Dosje javnega naročila 002328/2019
Naročnik: MESTNA OBČINA SLOVENJ GRADEC, Šolska ulica 5, 2380 Slovenj Gradec
Storitve: PREVOZI UČENCEV V MESTNI OBČINI SLOVENJ GRADEC, ŠOLSKO LETO 2019/2020
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 6.882,73 EUR

JN002328/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 15.04.2019
JN002328/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.05.2019
JN002328/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002328/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 01.08.2019
JN002328/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2019
JN002328/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2019
JN002328/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2019
JN002328/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2019
JN002328/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2019
JN002328/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 13.08.2019
JN002328/2019-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 12.02.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 11.03.2020
JN002328/2019-Q02 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q03 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q04 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q05 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q06 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q07 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q08 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q09 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q10 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q11 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q12 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q13 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q14 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Q15 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 29.05.2020
JN002328/2019-Q16 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q17 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q18 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q19 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q20 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q21 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q22 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q23 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q24 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q25 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q26 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q27 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q28 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
JN002328/2019-Q29 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 11.06.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.06.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 24.06.2020
JN002328/2019-Q30 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q31 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q32 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q33 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q34 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q35 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q36 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q37 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q38 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q39 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q40 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q41 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q42 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q43 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Q44 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.08.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 17.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 18.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 18.08.2020
jn002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 18.08.2020
JN002328/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 18.08.2020
JN002328/2019-Q45 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 21.09.2020
JN002328/2019-Q46 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 21.09.2020
JN002328/2019-Q47 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 21.09.2020
JN002328/2019-Q48 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 21.09.2020
JN002328/2019-Q49 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 21.09.2020
Zahtevek za revizijo

    JN002328/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 075-178583
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA SLOVENJ GRADEC
Šolska ulica 5
2380
SI
Slovenj Gradec
Slovenija
Mestna občina Slovenj Gradec
info@slovenjgradec.si
+386 28812110

Internetni naslovi
http://www.slovenjgradec.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.slovenjgradec.si

