Dosje javnega naročila 002748/2019
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA, Polje 40, 6310 Izola - Isola
Blago: Sukcesivna dobava potrošnega materiala za sterilizacijo
ZJN-3: Odprti postopek

JN002748/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 29.04.2019
JN002748/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 16.05.2019
JN002748/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 23.05.2019

    JN002748/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 084-198880
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA
Polje 40
6310
SI
Izola - Isola
Slovenija
Tea Jelačič
javna.narocila@sb-Izola.si
+386 56606852
+386 56606580

Internetni naslovi
http://www.sb-izola

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9001
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava potrošnega materiala za sterilizacijo
Referenčna številka dokumenta: JN 002/RN-19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava potrošnega materiala za sterilizacijo, s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje dveh let,
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 600.602,60 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: SAMOLEPILNA VREČKA ZA STERILIZACIJO
Številka sklopa: Sklop 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33190000
33196000
33198000
33198200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
SAMOLEPILNA VREČKA ZA STERILIZACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: TYVEK ROKAVI
Številka sklopa: Sklop 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33190000
33196000
33198000
33198200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
TYVEK ROKAVI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: ROKAVI ZA STERILIZACIJO
Številka sklopa: Sklop 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33190000
33196000
33198000
33198200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
ROKAVI ZA STERILIZACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: OVOJNINA
Številka sklopa: Sklop 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33190000
33196000
33198000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
OVOJNINA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: OVOJNINA II
Številka sklopa: Sklop 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33190000
33196000
33198000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
OVOJNINA II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Da
Opis variant:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: OVOJNINA III
Številka sklopa: Sklop 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33190000
33196000
33198000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
OVOJNINA III
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: FILTRI ZA STERILIZACIJSKE KONTEJNERJE
Številka sklopa: Sklop 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
FILTRI ZA STERILIZACIJSKE KONTEJNERJE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: SILIKONSKE CEVI
Številka sklopa: Sklop 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
SILIKONSKE CEVI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: PODLOGE ZA PODLAGANJE OPERACIJSKIH TAS
Številka sklopa: Sklop 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
PODLOGE ZA PODLAGANJE OPERACIJSKIH TAS
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: BIOLOŠKI INDIKATOR I
Številka sklopa: Sklop 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
BIOLOŠKI INDIKATOR I
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: BIOLOŠKI INDIKATOR II
Številka sklopa: Sklop 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
BIOLOŠKI INDIKATOR II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: INDIKATOR BOWIE DICK TEST
Številka sklopa: Sklop 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
INDIKATOR BOWIE DICK TEST
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: KEMIČNI INDIKATOR
Številka sklopa: Sklop 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
KEMIČNI INDIKATOR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: INDIKATOR TRAK ZA KONTROLO PARNE STERILIZACIJE
Številka sklopa: Sklop 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
INDIKATOR TRAK ZA KONTROLO PARNE STERILIZACIJE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: INDIKATOR TRAK ZA KONTROLO PARNE STERILIZACIJE II
Številka sklopa: Sklop 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
INDIKATOR TRAK ZA KONTROLO PARNE STERILIZACIJE II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 16

II.2.1 Naslov
Naslov: INDIKATOR PLOMBA
Številka sklopa: Sklop 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
INDIKATOR PLOMBA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 17

II.2.1 Naslov
Naslov: INDIKATOR NALEPKE
Številka sklopa: Sklop 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
INDIKATOR NALEPKE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 18

II.2.1 Naslov
Naslov: KEMIČNI INDIKATOR V OBLIKI TESTNIH LISTIČEV
Številka sklopa: Sklop 18
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
KEMIČNI INDIKATOR V OBLIKI TESTNIH LISTIČEV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 19

II.2.1 Naslov
Naslov: KEMIČNI INDIKATOR V OBLIKI LEPILNEGA TRAKU
Številka sklopa: Sklop 19
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
KEMIČNI INDIKATOR V OBLIKI LEPILNEGA TRAKU
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 20

II.2.1 Naslov
Naslov: LIST ZA KONTROLO TESNJENJA-VALIDACIJO VARILNIKA
Številka sklopa: Sklop 20
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
LIST ZA KONTROLO TESNJENJA-VALIDACIJO VARILNIKA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 21

II.2.1 Naslov
Naslov: TRAK ZA FIKSIRANJE PAKETOV ZA PARNO STERILIZACIJO
Številka sklopa: Sklop 21
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
TRAK ZA FIKSIRANJE PAKETOV ZA PARNO STERILIZACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 22

