Dosje javnega naročila 002527/2019
Naročnik: ONKOLOŠKI INŠTITUT LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava medicinskih pripomočkov za potrebe Onkološkega inštituta Ljubljana
ZJN-3: Omejeni postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 9.861.582,65 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN002527/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 19.04.2019
JN002527/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.06.2019
JN002527/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 21.08.2019
JN002527/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 30.08.2019
JN002527/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 17.12.2019
JN002527/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2019
JN002527/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2019
JN002527/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 20.12.2019
JN002527/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.01.2020
JN002527/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.01.2020
JN002527/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.02.2020
JN002527/2019-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.02.2020
JN002527/2019-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.02.2020
JN002527/2019-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.02.2020
JN002527/2019-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.02.2020
JN002527/2019-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.02.2020
JN002527/2019-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2020
JN002527/2019-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2020
JN002527/2019-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.02.2020
JN002527/2019-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.02.2020
JN002527/2019-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.02.2020
JN002527/2019-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.02.2020
JN002527/2019-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.02.2020
JN002527/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog15 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog16 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog17 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog18 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog19 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog20 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog21 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog22 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog23 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog24 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2020
JN002527/2019-Pog25 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2020
JN002527/2019-Pog26 - Pogodba, objavljeno dne 28.02.2020
JN002527/2019-Pog27 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2020
JN002527/2019-Pog28 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2020
JN002527/2019-Pog29 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2020
JN002527/2019-Pog30 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2020
JN002527/2019-Pog31 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2020
JN002527/2019-Pog32 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2020
JN002527/2019-Pog33 - Pogodba, objavljeno dne 03.03.2020
JN002527/2019-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.03.2020
JN002527/2019-Pog34 - Pogodba, objavljeno dne 05.03.2020
JN002527/2019-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.03.2020
JN002527/2019-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.04.2020
JN002527/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.04.2020
JN002527/2019-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.04.2020
JN002527/2019-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.05.2020
JN002527/2019-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.05.2020
JN002527/2019-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.05.2020
JN002527/2019-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.05.2020
JN002527/2019-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.05.2020
JN002527/2019-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.05.2020
JN002527/2019-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.05.2020
JN002527/2019-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.05.2020
JN002527/2019-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.05.2020
JN002527/2019-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.05.2020
JN002527/2019-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.05.2020
JN002527/2019-Pog35 - Pogodba, objavljeno dne 02.06.2020
JN002527/2019-Pog36 - Pogodba, objavljeno dne 02.06.2020
JN002527/2019-Pog37 - Pogodba, objavljeno dne 02.06.2020
JN002527/2019-Pog38 - Pogodba, objavljeno dne 02.06.2020
JN002527/2019-Pog39 - Pogodba, objavljeno dne 05.06.2020
JN002527/2019-ODL32 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.06.2020
JN002527/2019-ODL33 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.07.2020
JN002527/2019-ODL34 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.07.2020
JN002527/2019-ODL35 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.07.2020
JN002527/2019-ODL36 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.07.2020
JN002527/2019-Pog40 - Pogodba, objavljeno dne 17.07.2020
JN002527/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.07.2020
JN002527/2019-Pog41 - Pogodba, objavljeno dne 04.08.2020
JN002527/2019-ODL37 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.08.2020
JN002527/2019-Pog42 - Pogodba, objavljeno dne 06.08.2020
JN002527/2019-Pog43 - Pogodba, objavljeno dne 07.08.2020
JN002527/2019-ODL38 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.08.2020
JN002527/2019-Pog44 - Pogodba, objavljeno dne 18.08.2020
JN002527/2019-Pog45 - Pogodba, objavljeno dne 18.08.2020
JN002527/2019-ODL39 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.08.2020
JN002527/2019-Pog46 - Pogodba, objavljeno dne 21.08.2020
JN002527/2019-ODL40 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.08.2020
JN002527/2019-ODL41 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.08.2020
JN002527/2019-ODL42 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.09.2020
JN002527/2019-ODL43 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.09.2020
JN002527/2019-Pog47 - Pogodba, objavljeno dne 17.09.2020
JN002527/2019-Pog48 - Pogodba, objavljeno dne 17.09.2020
JN002527/2019-Pog49 - Pogodba, objavljeno dne 22.09.2020
JN002527/2019-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.10.2020
JN002527/2019-ODL44 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.11.2020
JN002527/2019-ODL45 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.11.2020
JN002527/2019-ODL46 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.11.2020
JN002527/2019-ODL47 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.11.2020
JN002527/2019-ODL48 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.11.2020
JN002527/2019-ODL49 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.11.2020
JN002527/2019-ODL50 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.11.2020
JN002527/2019-ODL51 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.11.2020
JN002527/2019-ODL52 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.11.2020
JN002527/2019-ODL53 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.11.2020
JN002527/2019-ODL54 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.11.2020
JN002527/2019-ODL55 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.12.2020
JN002527/2019-ODL56 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.12.2020
JN002527/2019-ODL57 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.12.2020
JN002527/2019-ODL58 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.12.2020
JN002527/2019-Pog50 - Pogodba, objavljeno dne 08.12.2020
JN002527/2019-Pog51 - Pogodba, objavljeno dne 08.12.2020
JN002527/2019-Pog52 - Pogodba, objavljeno dne 08.12.2020
JN002527/2019-Pog53 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-Pog54 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-Pog55 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-Pog56 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-Pog57 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-Pog58 - Pogodba, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-ODL59 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-ODL60 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.12.2020
JN002527/2019-ODL61 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.12.2020
JN002527/2019-Pog59 - Pogodba, objavljeno dne 10.12.2020
JN002527/2019-Pog60 - Pogodba, objavljeno dne 10.12.2020
JN002527/2019-Pog61 - Pogodba, objavljeno dne 10.12.2020
JN002527/2019-Pog62 - Pogodba, objavljeno dne 16.12.2020
JN002527/2019-ODL62 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.12.2020
JN002527/2019-ODL63 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.12.2020
JN002527/2019-Pog63 - Pogodba, objavljeno dne 23.12.2020
JN002527/2019-ODL64 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.01.2021
JN002527/2019-Pog64 - Pogodba, objavljeno dne 07.01.2021
JN002527/2019-Pog65 - Pogodba, objavljeno dne 13.01.2021
JN002527/2019-ODL65 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.01.2021
JN002527/2019-ODL66 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.01.2021
Zahtevek za revizijo

