Dosje javnega naročila 002722/2019
Naročnik: EKO-PARK d.o.o. Lendava, javno podjetje OKO-PARK Kft. Lendva, kozhasznu vallalat, Glavna ulica 109, 9220 Lendava - Lendva
Storitve: KONTEJNERSKI ODVOZ ODPADKOV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 240.900,00 EUR

JN002722/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 29.04.2019
JN002722/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.05.2019
JN002722/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.05.2019
JN002722/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.06.2019
JN002722/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.06.2019
Zahtevek za revizijo

    JN002722/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
EKO-PARK d.o.o. Lendava, javno podjetje OKO-PARK Kft. Lendva, kozhasznu vallalat
Glavna ulica 109
9220
SI
Lendava - Lendva
Slovenija
Jožef Gerenčer
jozef.gerencer@eko-park.si
+386 41789374

Internetni naslovi
https://www.eko-park.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/307255/DOKUMENTACIJA_JNMV_EKO_PARK_kontejnerski_odvoz_odpadkov_2019.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/307255/espd/ESPD_EKO_PARK_kontejnerski_odvoz_odadkov_2019.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9098
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
javno podjetje
I.5 Glavna področja dejavnosti
gospodarske javne službe


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: KONTEJNERSKI ODVOZ ODPADKOV
Referenčna številka dokumenta: ST-02/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90512000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je kontejnerski odvoz odpadkov na območju Občine Lendava za obdobje do 31.12.2021. Naročilo zajema odvoz zabojnikov velikosti 5,7 in 10 m3 ter PRESS zabojnikov.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90512000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OBČINA LENDAVA
II.2.4 Opis javnega naročila
Odvoz zabojnikov velikosti 5,7 in 10 m3 ter PRESS zabojnikov.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.06.2019
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.05.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.05.2019   09:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.05.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
29.04.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.