Naročnik: NARODNA IN UNIVERZITETNA KNJIŽNICA, Turjaška ulica 1, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava električne energije 2019 - 2023
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 390.400,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN002225/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 11.04.2019
JN002225/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.05.2019
JN002225/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 19.06.2019
JN002225/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.06.2019
JN002225/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.04.2020
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: https://eponudbe.si/
Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu. Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://eponudbe.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Rekreacija, kultura in vera
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava električne energije 2019 - 2023 Referenčna številka dokumenta: 430-072/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09310000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava električne energije v skladu z razpisno dokumentacijo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09310000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet okvirnega sporazuma je dobava električne energije za obdobje 4. let.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.05.2019 11:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.05.2019 11:00 Kraj: www.eponudbe.si pri objavi tega javnega naročila
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.04.2019 12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
NARODNA IN UNIVERZITETNA KNJIŽNICA
Turjaška ulica 1
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.04.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.04.2019 08:41
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V Razpisni dokumentaciji nismo zasledili podatkov o razpisani količini. Prosimo če nam sporočite, kje se ti podatki nahajajo.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
V tej fazi bo naročnik sklepal samo okvirni sporazum. V drugi (pogodbeni fazi) pa bo naročnik povpraševal po konkretnih količinah in jih tudi navedel, prav tako bo predložil tudi pooblastilo, za pridobitev podatkov od SODO. Ne glede na to, naročnik sporoča, da je bilo skupne porabe 1.974.000 kWh.
Datum objave: 24.04.2019 10:56
VPRAŠANJE
Spoštovani ,
za ponudbo za okvirni sporazum rabimo popis merilnih mest in pooblastilo za pridobitev podatkov od SODO , te podatke posredujejo vsi udeleženci javne nabave.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Naročnik v tej fazi ne povprašuje po konkretnih cenah, zato pooblastila in konkretnih podatkov ni predvidel. Ne glede na navedeno je narončik na mestu, kjer je dostopna razpisna dokumentacija objavil pooblastilo za pridobitev podatkov. Prav tako sporoča, okvirne količine, in sicer:
VT 1.000.000 Kwh
MT 970.000 Kwh.
Podatki o merilnih mestih:
Leskoškova 12, Ljubljana, št. odjemnega mesta 683190949011, št. merilnega mesta 3-312113
Turjaška 1, Ljubljana, št. o.m. 6012909014, št. m.m. 3-000299
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.