Dosje javnega naročila 002544/2019
Naročnik: TURIZEM LJUBLJANA, Krekov trg 10, 1000 Ljubljana
Storitve: Prenova spletnega mesta "www.visitljubljana.com"
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 89.060,00 EUR

JN002544/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.04.2019
JN002544/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 17.05.2019
JN002544/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.06.2019
JN002544/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 16.08.2019
JN002544/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 16.08.2019

    JN002544/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
TURIZEM LJUBLJANA
Krekov trg 10
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Turizem Ljubljana, Mitja Predovnik
mitja.predovnik@visitljubljana.si
+386 13064582
+386 13064594

Internetni naslovi
https://www.visitljubljana.com/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/305675/JN_Prenova_spletnega_mesta_-_objava_na_Portalu_JN.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=8875
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Javni zavod
I.5 Glavna področja dejavnosti
Turizem


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prenova spletnega mesta "www.visitljubljana.com"
Referenčna številka dokumenta: ZTL -71/2019-MP
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72413000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Prenova spletnega mesta "www.visitljubljana.com"
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72413000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Turizem Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Prenova spletnega mesta "www.visitljubljana.com"
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.06.2019
Konec: 30.09.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Operacija OP 20.03729


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji so razvidni iz razpisne dokumentacije.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.05.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.05.2019   12:01
Kraj: Portal eJN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.05.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.04.2019   09:34
Spoštovani,

Odgovor na vaše vprašanje je zapisan v razpisni dokumentaciji str. 14, točka 20:

Ocenjena vrednost javnega naročila znaša 79.500 EUR brez DDV oz. 96.990 EUR z DDV.

Lep pozdrav,

Pripravil:
mag. Mitja Predovnik

mag. Petra Stušek,
direktorica


Datum objave: 24.04.2019   09:35
VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

zanima me ocenjena vrednost javnega naročila.

Lep pozdrav.

ODGOVOR


Spoštovani,

Odgovor na vaše vprašanje je zapisan v razpisni dokumentaciji str. 14, točka 20:

Ocenjena vrednost javnega naročila znaša 79.500 EUR brez DDV oz. 96.990 EUR z DDV.

Lep pozdrav,

Pripravil:
mag. Mitja Predovnik

mag. Petra Stušek,
direktorica


Datum objave: 07.05.2019   16:34
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

imeli bi nekaj dodatnih vprašanj na razpisno dokumentacijo:

1. Prosimo za dostop do APIja za spletno trgovino dozivetij.
2. V razpisni dokumentaciji piše da je zaledni sistem naredilo podjetje MS3, nadgraditi pa ga moram tisti, ki bo dobil projekt? Ali obstaja detaljja dokumentacija, razvojno okolje. Če je temu tako ali lahko dobimo dostop tudi do dokumentacije? Zanima nas tudi v kateri tehnologiji je narejen zaledni sistem?
3. Pri sistemu za irejenja POI točk je omenjena nadgradnja sedanjega stanja? Lahko bolj natančno definirate kaj to pomeni in kako je vmesnik integriran sedaj? Je to del obstoječega CMSja ali imate za to poseben vmesnik? Kako želite da je to integrirano na novem CMSju?
4. Ali se nakup turistične kartice Ljubljana prav tako izvaja preko zgoraj omenje spletne trgovine? Če ne, opišite kako je rešen ta del in kam se zapisujejo nakupi itd?
5. Ali je PSP (payment service provider) že integiran v spletno trgovino oz nakupni proces ali je to del, ki ga je potrebno ponovno integrirati?
6. Ali ima B2B segment kakšno posebno funkcionalnost, dostop za partnerje itd? Oz od kje se bere seznam ponidnikov in konferenčnih zmogljivosti?
7. Prosimo za dostop do obstoječe fototeke.
8. Kako deluje modul za generiranje kolesarskih poti? Kako uvažate podatke oz rišete poti? Ker na front endu ne deluje nobena od trenutnih poti vas prosimo za kratek opis funckionalnosti, da lahko ocenimo funkcionalnost.
9. V razpisu omenjate tudi pogoj Vse realizirane zahteve morajo biti uporabniku prijazne. Kaj bo merilo oz na podlagi česa se bo to ocenjevalo? Kaj je uporabniku prijazno in kaj ne, je po našem prepričanju potrebno definirati na začetku projekta ali pa v fazi načrtovanja, ker lahko kasneje negativna ocena ogrozi celoten projekt.
10. Ali je pri oddaji ponudbe že v prvi fazi potrebno pripraviti podrobnejšo predstavitev kreativne idejne zasnove?