II.2.1 Naslov
Naslov: PREDPRAŽNIK DEKONTAMINACIJSKI SAMOLEPILNI
Številka sklopa: Sklop 22
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
PREDPRAŽNIK DEKONTAMINACIJSKI SAMOLEPILNI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 23

II.2.1 Naslov
Naslov: OLJNI SPRAY
Številka sklopa: Sklop 23
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
OLJNI SPRAY
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 24

II.2.1 Naslov
Naslov: PLASTIČNI RAZKUŽEVALNIK S POKROVOM IN MREŽICO ZA DVIGOVANJE INŠTRUMENTOV
Številka sklopa: Sklop 24
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
PLASTIČNI RAZKUŽEVALNIK S POKROVOM IN MREŽICO ZA DVIGOVANJE INŠTRUMENTOV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 25

II.2.1 Naslov
Naslov: VREČKE ZA SPEKULE
Številka sklopa: Sklop 25
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
VREČKE ZA SPEKULE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 26

II.2.1 Naslov
Naslov: ŠČETKE ZA ČIŠČENJE KIRURŠKIH INSTRUMENTOV
Številka sklopa: Sklop 26
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
ŠČETKE ZA ČIŠČENJE KIRURŠKIH INSTRUMENTOV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 27

II.2.1 Naslov
Naslov: ŠČETKE MEDENINASTE ZA ČIŠČENJE KIRURŠKIH INSTRUMENTOV
Številka sklopa: Sklop 27
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
ŠČETKE MEDENINASTE ZA ČIŠČENJE KIRURŠKIH INSTRUMENTOV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 28

II.2.1 Naslov
Naslov: ŠČETKE ZA ČIŠČENJE VOTLIH KIRURŠKIH INSTRUMENTOV
Številka sklopa: Sklop 28
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33140000
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
ŠČETKE ZA ČIŠČENJE VOTLIH KIRURŠKIH INSTRUMENTOV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z okvirnim sporazumom in zakonom.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila in ZJN 3.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
31.05.2019   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 31.05.2019   10:01
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.05.2019   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA
Polje 40
6310
Izola - Isola
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.04.2019   10:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

kje lahko najdemo razpisno dokumentacijo. Na povezavi do vaše spletne strani, ki ste jo objavili je informacija zgolj o roku za oddajo ponudb, vendar zraven ni pripete nobene datoteke, kot pri drugih JN.

Lep pozdrav,

ODGOVOR: Dokumentacija je skladno z obvestilom o naročilu dostopna za povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo.



Datum objave: 30.04.2019   10:05
VPRAŠANJE
Ali boste objavili tudi Obrazec OBR-3A: Specifikacija s ponudbenimi cenami?

ODGOVOR: Dokumentacija v zvezi z oddajo javnega naročila je skladno z obvestilom o naročilu dostopna za povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo.






Datum objave: 30.04.2019   10:05
VPRAŠANJE
Spoštovani,

na vaši spletni strani ne najdemo objavljenega predračuna. Kje ga najdemo?

Lep pozdrav.

ODGOVOR: Dokumentacija v zvezi z oddajo javnega naročila je skladno z obvestilom o naročilu dostopna za povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo.






Datum objave: 08.05.2019   15:18
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji navajate, da moramo cene podati le na 2 decimalni mesti. V praksi se vedno oddaja na 4 decimalna mesta, saj vam moramo v tem primeru ponudit višje cene, kot bi bile sicer. Prosimo za vpis na 4 decimalna mesta. Vrednost pa vam podamo na 2 decimalni mesti.

Lep pozdrav.

ODGOVOR: Ponudniki naj podajo cene na 4 decimalna mesta.




Datum objave: 08.05.2019   15:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali pravilno razumemo, da kataloge CE certifikate, izjave in dokazila priložimo naknadno na zahtevo naročnika v tej fazi pa podpišemo izjavo o izpolnjevanju zahtev naročnika?

Lep pozdrav.

ODGOVOR: Ne. Ponudniki morajo zahtevane certifikate, izjave, kataloge in ostala dokazila, skladno z zahtevami v dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, priložiti v ponudbi.




Datum objave: 10.05.2019   11:44
VPRAŠANJE
Spoštovani

SKLOP 27 - Ščetke medeninaste za čiščenje kirurških inštrumentov - prosimo vas za bolj natančen opis, dimenzija ščetke, kataloška št in proizvajalec ki ga sedaj uporabljate.

Hvala za odgovor.

ODGOVOR: Naročnik trenutno uporablja ščetke:
Spark plug brushes 150 x 15 mm 3 rows brass wire MES crimped 0,15 mm high 15 mm ''HOFFMANN''
Art. No. 57 7100 100 Stk.
Ponudniki lahko ponudijo skladno s tem opisom ali enakovredno.