    JN002527/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 079-189403
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ONKOLOŠKI INŠTITUT LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Služba javnih naročil, Mateja Cverle
sjn@onko-i.si
+386 15879126
+386 15879406

Internetni naslovi
http://www.onko-i.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.onko-i.si

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8803
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava medicinskih pripomočkov za potrebe Onkološkega inštituta Ljubljana
Referenčna številka dokumenta: JN-0008/2019-B-POG
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava medicinskih pripomočkov za potrebe Onkološkega inštituta Ljubljana
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Onkološki inštitut Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava medicinskih pripomočkov za potrebe Onkološkega inštituta Ljubljana
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.08.2019
Konec: 01.08.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Omejeni postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.05.2019   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.05.2019   09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ONKOLOŠKI INŠTITUT LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.04.2019   07:58
VPRAŠANJE
Zanima nas, kdaj bo objavljena razpisna dokumentacija.

Hvala.

ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je danes dosegljiva na spletni strani Onkološkega inštituta Ljubljana.


VPRAŠANJE
Spoštovani.

Razpisne dokumentaciji na navedeni spletni strani ni mogoče najti.

lp

ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je danes dosegljiva na spletni strani Onkološkega inštituta Ljubljana.



Datum objave: 23.04.2019   09:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V datoteki ESPD:zip, je samo ena datoteka in nobene druge datoteke. Kdaj bodo na voljo druge datoteke.
Hvala za odgovor.
Lepo pozdravljeni.

ODGOVOR
Na spletni strani Onkološkega je objavljena Razpisna dokumentacija in ESPD obrazec, ki ga je potrebno izpolniti. Gre za I.fazo, za sklenitev okvirnega sporazuma. Šele v II.fazi se bodo začela izvajati posamezna povpraševanja za posamezne artikle. Nabor artiklov je informativno naveden v razpisni dokumentaciji.



Datum objave: 23.04.2019   14:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali je potrebno v ponudbi priložiti tudi obrazca 6 in 7?

LP

ODGOVOR
Pri obrazcu št. 6 in 7 je označeno, da gre za obrazca pri II.fazi. Torej ju v I.fazi ni potrebno predložiti.


Datum objave: 24.04.2019   07:09
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Ker je "medicinski pripomoček" zelo širok pojem, ki ga mnogi razumejo in razlagajo po svoje, vas prosimo za seznam blaga na katerega se nanaša to JN.