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8548
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: PREVOZI UČENCEV V MESTNI OBČINI SLOVENJ GRADEC, ŠOLSKO LETO 2019/2020
Referenčna številka dokumenta: 430-0004/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
PREVOZI UČENCEV V MESTNI OBČINI SLOVENJ GRADEC, ŠOLSKO LETO 2019/2020, 430-0004/2019
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 1: GRILC, BUČ, SELE, SLOVENJ GRADEC - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 1: GRILC, BUČ, SELE, SLOVENJ GRADEC - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
na relacijah:
1.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: GRILC - POŠ SELE
1.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: BUČ ODCEP OGRIZ - ABRAHAM - POŠ SELE
1.3. TRETJI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: POŠ SELE - ODCEP - ŠERCERJEVA PRVA OŠ
1.4. ODVOZ: POŠ SELE - GRILC - BUČ
1.5. ODVOZ: POŠ SELE ABRAHAM - ODCEP OGRIZ - BUČ GRILC
1.6. ODVOZ: ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ - KLANEC KAPELCA - POŠ SELE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 2: VRHE, GOSTENČNIK - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 2: VRHE, GOSTENČNIK - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
na relacijah:
2.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: SELOVEC - PREDNIK - POŠ SELE
2.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: GOSTENČNIK - PESKOKOP - POŠ SELE
2.3. PRVI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: ŠULER - GOSTENČNIK - BLATNIŠKI ŽAGA - MIKLOŠIČ - POŠ SELE
2.4. ODVOZ: POŠ SELE - PREDNIK - SELOVEC
2.5. ODVOZ: POŠ SELE - ŠULER - GOSTENČNIK - BLATNIŠKA ŽAGA - MIKLOŠIČ
2.6. ODVOZ: POŠ SELE - PESKOKOP - GOSTENČNIK - PREDNIK
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 3: SELE, SLOVENJ GRADEC VOZILO ZA 8+1 OSEB
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 3: SELE, SLOVENJ GRADEC VOZILO ZA 8+1 OSEB
na relacijah:
3.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: GASILSKI DOM SELE - POŠ SELE - ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ
3.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: POŠ SELE - ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ
3.3. TRETJI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: KLANEC KAPELCA - ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ
3.4. ODVOZ: ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ - ODCEP SELE/SG - POŠ SELE - GASILSKI DOM SELE
3.5. ODVOZ: ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ - KLANEC KAPELCA - POŠ SELE - GASILSKI DOM SELE
3.6. ODVOZ: ODCEP ŠERCERJEVA PRVA OŠ - KLANEC KAPELCA - POŠ SELE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 4: GRADIŠČE, RAHTEL, SLOVENJ GRADEC - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 4: GRADIŠČE, RAHTEL, SLOVENJ GRADEC - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
na relacijah:
4.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: GREŠOVNIK - GRADIŠKI KRIŽ - DRUGA OŠ
4.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: KUN - MAJCEN - DRUGA OŠ
4.3. ODVOZ: DRUGA OŠ - GRADIŠKI KRIŽ - GREŠOVNIK
4.4. ODVOZ: DRUGA OŠ - MAJCEN - KUN
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 5: SV ANA, PAMEČE - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 5: SV ANA, PAMEČE - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
na relacijah:
5.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: SV. ANA - ULBNIK - POŠ PAMEČE
5.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: FUKS - GMAJNA - POŠ PAMEČE
5.3. PRVI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: ULBNIK - Odcep Pameče 216 - Gradišče - POŠ PAMEČE
5.4. DRUGI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: FUKS - GMAJNA - POŠ PAMEČE
5.5. ODVOZ: POŠ PAMEČE - ULBNIK - SV. ANA
5.6. ODVOZ: POŠ PAMEČE - GMAJNA - FUKS
5.7. ODVOZ: POŠ PAMEČE - GMAJNA - FUKS
5.8. ODVOZ: POŠ PAMEČE - Gradišče - Odcep Pameče 216 - ULBNIK
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 6: PAMEČE, SLOVENJ GRADEC - VOZILO ZA MIN. 30 OSEB
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 6: PAMEČE, SLOVENJ GRADEC - VOZILO ZA MIN. 30 OSEB
na relacijah:
6.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: POŠ PAMEČE - TROBLJE - DRUGA OŠ
6.2. PRVI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: POŠ PAMEČE - DRUGA OŠ
6.3. PRVI ODVOZ: DRUGA OŠ - TROBLJE - POŠ PAMEČE
6.4. DRUGI ODVOZ: DRUGA OŠ - POŠ PAMEČE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 7: JANŠEK, SINREIH, SLOVENJ GRADEC VOZILO za 8+1, 4 x 4
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 7: JANŠEK, SINREIH, SLOVENJ GRADEC VOZILO za 8+1, 4 x 4
(relacija poteka po zahtevnem terenu, ki je v času zimskih razmer težje prevozen), na relacijah:
7.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: ODCEP JANŠEK - SINREIH - POŠ PAMEČE
7.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: ZA TRETJO OŠ
7.3. ODVOZ: POŠ PAMEČE - SINREIH - ODCEP JANŠEK
7.4. ODVOZ: ZA TRETJO OŠ
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 8: GOLAVABUKA, ŠMARTNO - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 8: GOLAVABUKA, ŠMARTNO - VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
na relacijah:
8.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: GOLAVABUKA - ČREŠNIK RIDA - OŠ ŠMARTNO
8.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: POPJAL - PLESNIK - OŠ ŠMARTNO
8.3. PRVI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: POPJAL - PLESNIK - OŠ ŠMARTNO