Datum objave: 13.05.2019   13:19
Spoštovani.

Naročnik spreminja zahtevo v SKLOPU 10: BIOLOŠKI INDIKATOR I in sicer namesto odčitanje rezultatov najkasneje v 3 urah, naročnik zahteva odčitanje rezultatov najkasneje v 10 urah. Skladno z navedeno spremembo je naročnik objavil spremembo obrazca OBR 3A SPECIFIKACIJA S PONUDBENIMI CENAMI sprememba z dne 13.5.2019 na povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo/.

Datum objave: 14.05.2019   09:38
VPRAŠANJE
Spoštovani

Zanima nas ali vam lahko pri SKLOPU 27 ponudimo ščetke dimenzije 150 x 21 mm 3 rows brass wire MES crimped 0,15 mm high 17 mm ?
Vse ostalo ustreza vašim zahtevam.
Hvala za odgovor


ODGOVOR: Ne, navedena dimenzija ščetk je preširoka, za čiščenje, glede na potrebe naročnika.




Datum objave: 16.05.2019   12:15
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali je dovolj, da vam v ponudbi predložimo podpisan in žigosan vzorec menične izjave in bančne garancije?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR: Ponudniki v ponudbi morajo predložiti obrazec OBR-6 IZJAVA o izročitvi zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti. Izbrani ponudniki pa bodo morali po podpisu pogodbe naročniku izročiti zavarovanje skladno z vzorci (OBR-6A oz. OBR 6B) iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila oz. na drugem obrazcu, ki vsebuje bistvene elemente vzorcev ali denarni depozit.





Datum objave: 20.05.2019   11:15
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

za sklop 10 in 11.
koliko inkubatorjev v brezplačno uporabo želite, oz uporabljate trenutno? (1 ali 2)

Hvala za odgovor?

ODGOVOR: Naročnik zahteva število inkubatorjev za brezplačno uporabo, kot navedeno v obrazcu OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami.




Datum objave: 20.05.2019   12:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V kolikor ne uporabljate plinskih sterilizatorjev na formaldehid bi prosili, da zahtevo v tehničnih zahtevah umaknete (sklop 3: rokavi za sterilizacijo).

Hvala za odgovor.

ODGOVOR:

Naročnik v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, 3. poglavje Tehnične strokovne in ostale zahteve naročnika, strokovne zahteve po sklopih, v Sklopu 3 iz opisa umika zahtevo za formaldehid sterilizacijo.




Datum objave: 20.05.2019   12:43
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 3: Rokavi za sterilizacijo
Ali lahko navedete kataloško številko enega izmed rokavov, katerega ste uporabljali do sedaj, da vam lažje ponudimo enakovreden artikel.

Hvala za odgovor.

ODGOVOR: Kataloška številka: 50150200.




Datum objave: 20.05.2019   12:45
VPRAŠANJE
Spoštovani,

3. Sklop- rokavi za sterilizacijo

Prosili bi, za izločitev rokava pod 4. postavko (125mm x 200m). Podana dimenzija ni standardna dimenzija rokavov, pri delu pa je nadomestljiva tudi z drugimi dimenzijami. Z izločitvijo iz celotnega sklopa se upošteva načelo zagotavljanja konkurence med ponudniki.

Hvala za odgovor.

ODGOVOR: Naročnik širino rokava 125 mm dnevno uporablja pri delovnih procesih, zato ostajajo zahteve nespremenjene.



Datum objave: 20.05.2019   13:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v sklopu št. 8 - SILIKONSK CEVI.

V specifikaciji so navedene količine ti. kolutov. Ni podatka koliko naj bi imel 1 kolut dolžine cevi.
Hvala za odgovor.

ODGOVOR: 1 kolut silikonske cevi mora imeti dolžino najmanj 15 m.




Datum objave: 20.05.2019   14:58
Spoštovani.

Naročnik obvešča vse potencialne ponudnike, da je na povezavi:
https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo/,

objavil spremembo obrazca OBR 3A in sicer OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 20.5.2019, zaradi vnosa naslednjih sprememb:

SKLOP 4: naročnik črta vse artikle pod STERILIZACIJSKI PAPIR OJAČANI KREP (zaporedna številka 5,6,7,8,9 in 10).
Skladno s spremembo se spremeni tudi ocenjena vrednost javnega naročila, ki po spremembi za celoten sklop 4 znaša 170.583,40 EUR brez DDV oz. za celotno javno naročilo 536.944,20 EUR brez DDV.

Naročnik poziva vse potencialne ponudnike, da svoje ponudbe oddajo skladno s spremenjenim obrazcem OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 20.5.2019.