Predmet JN mora biti določen ali določljiv! Nabor artiklov je ali bi moral biti poznan vam, prosimo, da delite to znanje tudi s ponudniki.

V nasprotnem primeru jemljete čas tistim, ki "razpisanih" artiklov ne ponujajo in onemogočate prijavo tistim, ki sploh ne morejo ugotoviti, da gre za njihov prodajni program.

Razen, če želite. da se vsi možni ponudniki "za vsak slučaj" prijavijo....

Hvala.

ODGOVOR
Naročnik v prvi fazi povabi vse ponudnike, ki lahko ponudijo medicinske pripomočke, kar tudi dokazujejo z dokazilom (Fotokopijo odločbe JAZMP ali pristojnega ministrstva o vpisu ponudnika v ustrezen register), ki ga morajo predložiti. Ves nabor artiklov, ki smo jih do sedaj razpisovali smo informativno našteli v Obrazcu št.11, bolj podrobno pa si lahko vsak ponudnik pogleda na spletni strani Onkološkega inštituta, v arhivu JAVNIH NAROČIL_II.FAZA, kjer smo razpisovali posamezna povpraševanja za medicinske pripomočke. To je praksa, ki deluje že nekaj let. Kot naročnik želimo, da se prijavi čimveč ponudnikov, ki lahko opravljajo promet z medicinskimi pripomočki.





Datum objave: 24.04.2019   07:57
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosili bi vas za spremembo točke 1.22.1 in sicer glede menične izjave, da povišate prag vsaj na 50.000 z ddv.
Kar zadeva pa % pogodbene vrednosti vas naprošamo da v obeh primerih (tako pri menici kot pri bančni garanciji) znižate prag z 10 % na 5 %, saj tako ima že velika večina slovenskih bolnišnic.

Hvala

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Naročnik je spletni strani Onkološkega inštituta objavil popravek v razpisni dokumentaciji z novo oznako "JN-0008-2019-B-POG-POVABILO K ODDAJI PONUDBE-I.FAZA-II. Ponudnike prosimo, da upoštevajo novo popravljeno verzijo razpisne dokumentacije. Spremembe so sledeče:
- popravek v razpisni dokumentaciji v tč. 1.22.1,
- popravek v obrazcu št. 6 (II.FAZA),
- popravke v obrazcu št. 7 (II.FAZA) in
- popravke v Okvinem sporazumu, tč. XI.Zavarovanje posla, 21.člen.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
imamo vprašanje: S katerimi dokazili moramo razpolagati oz. jih vpisati v tej fazi oddaje ponudbe?


Del V: Zmanjšanje števila ustreznih kandidatov
Gospodarski subjekt mora zagotoviti informacije samo, kadar je naročnik v skladu s 82. členom ZJN-3 navedel objektivne in nediskriminatorne pogoje ali pravila, ki jih namerava uporabiti za zmanjšanje števila kandidatov, ki bodo povabljeni, da oddajo ponudbe ali sodelujejo v dialogu. Te informacije, ki jih lahko spremljajo zahteve v zvezi s potrdili oziroma vrstami potrdil ali oblikami listinskih dokazov, ki jih je treba predložiti, če so potrebna, so navedene v ustreznem obvestilu ali dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Samo za omejene postopke, konkurenčne postopke s pogajanji, postopke s pogajanji z objavo, postopke konkurenčnega dialoge in partnerstva za inovacije, v katere so vključena pogajanja.

Gospodarski subjekt izjavlja, da:
izpolnjuje objektivne in nediskriminatorne pogoje ali pravila, ki se uporabljajo za zmanjšanje števila kandidatov:
Vaš odgovor Da Ne

Če da, na kakšen način izpolnjuje te pogoje ali pravila: (OPIŠITE JIH)

Če se zahtevajo določena potrdila ali druge oblike listinskih dokazov, navedite za vsakega od njih, ali ima gospodarski subjekt na razpolago zahtevane dokumente. Če so katera izmed teh potrdil ali oblik listinskih dokazov na voljo v elektronski obliki, navedite za vsakega od njih: (Razpolaganje z dokazili: Vnesite opis)

Prosim za odgovor.

ODGOVOR
Naročnik je ponovno objavil obrazec ESPD, z oznako NAROČNIK ESPD-POPRAVEK.ZIP.
Ponudniki naj upoštevajo novo popravljeno verzijo.



