Dosje javnega naročila 006062/2018
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: 85 - OSTEOSINTETSKI MATERIAL IN ORTOPEDSKE ENDOPROTEZE
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 317.373,89 EUR

JN006062/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 03.09.2018
JN006062/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.12.2018
JN006062/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.04.2019
JN006062/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 23.04.2019
JN006062/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 16.05.2019
JN006062/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 16.05.2019
JN006062/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 16.05.2019

    JN006062/2018-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2019/S 080-191759

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Služba za nabavo medicinskega materiala in storitev
dragan.s@ukc-mb.si
+386 23212566
+386 23315136

Internetni naslovi
http://www.ukc-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: 85 - OSTEOSINTETSKI MATERIAL IN ORTOPEDSKE ENDOPROTEZE
Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-V1-85/18
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183200
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava osteosintetskega materiala in ortopedskih endoprotez.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 324.477,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Ponudnik mora pri skupinah 1, 2, 3, 4 in 5 ponuditi 100% razpisanih vrst in količin blaga iz skupine oz. skupin.

Pri skupini 6 lahko ponudnik odda ponudbo za posamezno vrsto blaga.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN006062/2018-B01
Številka obvestila v UL: 2018/S 169-384197
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 30.08.2018
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
07.01.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 6
Število prejetih ponudb MSP-jev: 6
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 1
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 6

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
IMPAKTA ORTOMED, družba za trženje kirurških medicinskih pripomočkov, d.o.o.
Cesta v Gorice 34C
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
JOHNSON & JOHNSON, prodaja medicinskih in farmacevtskih izdelkov, d.o.o.
Šmartinska cesta 53
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
METALKA MEDIA, podjetje za prodajo medicinskih pripomočkov, d.o.o.
Cesta v Gorice 34C
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 324.477,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 324.477,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije

Dodatne informacije:
Naročnik je v predmetnem javnem naročilu izdal dve delni odločitvi o oddaji javnega naročila. Prva delna odločitev o oddaji javnega naročila je postala pravnomočna 21.12.2018. Druga delna odločitev o oddaji javnega naročila je postala pravnomočna 12.04.2019.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.