Naročnik v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, 3. poglavje Tehnične strokovne in ostale zahteve naročnika, strokovne zahteve po sklopih, v Sklopu 4 pod STERILIZACIJSKI KREP PAPIR iz opisa umika zahtevo po nizki sposobnosti vžiga.


Datum objave: 21.05.2019   10:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

1. Naročnik v OBR-1 Ponudba navaja, da je potrebno za posamezen sklop vpisati končno ponudbeno ceno v EUR brez DDV in končno ponudbeno ceno v EUR z DDV. Glede na to, da v sklopu ponujamo več različnih artiklov z različnimi cenami predvidevamo, da naročnik zahteva, da vpišemo končno ponudbeno vrednost v EUR brez DDV za 24 mesecev in končno ponudbeno vrednost z DDV za 24 mesecev. Prosimo za potrditev.

ODGOVOR: Da. Razumete pravilno.

2. Ali v OBR-1 Ponudba v rubriko DDV vpišemo stopnjo DDV ali vrednost DDV?

ODGOVOR: Znesek DDV.

3. Naročniku se v OBR-3A Specifikacija s ponudbenimi cenami ponavljajo rubrike, ki jih je potrebno izpolniti, in sicer »Proizvajalec« (stolpec C in I) ter »Referenčna ali kataloška številka« (stolpec D in J). Ali lahko izpolnimo samo eno rubriko, npr. C in D, rubriko I in J pa pustimo prazno?

ODGOVOR: Naročnik je z namenom odprave podvojenih stolpcev na povezavi: https://sb-izola.si/actuality/jn-002-rn-19-sukcesivna-dobava-potrosnega-materiala-za-sterilizacijo/, objavil popravek obrazca OBR 3A in sicer OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami sprememba z dne 21.5.2019.

4. V OBR-3A Specifikacija s ponudbenimi cenami niso nastavljene formule za izračun vrednosti. Ali lahko ponudniki sami vnesemo formule?

ODGOVOR: Da.

5. Ali lahko namesto kazala, ki ga zahtevate pri kataloškem materialu, v desni kot na vsaki priloženi strani (izpisani iz kataloga) napišemo številko sklopa in št. postavke. Takšna je praksa tudi pri drugih razpisih, hkrati pa je tudi preglednejše in manj del za nas kot tudi za vas, saj se izognete iskanju po kazalu.

ODGOVOR: Da.




Datum objave: 21.05.2019   10:51
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Naročnik v navodilih za pripravo ponudbe navaja, da v primeru razhajanja med podatki v predračunih, kot veljavni štejejo podatki naloženi v razdelku »Drugi dokumenti«

Glede na to, da imamo ponudniki dostop zgolj do podatkov v dokumentih naloženih v razdelku »Predračun« in ne bomo vedeli ali se podatki ujemajo s tistimi na dokumentu oddanem v razdelku »Druge priloge« nas zanima ali bo naročnik sam primerjal podatke v obeh dokumentih z namenom ugotovitve morebitnih odstopanj ter informacije o morebitnih odstopanjih posredoval ostalim sodelujočim ponudnikom?

Hvala.

ODGOVOR: Da.




Datum objave: 21.05.2019   10:57
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V skladu z razpisno dokumentacijo moramo ponudniki v razdelek »Predračun« naložiti izpolnjen, podpisan in žigosan OBR-1 - predračun v scan (pdf.) obliki, ki po odpiranju ponudb postane del zapisnika o odpiranju in je v skladu z zakonom na vpogled vsem sodelujočim ponudnikom. Glede na to, da je naročnik v skladu z 88. členom ZJN-3 dolžan zagotoviti zapisnik o odpiranju nas zanima, kako bo naročnik ukrepal v primeru, da ponudnik v ta razdelek (bodisi po pomoti, bodisi načrtno) naloži napačen dokument (npr. drug obrazec) ali dokument na katerem zaradi slabe kakovosti scana ne bodo vidni podatki ali pa spremenjen dokument, na tak način, ki ga naročnik ni predhodno odobril (npr. prekriti določeni podatki ali navedba samo nekaterih podatkov, torej ne v celoti izpolnjen predračun), kar se po dosedanji praksi pogosto dogaja?

1. Ali bo naročnik takega ponudnika kot neustreznega izločil ali pozval k dopolnitvi in oddaji pravilnega dokumenta, kot je bil le-ta zahtevan v razpisni dokumentaciji?
2. V primeru poziva k dopolnitvi, kako bo naročnik pravilen dokument posredoval drugim ponudnikom?
3. V primeru poziva k dopolnitvi, ali bo naročnik ponudnika, ki ne bo dopolnil ponudbe kot neustreznega izločil?
4. V primeru poziva k dopolnitvi, v katerih časovnih rokih bo naročnik ponudnika pozval k dopolnitvi in v kakšnem roku bo dokument posredoval ostalim sodelujočim ponudnikom?