Datum objave: 24.04.2019   09:17
VPRAŠANJE
Med odgovori na vprašanja ste navedli, da si lahko ponudnik pogleda na spletni strani Onkološkega inštituta, v arhivu JAVNIH NAROČIL_II.FAZA, kjer ste razpisovali posamezna povpraševanja za medicinske pripomočke.
Ko smo želeli pogledati posamezna naročila je zahtevano uporabniško ime in geslo, ki ga pa nimamo. Zato Vas vljudno prosimo za bolj natančen opis oz. seznam artiklov po katerih boste povpraševali v drugi fazi, saj je prijava na ta razpis lahko popolnoma nepotrebna.


ODGOVOR
Točnega nabora razpisanih artiklov vam ne moremo napisati, ker ne moremo vnaprej vedeti točno kaj bomo tekom štirih let potrebovali. Vpogled v zadnje razpise nimate, ker smo delali zaradi prevelikega obsega preko programa, do katerega imajo dostop samo ponudniki s katerimi je sklenjen okvirni sporazum. Svetujemo vam, da se vseeno prijavite na naš razpis, v kolikor tržite medicinske pripomočke. Razpisujemo že dolga leta po enakem principu in dostop do ponudbenih predračunov, ki smo jih delali še v navadnih excelovih tabelah imate, če si pogledate naš arhiv, sterilizacija/indikatorji z dne 6.11.2013, sterilizacija z dne 10.9.2013 in medicinski pripomočki z dne 17.1.2012. Artikli so se tekom let dopolnjevali, nekateri izločili. Vnaprej vam ponudbenega predračuna ne moremo pripraviti, ker ne moremo vnaprej določiti kakšne potrebe bodo. Vendar si lahko informativno pogledate ponudbene predračune, ki smo jih objavljali, da boste dobili približno informacijo kaj se razpisuje.
Upam, da smo vam tokrat odgovorili dovolj natančno.



Datum objave: 24.04.2019   13:42
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Odgovarjate: To je praksa, ki deluje že nekaj let.

To je slaba praksa, ne nujno pravilna. ZJN-3a pravi:

68. člen : Tehnične specifikacije iz 23. točke prvega odstavka 2. člena tega zakona se navedejo v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.

Opisi na obrazcu 11, so preveč splošni in nedorečeni, navajate npr tako natančno definiran predmet JN kot je npr. »razno«. Se pravi, da boste v naslednjih 4 letih potrebovali npr. 40 enot »razno«, npr 100 enot »materiala za .« in seveda tudi npr 3000 »lončkov«

Specifikacijo vaših potreb oz. preteklih nabav gotovo imate, saj jo boste v 2. fazi nujno rabili, ne razumemo, zakaj je ne objavite, pa čeprav informativno.
Zakaj naj bi ponudniki brskali po arhivu vaših starih JN iz let 2012, 2013, če pa vi te podatke imate in je vaša naloga, da specifikacijo objavite?


Odgovarjate: Kot naročnik želimo, da se prijavi čimveč ponudnikov, ki lahko opravljajo promet z medicinskimi pripomočki.

Definicija medicinskega pripomočka po JAZMP ( https://www.jazmp.si/medicinski-pripomocki/splosno-o-medicinskih-pripomockih/ ) je:

»Pojem medicinskih pripomočkov pokriva vse izdelke, ki se uporabljajo za diagnosticiranje, preprečevanje, spremljanje, zdravljenje in lajšanje bolezni, okvar, invalidnosti, anatomskih funkcij ali fizioloških procesov, za nadzor spočetja in ki svojega glavnega predvidenega namena učinka na človeško telo ne dosega na farmakološki, imunološki ali metabolični način. Pod medicinske pripomočke torej zajemamo vse od navadnih obližev do elektromagnetnih in mehaničnih aparatur za bolnišnično uporabo, kirurških instrumentov ter diagnostičnih testov.
Medicinske pripomočke delimo na:
"splošne" medicinske pripomočke,
aktivne medicinske pripomočke za vsaditev ter
in vitro diagnostične medicinske pripomočke,
in jih razvrščamo glede na stopnjo tveganja za uporabnika, mesto in način uporabe, vezanost na vir energije, trajanje uporabe in druge lastnosti.«



S stališča ponudnika namreč ni niti pravno niti časovno niti ekonomsko upravičeno, da se prijavimo »za vsak slučaj«, podpisujemo pod kazensko in materialno odgovornostjo dokumente »za vsak slučaj« in s tem »za vsak slučaj« sprejemamo neke obveznosti, čeprav ne vemo, če bo v specifikaciji v 2. fazi sploh kakšen artikel iz našega prodajnega programa, niti ne vemo, kako in če sploh bodo oblikovani sklopi (vpliva na možnost oddaje ponudbe) itd.

