Dosje javnega naročila 002196/2019
Naročnik: OBČINA NAZARJE, Savinjska cesta 4, 3331 Nazarje
Blago: Nabava gasilske opreme za 3 PGD na območju Občine Nazarje s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje 4 let
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN002196/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.04.2019
JN002196/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.04.2019
JN002196/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.05.2019
JN002196/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 28.01.2020
JN002196/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.01.2020
JN002196/2019-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.10.2020
JN002196/2019-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.01.2021
Zahtevek za revizijo

    JN002196/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA NAZARJE
Savinjska cesta 4
3331
SI
Nazarje
Slovenija
Občina Nazarje, G. Samo Begič
samo.begic@nazarje.si
+386 38391614
+386 38391615

Internetni naslovi
http://www.nazarje.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/303808/Občina_Nazarje_gasilska_oprema_dok.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8573
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nabava gasilske opreme za 3 PGD na območju Občine Nazarje s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje 4 let
Referenčna številka dokumenta: 430-0004/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
35811100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava gasilske opreme za 3 PGD na območju Občine Nazarje s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje 4 let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
35110000
35811100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nabava gasilske opreme za 3 PGD na območju Občine Nazarje s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje 4 let
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 5
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.04.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.04.2019   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.04.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.04.2019   14:33
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
V 7. členu točka 12.
Ponudnik zagotavlja zahtevane letne količine blaga in dostavo fco prostor PGD razloženo v roku desetih (10) delovnih
dni od prejema naročila.
Ker to ni izvedljivo, zaradi dobav dobaviteljev in različnih velikostnih številk, predvsem pri zaščitnih oblekah (se izdelujejo po merah uporabnika)
Predlagam da rok dobave spremenite na 6 tednov od prejetja naročila.
Lp



ODGOVOR
Glej spremembo z dne 15.4.2019.