
3. Naročnik ponudnika ne bo pozival k dopolnitvi.
V kolikor je ponudbeni predračun - rekapitulacija oddan v napačen razdelek Drugi dokumenti, ga bo naročnik vseeno upošteval. V kolikor ponudbeni predračun - rekapitulacija ni oddan, je pa oddan ponudbeni predračun - razčlenjen bo naročnik upošteval tega, saj je ponudbeni predračun - rekapitulacija le povzetek ponudbenega predračuna - razčlenjenega. V obeh primerih bo naročnik posredoval vsem ponudnikom zapisnik o odpiranju ponudb z obrazložitvijo (posredovanjem manjkajočih podatkov) v petih delovnih dneh od odpiranja ponudb.
V kolikor ponudba ne bo vsebovala ponudbenega predračuna razčlenjenega, bo naročnik takšno ponudbo označil kot nedopustno.
4. Naročnik ponudnika ne bo pozival k dopolnitvi.
V kolikor zaradi manjkajočega ali napačnega dokumenta naloženega v razdelek »Predračun« ter podatki ne bodo znani vsem ponudnikom, bo naročnik posredoval zapisnik o odpiranju ponudb skupaj s pojasnilom (manjkajočim ponudbenim predračunom - rekapitulacijo, zakritim ponudbenim predračunom - razčlenjenim ali pojasnilom o nedopustnosti ponudbe) v petih delovnih dneh od odpiranja ponudb.
Datum objave: 14.05.2019 12:40
IZPIS "PONUDBENI PREDRAČUN - REKAPITULACIJA"
Pri izpisu ponudbenega predračuna - rekapitulacija (iz programa) se v stolpcu E napačno prikaže količina za pogodbeno obdobje, in sicer piše (2 leti) namesto (3 leta). Naročnik prosi vse ponudnike, da v izpisu (excel datoteka) sami popravijo to napako.
Naročnik prosi za razumevanje.
Datum objave: 22.05.2019 12:29
DODATNO POJASNILO:
PRI ESPD OBRAZCU PONUDNIKI V DELU IV., KJER JE TOČKA a. (Skupna navedba za vse pogoje za sodelovanje) kliknejo »da«. TO POTEM POMENI, DA PONUDNIK IZPOLNJUJE VSE POGOJE ZA SODELOVANJE, NAVEDENE V RAZPISNI DOKUMENTACIJI.