Lep pozdrav

ODGOVOR: Naročnik ne more vnaprej predvideti vse možne scenarije in morebitne napake v ponudbeni dokumentaciji ponudnikov. V primeru napak in pomanjkljivosti bo naročnik ravnal skladno z zakonodajo. Naročnik bo za vse morebitne pozive v času pregleda ponudbenih dokumentacij določil rok 8 dni.




Datum objave: 21.05.2019   15:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. Ali vam lahko v 4. sklopu, pod postavko 1. ponudimo ustrezen sterilizacijski krep papir, dimenzije: 30 x 30 cm?

ODGOVOR: Navedena dimenzija je premajhna, glede na naročnikov proces dela in potrebe samega procesa.

2. Ali vam lahko v 4. sklopu, pod postavko 1. ponudimo ustrezen sterilizacijski krep papir, dimenzije: 40 x 40 cm?

ODGOVOR: Navedena dimenzija je premajhna, glede na naročnikov proces dela in potrebe samega procesa.

3. Naročnik med dodatnimi strokovnimi zahtevami za 4. sklop, postavke 1. do 4. navaja, da mora biti krepanost papirja od 125 mm po dolžini in 160 mm po širini. V skladu s standardom je dovoljena krepanost manjša ali enaka 125 mm po dolžini ter manjša ali enaka 160 mm po širini. Artikel, ki bi ga radi ponudili ima krepanost 107 mm po dolžini in 128 mm po širini, kar je v skladu s standardom in boljše od naročnikovih zahtev. Naročnika pozivamo, da sprejme in potrdi kot ustrezno tudi krepanost 107 mm po dolžini in 128 mm po širini.

ODGOVOR: Lahko ponudite krepanost papirja 107 mm po dolžini in 128 mm po širini vendar mora biti v skladu s standardom in vsemi ostalimi zahtevami naročnika . Naročnik bo zahteval vzorce z namenom ugotavljanja ustreznosti.

4. Ali vam lahko v 4. sklopu, pod postavkami 11. do 15. ponudimo ustrezno SMS ovojnino z gramaturo 45 g/m2?

ODGOVOR: SMS ovojnina z gramaturo 45 g/m2 je glede na potrebe naročnika (vsaj 47 g/m2) neustrezna.

5. Ali vam lahko v 4. sklopu, pod postavkami 16. do 20. ponudimo ustrezno SMS ovojnino z gramaturo 60 g/m2?

ODGOVOR: Da. Naročnik bo zahteval vzorce z namenom ugotavljanja ustreznosti.

6. Naročnik med dodatnimi strokovnimi zahtevami za 4. sklop navaja, da morajo artikli imeti CE certifikat. Zahtevani artikli spadajo v razred I, kjer CE certifikat ni zahtevan. Proizvajalci lahko svoje produkte, razvrščene v razred I, razvijajo in proizvajajo na podlagi pridobljenega ISO certifikata. Ker je produkt v skladu z zahtevami direktive 93/42/EEC ima tudi CE oznako. Za te produkte priglašeni organ ne izdaja CE certifikata, kar potrjujejo navedbe na spletni strani Evropske komisije: »Medicinski pripomočki so v Direktivi o medicinskih pripomočkih v skladu z določbami Priloge IX k direktivi razvrščeni v razred I (nizko tveganje) razred IIa ali IIb (srednje tveganje) ali razred III (visoko tveganje). Vključenost priglašenega organa ni potrebna za medicinske pripomočke razreda I, razen kadar gre za pripomočke z merilno funkcijo ali kadar se dajejo na trg v sterilnem stanju.«

Gleda na to, da so artikli razvrščeni v razred I, imajo CE oznako, nimajo merilne funkcije in se ne dajejo na trg v sterilnem stanju ter CE certifikat za te artikle ni izdan, prosimo naročnika da potrdi, da za te artikle ne zahteva CE certifikata.

ODGOVOR: Ponudniki morajo za te artikle v ponudbi priložiti EC deklaracijo o skladnosti proizvajalca medicinskega pripomočka in označbo medicinskega pripomočka skladno s standardom 868-2.