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav


Spoštovani

V nadaljevanju podajamo odgovore na vaša vprašanja:

Datum prejema: 30. 4. 2019 ob 10:07 uri

Pozdravljeni

Imeli bi nekaj dodatnih vprašanj na razpisno dokumentacijo:

1. Prosimo za dostop do APIja za spletno trgovino dozivetij.

2. V razpisni dokumentaciji piše da je zaledni sistem naredilo podjetje MS3, nadgraditi pa ga moram tisti, ki bo dobil projekt? Ali obstaja detaljja dokumentacija, razvojno okolje. Če je temu tako ali lahko dobimo dostop tudi do dokumentacije? Zanima nas tudi v kateri tehnologiji je narejen zaledni sistem?

ODGOVOR na vprašanji št. 1 in št. 2:

Zalednega sistema, ki ga je naredilo podjetje MS3, v okviru projekta prenove spletnega mesta ne bo potrebno nadgraditi. Ostal bo enak kot doslej. V tem zalednem sistemu je zagotovljeno urejanje podatkov o cenah in o terminski razpoložljivosti produktov (datumi in ure, ko se izleti izvajajo).

Kratek opis postopka v spletni trgovini:

V spletni trgovini, ki je vzpostavljena v CMS sistemu spletnega mesta, so vneseni produkti oziroma SKU-ji (npr. 24-urna turistična kartica, redni ogled mesta za odrasle, redni ogled mesta za otroke ipd.), ki so vezani na njihove predstavitvene strani (turistična kartica ali izleti, razvrščeni po kategorijah), ki se prikazujejo v front endu.

Vsa naročila v spletni trgovini se posredujejo v CMS sistem, v njem pa je urejeno tudi pošiljanje transakcijskih e-poštnih sporočil. V primeru izletov, ki so vezani na razpoložljivost (kot že rečeno, se podatki o njej uvažajo iz sistema MS3) in imajo dvostopenjski postopek nakupa (do končne potrditve transakcije s strani prodajnika so sredstva na plačilnem sredstvu kupca le rezervirana), prodajnik najprej kontaktira izvajalca, nato pa dokončno potrdi transakcijo prek povezave v PSP sistem in s tem sproži potrditveni e-mail, s čimer zaključi transakcijski del. Poleg potrditve transakcije je iz CMS sistema možno sprožiti tudi spremembo naročila (stranki namesto produkta, ki ni na voljo, prodajnik ponudi možnost nakupa drugega, primerljivega) ali stornacijo transakcije. Izpis in pošiljanje vstopnic oziroma voucherjev se nato izvede povsem ločeno od CMS in od transakcijskega dela, prek zalednega sistema MS3.

API zalednega voucher sistema:

Zaledni »voucher« sistem, za katerega skrbi podjetje MS3, je izdelan v tehnologiji ASP.net. Podatki se v CMS sistem spletnega mesta, v katerem je razvita spletna trgovina, pridobivajo prek REST APIja, ki jih posreduje na url z XML datoteko. V okviru razvoja spletne trgovine doživetij bo potrebno zagotoviti zajem navedenih podatkov iz APIja MS3 v CMS sistem spletnega mesta. Primer XML datoteke z osnovnimi pojasnili si lahko ogledate tukaj: https://www.visitljubljana.com/assets/Dokumenti-PDF/Razpisi/tic-xml.pdf

3. Pri sistemu za irejenja POI točk je omenjena nadgradnja sedanjega stanja? Lahko bolj natančno definirate kaj to pomeni in kako je vmesnik integriran sedaj? Je to del obstoječega CMSja ali imate za to poseben vmesnik? Kako želite da je to integrirano na novem CMSju?

ODGOVOR na vprašanje št. 3:

Vmesnik za urejanje POI točk je del obstoječega CMS sistema spletnega mesta. Na novem CMS-ju želimo, da so integrirani vsi glavni parametri, ki so na voljo v sedanjem. To so kategorije POI točk, atributi z dodatnimi podatki o ponudbi, opisi POI točk, foto galerije ter prikaz drugih POI točk v bližini. V okviru nadgradnje sedanjega stanja je potrebno zagotoviti prikaz lokacij na zemljevidu, navodil za pot in ocen uporabnikov prek povezave z API Google Places. Povezava z API Google Places je predvsem namenjena poenostavitvi dodajanja novih točk na spletno stran, in prenosu obstoječih vsebin iz Googlove baze. V CMS sistemu spletne strani pa moramo imeti možnost dopisati in dodati dodatne vsebine vezane na vsako POI točko.

4. Ali se nakup turistične kartice Ljubljana prav tako izvaja preko zgoraj omenje spletne trgovine? Če ne, opišite kako je rešen ta del in kam se zapisujejo nakupi itd?

