Dosje javnega naročila 003195/2019
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM CELJE, Gregorčičeva ulica 5, 3000 Celje
Blago: DOBAVA DELOVNE OBLEKE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 55.891,75 EUR

JN003195/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.05.2019
JN003195/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 30.05.2019
JN003195/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.06.2019
JN003195/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 21.06.2019
JN003195/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 24.06.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003195/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM CELJE
Gregorčičeva ulica 5
3000
SI
Celje
Slovenija
infos@zd-celje.si
infos@zd-celje.si
+386 35434520
+386 35434501

Internetni naslovi
http://www.zd-celje.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/308033/objava.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9204
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA DELOVNE OBLEKE
Referenčna številka dokumenta: JNMV-0003/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18110000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA DELOVNE OBLEKE
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: ZDRAVSTVENI DOM CELJE
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA DELOVNE OBLEKE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
CENA95
POPUST NA CENE IZ URADNEGA CENIKA5

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru nezaključenega predhodnega postopka javnega naročila.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno s pogoji razpisne dokumentacije.

Naročnik v skladu z določili 31. člena ZJN-3 izvaja pridržano javno naročilo, zato k oddaji ponudbe vabi vse zainteresirane ponudnike, ki izkazujejo status invalidskega podjetja ali zaposlitvenega centra v skladu z Zakonom o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov (Ur.l.RS, št. 16/2007 UPB, 87/2011, 96/2012-ZPIZ-2, 98/2014; v nadaljevanju ZZRZI).


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
31.05.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 31.05.2019   10:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.05.2019   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.