Datum objave: 21.05.2019   15:05
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Naročnik v splošnih zahtevah za vse sklope (OBR-3) navaja, da morajo artikli imeti oznako CE in da moramo ponudniki predložiti CE certifikat. Določeni artikli spadajo v razred I, kjer CE certifikat ni zahtevan. Proizvajalci lahko svoje produkte, razvrščene v razred I, razvijajo in proizvajajo na podlagi pridobljenega ISO certifikata. Ker je produkt v skladu z zahtevami direktive 93/42/EEC ima tudi CE oznako. Za te produkte priglašeni organ ne izdaja CE certifikata, kar potrjujejo navedbe na spletni strani Evropske komisije: »Medicinski pripomočki so v Direktivi o medicinskih pripomočkih v skladu z določbami Priloge IX k direktivi razvrščeni v razred I (nizko tveganje) razred IIa ali IIb (srednje tveganje) ali razred III (visoko tveganje). Vključenost priglašenega organa ni potrebna za medicinske pripomočke razreda I, razen kadar gre za pripomočke z merilno funkcijo ali kadar se dajejo na trg v sterilnem stanju.«

Gleda na to, da so artikli razvrščeni v razred I, imajo CE oznako, nimajo merilne funkcije in se ne dajejo na trg v sterilnem stanju ter CE certifikat za te artikle ni izdan, prosimo naročnika da potrdi, da za te artikle ne zahteva predložitve CE certifikata.

Hvala.

ODGOVOR: Ponudniki morajo za te artikle v ponudbi priložiti EC deklaracijo o skladnosti proizvajalca medicinskega pripomočka in označbo medicinskega pripomočka skladno s standardom 868-2.




Datum objave: 21.05.2019   15:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Naročnik med dodatnimi strokovnimi zahtevami za 1. in 2. sklop navaja, da morajo artikli imeti CE certifikat. Zahtevani artikli spadajo v razred I, kjer CE certifikat ni zahtevan. Proizvajalci lahko svoje produkte, razvrščene v razred I, razvijajo in proizvajajo na podlagi pridobljenega ISO certifikata. Ker je produkt v skladu z zahtevami direktive 93/42/EEC ima tudi CE oznako. Za te produkte priglašeni organ ne izdaja CE certifikata, kar potrjujejo navedbe na spletni strani Evropske komisije: »Medicinski pripomočki so v Direktivi o medicinskih pripomočkih v skladu z določbami Priloge IX k direktivi razvrščeni v razred I (nizko tveganje) razred IIa ali IIb (srednje tveganje) ali razred III (visoko tveganje). Vključenost priglašenega organa ni potrebna za medicinske pripomočke razreda I, razen kadar gre za pripomočke z merilno funkcijo ali kadar se dajejo na trg v sterilnem stanju.«

Gleda na to, da so artikli razvrščeni v razred I, imajo CE oznako, nimajo merilne funkcije in se ne dajejo na trg v sterilnem stanju ter CE certifikat za te artikle ni izdan, prosimo naročnika da potrdi, da za te artikle ne zahteva CE certifikata.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR: Ponudniki morajo za te artikle v ponudbi priložiti EC deklaracijo o skladnosti proizvajalca medicinskega pripomočka in označbo medicinskega pripomočka skladno s standardom 868-2.




Datum objave: 21.05.2019   15:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali vam lahko v sklopu 17 ponudimo ustrezne indikator nalepke brez ink jet kartuše, saj le-ta ni vezana na same nalepke temveč se nanaša na printer za nalepke. S to zahtevo omejujete konkurenco.

ODGOVOR: Ne, naročnik ostaja pri zahtevanih tehničnih specifikacijah.




Datum objave: 21.05.2019   15:13
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. Naročnik med dodatnimi strokovnimi zahtevami za 1. sklop navaja, da mora imeti ovojnina ustrezni procesni kemični indikator. Kaj naročnik smatra kot ustrezni procesni kemični indikator oz. ali izpolnimo to zahtevo, če sta na ovojnini procesna kemična indikatorja za parno sterilizacijo in sterilizacijo z etilen oksidom?

ODGOVOR: Naročnik zahteva, da so vrečke opremljene z indikatorjem tipa 1 po standardu ISO 11140. Vrečka mora imeti vsaj indikator tipa 1 za parno sterilizacijo in sterilizacijo z etilenoksidom.

2. Ali vam lahko v 1. sklopu, pod postavko 1. ponudimo ustrezno vrečko za sterilizacijo, samolepilno, dimenzije: 13 x 25 cm?

ODGOVOR: Ne, naročnik ostaja pri zahtevanih tehničnih specifikacijah.

3. Ali vam lahko v 1. sklopu, pod postavko 1. ponudimo ustrezno vrečko za sterilizacijo, samolepilno, dimenzije: 13 x 27 cm?

ODGOVOR: Lahko, zahtevani bodo vzorci za testiranje ustreznosti.