ODGOVOR na vprašanje št. 4:

Nakup turistične kartice Ljubljane se izvaja prek spletne trgovine, ki je razvita v CMS sistemu spletnega mesta. Razlika med tem produktom in ostalimi (izleti) je v tem, da turistična kartica nima podatkov o razpoložljivosti produkta glede na termine in zato za razliko od izletov ni povezana s podatki iz sistema MS3.

Turistična kartica je edini produkt v spletni trgovini, ki je brez omejitev, saj je razpoložljiva kadarkoli. Mogoče jo je prevzeti fizično, po uspešno izvedenem nakupu, na želeni datum in na želeni lokaciji (STIC ali Aerodrom Ljubljana). Nakup se tako izvede v enem samem koraku potrjevanja.

5. Ali je PSP (payment service provider) že integiran v spletno trgovino oz nakupni proces ali je to del, ki ga je potrebno ponovno integrirati?

ODGOVOR na vprašanje št. 5:

V spletno trgovino je kot PSP integriran sistem EON Megapos, ki je povezan z avtorizacijskim centrom Bankart. Poleg tega je integrirano še plačevanje s PayPalom. Oboje bo v novi verziji spletne trgovine potrebno integrirati.

6. Ali ima B2B segment kakšno posebno funkcionalnost, dostop za partnerje itd? Oz od kje se bere seznam ponidnikov in konferenčnih zmogljivosti?

ODGOVOR na vprašanje št. 6:

B2B segment nima posebnega dostopa za partnerje. Seznam ponudnikov in konferenčnih zmogljivosti je razvit v obstoječem CMS sistemu spletnega mesta, z njim pa upravlja uredništvo spletnega mesta. Vhodne podatke partnerji posredujejo prek elektronske pošte. Bazi ponudnikov in konferenčnih zmogljivosti sta podobni bazi POI točk, vendar se jim v CMS-ju dodajajo drugačne vsebine.

7. Prosimo za dostop do obstoječe fototeke.

ODGOVOR na vprašanje št. 7:

Do fototeke lahko dostopate na https://www.visitljubljana.com/sl/medijsko-sredisce-b2b/gradiva-za-medije/fototeka/.
Uporabniško ime: fototeka
Geslo: PiNAkotE%kA-ModERrn4#3AbC

Dotičen dostop do fotografij je omogočen zgolj za potrebe priprave in izvedbe ponudbe za prijavo na javno naročilo in ni dovoljena uporaba fotografij v druge namene.

8. Kako deluje modul za generiranje kolesarskih poti? Kako uvažate podatke oz rišete poti? Ker na front endu ne deluje nobena od trenutnih poti vas prosimo za kratek opis funckionalnosti, da lahko ocenimo funkcionalnost.

ODGOVOR na vprašanje št. 8:

Modul za generiranje kolesarskih poti deluje na podlagi vnosa GPX datoteke poti v CMS sistem. Iz podatkov v GPX datoteki se zgenerirata prikaz višinskega grafa ter prikaz poti na zemljevidu. Vsi ostali podatki (opis, galerija slik, podatka o zahtevnosti poti in trajanju) se ročno vnesejo v CMS sistem.

9. V razpisu omenjate tudi pogoj Vse realizirane zahteve morajo biti uporabniku prijazne. Kaj bo merilo oz na podlagi česa se bo to ocenjevalo? Kaj je uporabniku prijazno in kaj ne, je po našem prepričanju potrebno definirati na začetku projekta ali pa v fazi načrtovanja, ker lahko kasneje negativna ocena ogrozi celoten projekt.

ODGOVOR na vprašanje št. 9:

Vsekakor se strinjamo s tem, da se bo uporabniku prijazno definiralo na začetku projekta, v fazi analize in načrtovanja. Vse realizirane zahteve bodo morale biti usklajene z ugotovitvami iz te faze, ki bodo predhodno potrjene s strani naročnika in od njih ne bodo smele bistveno odstopati v smislu prijaznosti uporabniku. V tem je bistvo navedene zahteve naročnika.

10. Ali je pri oddaji ponudbe že v prvi fazi potrebno pripraviti podrobnejšo predstavitev kreativne idejne zasnove?

ODGOVOR na vprašanje št. 10:

Ponudnik v prvi fazi predloži opis predloga (priloga 9/1), žične modele dveh tipičnih strani v izvedbi za namizni računalnik in telefon v JPEG ali PDF (priloga 9/3) in oblikovne predloge dveh tipičnih strani v izvedbi za namizni računalnik in telefon v JPEG ali PDF formatu (priloga 9/4). Kratko predstavitev predloga s pomočjo Powerpoint prezentacije (Priloga 9/2) ponudnik izvede kasneje, torej v drugi fazi, v primeru, da je njegova ponudba dopustna.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav,

Pripravil:
mag. Mitja Predovnik


mag. Petra Stušek
direktorica