Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, Metelkova ulica 9, 1000 Ljubljana
Storitve: Storitve pri mednarodnih projektih
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 107.360,00 EUR
JN002190/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.04.2019
JN002190/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.05.2019
JN002190/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.05.2019
JN002190/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 10.05.2019
Naslov: Storitve pri mednarodnih projektih Referenčna številka dokumenta: NMV-18/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79400000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Storitve pri mednarodnih projektih
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije naročnika Zdravstvenega doma Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Storitve pri mednarodnih projektih
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.04.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.04.2019 09:05 Kraj: e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.04.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.04.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.04.2019 12:23
VPRAŠANJE
Za podporo katerih mednarodnih projektov gre pri tem naročilu in kaj je vsebina te podpore?
ODGOVOR
Razpisane storitve so namenjene iskanju novih mednarodnih projektov v sodelovanju z uveljavljenimi tujimi partnerji, ki po vsebini in dejavnosti ustrezajo dejavnosti naročnika, koordinaciji prijave na tak projekt in nato vse nadaljnje aktivnosti pri vodenje projekta kot bo izhajalo iz razpisanih nalog. Z razpisanimi storitvami je namen naročnika najti čim več »večjih« projektov in se na take projekte uspešno prijaviti (bodisi kot vodilni partner in potem zbrati okoli sebe ustrezne partnerje, bodisi kot partner).
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.