Upamo, da smo dovolj obširno pojasnili, zakaj smatramo, da predmet JN v vašem primeru in v nasprotju z ZJN, ni niti približno določen.

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik bo na spletni strani Onkološkega inštituta navedel INFORMATIVNI seznam medicinskih pripomočkov, ki jih bo razpisoval v povpraševanjih. Izključno informativni.Količine oz natančnega nabora medicinskih pripomočkov je nemogoče vnaprej določiti, ker strokovna komisija še ni v fazi priprave nabora artiklov. Seznam izhaja iz preteklih povpraševanj. V prvi fazi se ponudnikom prizna samo usposobljenost in sklene okvirni sporazum.



Datum objave: 25.04.2019   07:59
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo, če pod točko IV.2.7 Način odpiranja ponudb dodate datum in uro.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
V omejenem postopku odpiranje ponudb ni predvideno, zato tudi v obrazcu tega podatka ni, ker ga le-ta ne predvideva. V postopku je predvideno samo zbiranje ponudb ter po prejemu ponudb izdaja odločitve o priznanju sposobnosti. Po prejemu ponudb bo naročnik vsem prijavljenim poslal obvestilo o tem koliko prijav je prejel ter kdo so ponudniki, ki so se prijavili na omenjeno javno naročilo po omejenem postopku.


VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji pod točko 1.15.2 "Merilo za 2. fazo naročila" je zapisano, da bo v 2. fazi izbran ponudnik na podlagi najnižje skupne vrednosti v EUR z DDV za posamezen sklop. V opombi pod isto točko je zapisano, da naročnik lahko izbere ponudnika tudi na podlagi drugega merila, ki ga določi pri posameznem povpraševanju.

Ali to pomeni, da bo v 2. fazi pomembnejša tehnična specifikacija razpisanih artiklov ali boste upoštevali še kakšna druga merila?

Hvala za pojasnilo.
Lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik bo večinoma izbiral ponudnike na podlagi merila najnižje vrednosti posameznega sklopa z DDV, v izjemnih primerih pa se je v preteklosti že pojavila potreba po tem, da je naročnik pri izboru določenega sklopa potreboval merilo, ki je bila kombinacija določenih tehničnih zahtev ter cene, zato je naročnik tudi to opcijo predvidel.



Datum objave: 07.05.2019   07:52
VPRAŠANJE
Spoštovani
Pri obrazcu številka 3 "IZJAVO O UDELEŽBI FIZIČNIH IN PRAVNIH OSEB V LASTNIŠTVU PONUDNIKA" bi vas prosili za potrditev, da je dovolj, da vam pri naslovu povezane osebe vpišemo le mesto in državo, ne pa tudi ulico.
Hvala in LP!

ODGOVOR
Da. Lahko naredite tako, kot ste napisali.



Datum objave: 08.05.2019   13:52
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Glede na dejstvo da je objavljen le informativni seznam predmeta javnega naročila vas naprošamo da lahko v obrazcu ESPD pod navedbo sklopov za katere želimo oddati ponudbo, polje pustimo prazno?

S spoštovanjem


ODGOVOR
Ponudnik lahko pusti prazno.



Datum objave: 08.05.2019   13:55
VPRAŠANJE
Spoštovani,

naročnika sprašujemo ali priložimo PDF celotne ponudbe ali PDF vsakega zahtevanega obrazca posebej?

Lep pozdrav!

ODGOVOR
Po želji, vendar bi naročniku bolj ustrezalo, da priložite PDF celotne ponudbe.



Datum objave: 09.05.2019   07:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Pod točko 3 (Navodila za izdelavo elektronske prijave) je navedeno: "Ponudba mora vsebovati vse spodaj navedene ustrezno izpolnjene obrazce in druge zahtevane dokumente"
Na spodaj navedenem seznamu je pod točko 11. naveden Obrazec št 11 - informativni seznam predmeta javnega naročila.
Na omenjenem obrazcu ni ničesar za izpolnit. Kaj točno moramo predložiti pod to točko? Samo podpisan in ožigosan obrazec 11 ali še kakšno dodatno dokumentacijo?

Hvala.
Lep pozdav!


ODGOVOR
Obrazec 11 je samo informativne narave in ne prilagate nič.