8.4. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - ČREŠNIK RIDA - GOLAVABUKA
8.5. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - PLESNIK - POPJAL
8.6. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - PLESNIK - POPJAL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 9: LIPA, STOPERNIK, PODHOMEC, ŠMARTNO - VOZILO ZA 8+1 OSEB
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 9: LIPA, STOPERNIK, PODHOMEC, ŠMARTNO - VOZILO ZA 8+1 OSEB
na relacijah:
9.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: PRVO ŠOLSKO URO: PODHOMEC - BIOMEDIKA - OŠ ŠMARTNO
9.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: STOPERNIK - LIPA - OŠ ŠMARTNO
9.3. TRETJI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: LIPA - OŠ ŠMARTNO
9.4. PRVI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: STOPERNIK - LIPA - OŠ ŠMARTNO
9.5. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - PODHOMEC - BIOMEDIKA
9.6. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - LIPA - STOPERNIK
9.7. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - LIPA
9.8. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - LIPA - STOPERNIK
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 10: METULOV BREG , BRDA, ŠMARTNO AVTOBUS za 50 oseb
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 10: METULOV BREG , BRDA, ŠMARTNO AVTOBUS za 50 oseb
na relacijah:
10.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: BRDA - ŠERTL - ŠMONOVA VAS METULOV BREG - TURIŠKA VAS - TOMAŠKA VAS - OŠ ŠMARTNO
10.2. PRVI PRIVOZ ZA DRUGO ŠOLSKO URO: BRDA - ŠERTL - ŠMONOVA VAS - METULOV BREG - TURIŠKA VAS - TOMAŠKA VAS - OŠ ŠMARTNO
10.3. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - TOMAŠKA VAS - TURIŠKA VAS - METULOV BREG - ŠMONOVA VAS - ŠERTL - BRDA
10.4. ODVOZ: OŠ ŠMARTNO - TOMAŠKA VAS - TURIŠKA VAS - METULOV BREG - ŠMONOVA VAS - ŠERTL - BRDA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 11: MISLINJSKA DOBRAVA, ŠMIKLAVŽ, HRIBERŠEK, PODGORJE VOZILO ZA 16 OSEB
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 11: MISLINJSKA DOBRAVA, ŠMIKLAVŽ, HRIBERŠEK, PODGORJE VOZILO ZA 16 OSEB
na relacijah:
11.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: ŠKODNIK - POŠ ŠMIKLAVŽ - OŠ PODGORJE
11.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: ODCEP HRIBERŠEK - POŠ ŠMIKLAVŽ - OŠ PODGORJE
11.3. ODVOZ: OŠ PODGORJE - POŠ ŠMIKLAVŽ - ŠKODNIK
11.4. ODVOZ: OŠ PODGORJE - OŠ ŠMIKLAVŽ - ODCEP HRIBERŠEK
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 12: GRAŠKA GORA, MURN, ŠMIKLAVŽ VOZILO ZA 8+1, 4x4
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 12: GRAŠKA GORA, MURN, ŠMIKLAVŽ VOZILO ZA 8+1, 4x4
na relacijah:
12.1. PRVI PRIVOZ PRVO ŠOLSKO URO: PLAZL GRAŠKA GORA - STRMČNIK - POŠ ŠMIKLAVŽ
12.2. DRUGI PRIVOZ PRVO ŠOLSKO URO: MURN - POŠ ŠMIKLAVŽ
12.3. TRETJI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: ŠMIKLAVŽ - POŠ ŠMIKLAVŽ
12.4. ODVOZ: POŠ ŠMIKLAVŽ - ŠMIKLAVŽ
12.5. ODVOZ: POŠ ŠMIKLAVŽ - STRMČNIK - PLAZL GRAŠKA GORA
12.6. ODVOZ: POŠ ŠMIKLAVŽ - MURN
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 13: ARNEŽNIK, SV. DUH, PODGORJE VOZILO ZA 8+1, 4x4
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 13: ARNEŽNIK, SV. DUH, PODGORJE VOZILO ZA 8+1, 4x4
na relacijah:
13.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: PLEŠIVEC - ARNEŽNIK - POŠ ŠMIKLAVŽ - PODGORJE
13.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: SV. DUH - OŠ PODGORJE
13.3. ODVOZ: OŠ PODGORJE - POŠ ŠMIKLAVŽ - ARNEŽNIK - PLEŠIVEC
13.4. ODVOZ: OŠ PODGORJE - SV. DUH
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 14: SUHI DOL, SV. DUH, PODGORJE VOZILO ZA 16+1
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 14: SUHI DOL, RADUŠE, PODGORJE - VOZILO ZA 16+1
na relacijah:
14.1. PRVI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: AREH RADUŠE - OŠ PODGORJE
14.2. DRUGI PRIVOZ ZA PRVO ŠOLSKO URO: BALEK - PODGORJE - OŠ PODGORJE
14.3. ODVOZ: OŠ PODGORJE - AREH RADUŠE
14.4. ODVOZ: OŠ PODGORJE - PODGORJE - BALEK
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 15: RAZBOR VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBMOČJE MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 15: RAZBOR VOZILO ZA 8+1 OSEB, 4x4
na relacijah:
15.1. PRVI PRIVOZ: SPODNJI RAZBOR - POŠ RAZBOR
15.2. DRUGI PRIVOZ: SPODNJI RAZBOR 32 - POŠ RAZBOR
15.3. TRETJI PRIVOZ: ZGORNJI RAZBOR - POŠ RAZBOR
15.4. ODVOZ: POŠ RAZBOR - SP. RAZBOR
15.5. ODVOZ: POŠ RAZBOR - SP. RAZBOR 32
15.6. ODVOZ: POŠ RAZBOR - ZGORNJI RAZBOR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 02.09.2019
Konec: 23.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Dodatne informacije o relacijah znotraj sklopa in postajališčih so razvidne iz kart, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Pogoji so razvidni iz razpisne dokumentacije.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.05.2019   08:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 01.10.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.05.2019   10:00
Kraj: preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.05.2019   08:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MESTNA OBČINA SLOVENJ GRADEC
Šolska ulica 5
2380
Slovenj Gradec
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 25.04.2019   13:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Pri pripravi razpisne dokumentacije opozarjam na napake pri datumih pod izjavo ponudnika pod točko 7. , točko 13 in prav takšna napaka se ponovi pri vzorcu pogodbe.

