Naročnik: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana
Storitve: Implementacija ERP sistema
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 199.006,40 EUR
JN002289/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.04.2019
JN002289/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.07.2019
JN002289/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.07.2019
JN002289/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.07.2019
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: https://eponudbe.si/ Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://eponudbe.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Implementacija ERP sistema Referenčna številka dokumenta: 430-4/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Gre za implementacio ERP sistema v skladu z razpisno dokumentacijo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
72267000
72268000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Implementacija ERP sistema
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 17 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz razpisne dokumentacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.05.2019 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 08.05.2019 12:00 Kraj: www.eponudbe.si pri objavi tega javnega naročila
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 29.04.2019 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.04.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.04.2019 16:47
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri pogojih za sodelovanje točka C: kjer navajate potrebne reference nas zanima ali podatek najmanj 100 uporabnikov pomeni skupaj za vse reference ali vsaka referenčna stranka mora imeti 100 ali več uporabnikov?
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Naročnik pojasnjuje, da je prišlo do napake. Namesto uporabniki je pravilno zaposleni. Pogoj 7.C.1, navodil ponudnikom se pravilno glasi:
1. Za naročila storitev: izvedba storitev določene vrste
Gospodarski subjekt je v zadnjih 10. letih pred rokom za prejem ponudb, uspešno izvedel:
a) vsaj tri (3) projekte implementacije sistema ERP z najmanj 100 zaposlenimi, od tega vsaj 1 v javni upravi
ali
b) vsaj pet (5) projektov implementacije ERP sistema z najmanj 100 zaposlenimi v gospodarskih družbah.
Vsak izmed referenčnih projektov mora izpolnjevati naslednje zahteve:
ERP je pri referenčnem subjektu od implementacije, do roka za oddajo ponudbe še v produkciji;
ERP je pri referenčnem subjektu v uporabi najmanj tri (3) mesece od roka za oddajo ponudb;
Na referenčnem ERP sistemu so se v času obratovanja dejansko uporabljala naslednja funkcionalna področja:
i. Glavna knjiga s saldokonti
ii. Plačilni promet
iii. Osnovna sredstva
iv. Potni nalogi
v. Nabava;
Referenčni ERP uporablja na vseh arhitekturnih ravneh iste tehnologije, kot ERP, ki je predmet tega javnega naročila, uporabljene tehnologije pa ustrezajo tehnološkim zahtevam te razpisne dokumentacije.
(v primeru skupne ponudbe lahko pogoj izpolnjujejo partnerji skupaj; v primeru sklicevanja na zmogljivosti drugih subjektov morajo slednji izvesti storitve v delu za katere se zahtevajo te zmogljivosti)
Datum objave: 29.04.2019 09:23
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Zanima nas ali 100 zaposlenih za vsaj 3 reference pomeni za vse tri reference skupaj ali vsaka referenca mora imeti vsaj 100 zaposlenih?
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Vsak referenčni projekt se mora nanašati na organizacijo z najmanj 100 zaposlenimi.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.