4. Ali vam lahko v 1. sklopu, pod postavko 2. ponudimo ustrezno vrečko za sterilizacijo, samolepilno, dimenzije: 20 x 33 cm?

ODGOVOR: Ne, naročnik ostaja pri zahtevanih tehničnih specifikacijah.

5. Naročnik med dodatnimi strokovnimi zahtevami za 2. sklop navaja, da mora imeti ovojnina ustrezni procesni kemični indikator. Kaj naročnik smatra kot ustrezni procesni kemični indikator oz. ali izpolnimo to zahtevo, če je na ovojnini procesni kemični indikator za sterilizacijo z vodikovim peroksidom (plazma sterilizacija)?

ODGOVOR: Naročnik zahteva, da so vrečke opremljene z indikatorjem tipa 1 po standardu ISO 11140. Vrečka mora imeti vsaj indikator tipa 1 za sterilizacijo z vodikovim peroksidom (plazma sterilizacija).

6. Ali vam lahko v 3. sklopu, pod postavkami 1. do 14. ponudimo ustrezne rokave za sterilizacijo iz večslojnega filma debeline 53 +/- 5 mikronov (PP 40 +/- 5 mikronov, PET 12 +/- 2 mikrona)?

ODGOVOR: Lahko, zahtevani bodo vzorci za testiranje ustreznosti.

7. Ali vam lahko v 13. sklopu, pod postavko 1. ponudimo ustrezen kemični indikator za nadzor paketov v parni sterilizaciji razred 4 (Class 4)?

ODGOVOR: Funkcionalnost ne ustreza zahtevam.

8. Ali vam lahko v 13. sklopu, pod postavko 2. ponudimo ustrezen kemični indikator tip 6, 3.5 minute na 134°C?

ODGOVOR: Ne, naročnik ostaja pri času nadzora sterilizacijskega cikla 4 minute.




Datum objave: 21.05.2019   15:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo vas za dodatna pojasnila v zvezi r razpisnimi zahtevami:

1. V sklopih 1 in 3 opisujete vrečke in rokave za sterilizacije. V enem primeru navajate papir gramature 70g/m2, pri drugem 60g/m2. Ker sta izdelka podobna, zahteve po debelini pa različni, sprašujemo, ali je morda prišlo do tipkarske napake in potrebujete v obeh sklopih izdelke, katerih papir ima gramaturo 70g/m2?

ODGOVOR: Zahtevani sta različni dimenziji, tako kot je to navedeno v specifikaciji naročnika. Lahko pa ponudite za oba sklopa gramaturo 70g/m2. Naročnik bo zahteval vzorce za testiranje z namenom ugotavljanja ustreznosti.

2. Sklop 4 je sestavljen iz 4 podsklopov, ki vsebujejo različne izdelke. Zaradi omogočanja večje konkurenčnosti vas pozivamo, da 4. sklop razdelite na 4 samostojne sklope, s čimer bo omogočena ponudba več ponudnikom. Tej obliki sicer sledite pri vseh drugih sklopih.

ODGOVOR: Naročnik sklopov ne bo spreminjal.

3. V sklopu 4 opisujete tehnične zahteve za krep papir in ojačani krep papir. Zahtevate vodoodbojen papir. Četudi morda papir ima delno lastnost vododbojnosti, pa zaradi svoje sestave (celuloza) in velikih pritiskov (parna sterilizacija) krep (in ojačani krep) vodo vpijata in ne odbijata.
Vodoodbojnost je lastnost SMS papirja.
Sprašujemo, ali pri teh dveh skupina dejansko zahtevate vododbojne lastnosti izdelka?

ODGOVOR: Vodoodbojnost zahtevamo zaradi enoznačne klasifikacije sterilizacijskega papirja. Vsak sterilizacijski papir je vodoodbojen in/ali vodoodporen v primerjavi z ostalimi papirji, iz tega dejstva sledi naša specifikacija. Ponudnik lahko ponudi vse sterilizacijske ovojnine na celulozni osnovi registrirane kot sterilizacijsko ovojnino in označene s CE nalepko.

4. V sklopu 4 opisujete tehnične zahteve za SMS ovojnino dveh različnih debelin. Zanima nas kako čvrsto ovojnino pričakujete?
Skladno s standardom EN 868-2 tenzijsko trdnost v mokrem (tensile strength wet) določa testna metoda ISO3781. Kakšno tenzijsko trdnost zahtevate koliko N/m?

ODGOVOR: Lahko ponudite vse ovojnine po specifikaciji, natezne trdnosti kot mirodajni kriterij ne zahtevamo. Naročnik bo zahteval vzorce za potrditev ustreznosti.