Lepo pozdravljeni

ODGOVOR
Spoštovani,

glede podanega vprašanja podajmo naslednje pojasnilo: pri pripravi dokumentacijo prišlo do tiskarskega škrata, zato prosimo, da pri pripravi ponudbe in prilog upoštevate kot je navedeno spodaj.

Besedilo PRILOGA 3.2 IZJAVA PONUDNIKA, se s tem pojasnilom spremeni v naslednjih točkah, kot sledi:
»7. da bomo najkasneje na dan 30. 8. 2019 razpolagali z zadostnim številom ustreznih vozil z opremo, ki je s predpisi določena za vozila, s katerimi se prevažajo skupine šoloobveznih otrok in da bodo vsa vozila tehnično brezhibna;«
» 13. da bomo v sodelovanju s šolo pripravili vozni red in časovnice še pred pričetkom šolskega leta 2018/2019 in da bomo vozne rede, na predlog šol, spreminjal tudi med letom in vse spremembe posredovali naročniku prevoza najkasneje 3 dni pred predvideno spremembo voznega reda:«

Besedilo 7. alineje 6. člena Pogodbe: POGODBO št. 430-0004/2019 -____ /____ , PRILOGA 3.6 - VZOREC POGODBE, se s tem pojasnilom spremeni v naslednjih točkah, kot sledi:
» - S podpisom te pogodbe smo seznanjeni, da bomo prevoze izvajali z vozilom, ki po številu sedežev ustreza pogojem posameznega sklopa in da odstopanja v manjše število sedežev od zahtevanih niso dovoljena, dovoljena pa so odstopanja v večje število sedežev, vendar ne več kot 25 % od predvidenih sedežev po javnem razpisu za posamezni sklop in da bomo ponudniku najkasneje do 30. 8. 2019 posredovali Potrdilo o skladnosti za posamično odobreno vozilo oz. homologacija vozila za vsak posamezni sklop, ki bo predmet pogodbe. Seznanjeni smo, da če bo iz omenjena potrdila ali pri nenapovedanem pregledu pooblaščenih oseb naročnika na terenu razvidna višja odstopanja pri številu sedežev od dovoljenjih, da gre za hujša kršitev pogodbenih določil.«

Ponudnike prosimo, da upoštevajo navedene popravke in ali spremenijo letnice v navedenih besedilih ali pustijo enako besedilo, kot je objavljeno, vendar so s tem odgovorom na vprašanje (ki je sestavni del razpisne dokumentacije) seznanjeni s tiskarskim škratom in pravimi letnicami v nevednih točkah.





Datum objave: 07.05.2019   11:51
VPRAŠANJE
Pri posameznih obrazcih (podpis) je zahtevano ime in priimek zakonitega zastopnika in podpis. Imamo več zakonitih zastopnikov. Ali moramo navesti vse zakonite zastopnike in ali morajo vsi podpisati? Ali lahko podpiše pooblaščena oseba s pooblastilom?
Hvala in lp

ODGOVOR
Spoštovani, v kolikor imate več zakonitih zastopnikov lahko navedete le tistega, ki je pooblaščena oseba, in ki bo na osnovi pooblastila tudi podpisnik vseh obrazcev. V razdelek »Drugi dokumenti oz. druge priloge« pa je potrebno priložiti tudi pdf. pooblastila.

Datum objave: 14.05.2019   15:29
VPRAŠANJE
SPOŠTOVANI,
Pri navodilu za sestavljanje ponudbene dokumentacije je navedeno, da se predložijo dokumenti iz točke 9.1 PONUDBENA DOKUMENTACIJA:
- ZAVAROVANJE ZA DOBRO IZVEDBO POGOBENIH OBVEZNOSTI
Na strani 18 pa navaja, da se predloži 15 dni po podpisu pogodbe.
Ali moramo priložiti poleg Zavarovanja za resnost ponudbe tudi Zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti?
Torej - dokument 3.7 in 3.9. ali samo 3.7.? Veljavnost zavarovanja pa do 1.10.2019 - ali je tako mišljeno?
lp



ODGOVOR
Za zavarovanje resnosti ponudbe ponudniki lahko predložijo:
- bančno garancijo za resnost ponudbe ali
- kavcijsko zavarovanje za resnost ponudbe ali
- plačilo varščine na TRR: SI56 013120100010322, odprt pri banki SLOVENIJE, SKLIC 00 2001-»davčna št. ponudnika«. Pri namenu navedite: varščina JR 430-0004/2019.
Finančno zavarovanje za resnost ponudbe so ponudniki dolžni priložiti s ponudbo v sistemu e-JN razdelek: »Drugi dokumenti oz. druge priloge« v .pdf datoteki. Finančno zavarovanje za resnost ponudbe mora biti predloženo v višini, ki je navedena v navodilih in je vezana na sklop, na katerega se ponudnik prijavlja, z veljavnostjo do 1. 10. 2019.

Bančno garancijo oz. kavcijsko zavarovanje pri zavarovalnici za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti je vezano na podpisano pogodbo, zato ga bo izbrani ponudnik predložil naročniku v roku 15 (petnajst) dni po podpisu pogodbe. Obrazca (PRILOGA 3.9) ni potrebno parafirati in ga tudi ni potrebno prilagati k ponudbi.