5. V sklopu 5 zahtevate kombinacijo dveh pol pri čemer je ena izmed njih narejena iz SMS. Zanima nas kako čvrst SMS pričakujete?
Skladno s standardom EN 868-2 tenzijsko trdnost v mokrem (tensile strength wet) določa testna metoda ISO3781. Kakšno tenzijsko trdnost zahtevate koliko N/m?

ODGOVOR: Lahko ponudite vse ovojnine po specifikaciji, natezne trdnosti kot mirodajni kriterij ne zahtevamo. Naročnik bo zahteval vzorce za potrditev ustreznosti.

6. Ali dovoljujete da v 5.sklopu ponudimo kombinacijo dveh pol 1x netkan (nonwoven) 57g in 1x SMS 55g?

ODGOVOR: Ne, naročnik ostaja pri zahtevanih tehničnih specifikacijah.

7. V sklopih 12,13,14,15,16 in 17 opisujete kemične indikatorje in jih opredeljujete z razredi (class). V novem standardu so se razredi prekvalificirali v tipe (type). Ali želite da ponudimo indikatorje tipa 2,5,6 ipd?

ODGOVOR: Ponuditi morate indikatorje skladno z razvrstitvijo po veljavnem standardu 11140 (tipi indikatorjev).

8. Pri sklopu 14 in 15 opisujete indikatorski trak. Zahteve so podobne, skoraj enake pri obeh sklopih. Prosimo za dodatna pojasnila.
Ali v sklopu 14 potrebujete bež trak, ki je primarno namenjen za lepljenje krep ovojnine?
Ali v sklopu 15 potrebujete moder trak 19mm x 50m z močnejšim lepilom, ki je primarno namenjen za lepljenje vseh vrst ovojnin, tudi SMS ovojnine?

ODGOVOR: V sklopu 14. zahtevamo indikator trak bež barve. V sklopu 15. zahtevamo indikator trak modre barve.

9. Ali lahko v sklopu 25 ponudimo vrečko dimenzije 125x300mm?

ODGOVOR: Lahko, zahtevani bodo vzorci za testiranje ustreznosti.

10. V sklopu 25 navajate zahtevo »številka lota in kataloška številka je na vsakem rokavu na razdalji 15cm«
Sklepamo, da je navedba tiskarski škrat saj zahtevate vrečke in ne rokave?
Hkrati tudi navajate »vrečka 120x300 različnih dimenzij«.
Glede na navedeno dimenzijo sklepamo, da potrebujete zgolj vrečko ene dimenzije. To drži?

ODGOVOR: Naročnik zahteva vrečko ene dimenzije. Indikatorji in označbe morajo biti napisane skladno z veljavnim standardom EN 868-5.

11. Ali lahko v sklopu 13 ponudimo kemični indikator tipa 6 za 3,5 minutno sterilizacijo?

ODGOVOR: Ne, naročnik ostaja pri času nadzora sterilizacijskega cikla 4 minute.

12. Prosimo, če navedete dimenzije plombe/nalepke iz sklopa 16.

ODGOVOR: 8 cm x 3,5 cm.





Datum objave: 22.05.2019   12:48
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

Sklop 9. PODLOGE ZA PODLAGANJE OPERACIJSKIH TAS
Podloge za podlaganje oziroma za zavijanje operacijskih setov /tas/mrež.

Vprašanje: Ali mora imeti podloga proti-bakterijsko bariero? Ali uporabljate podloge tudi za zavijanje tas ali je njihova glavna funkcij vpojnost. Ali lahko ponudimo katerikoli vpojni netkani material zahtevane gramature?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR: Podloga ne potrebuje proti-bakterijske bariere. Podloge uporabljamo tako za podlaganje kot tudi za zavijanje operacijskih tas. Naročnik ostaja pri zahtevanih specifikacijah.




Datum objave: 28.05.2019   08:05
Spoštovani.

Naročnik poziva vse potencialne ponudnike, da v SKLOPU 2: TYVEK ROKAVI, v kolikor bodo ponudili rokave z dovoljenim odstopanjem od 70 do 100 m, ceno v obrazcu OBR 3A Specifikacija s ponudbenimi cenami, preračunajo na osnovno zahtevano dimenzijo rokava npr: artikel pod zaporedno številko 1: dimenzije: 7,5 cm x 100 m ter tudi vse ostale artikle v tem sklopu na zahtevanih 100m. Le tako bo naročnik prejel primerljive ponudbe. Iz ponudbe pa mora biti razvidna dejansko ponujena dimenzija in cena za ponujeno dimenzijo. V ta namen ponudniki v ponudi priložijo svoje priloge.