Dosje javnega naročila 003019/2019
Naročnik: Center za socialno delo Gorenjska, Koroška cesta 19, 4000 Kranj
Storitve: Čiščenje poslovnih in drugih prostorov 2019-2021
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003019/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.05.2019
JN003019/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.05.2019
JN003019/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.07.2019

    JN003019/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Center za socialno delo Gorenjska
Koroška cesta 19
4000
SI
Kranj
Slovenija
Lidija Pajk
lidija.pajk@gov.si
+386 46284810

Internetni naslovi
https://www.csd-slovenije.si/csd-gorenjska/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/308786/Javna_naročila_Čiščenje.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9375
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Čiščenje poslovnih in drugih prostorov 2019-2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izbira izvajalca za opravljanje storitev čiščenja vseh naročnikov poslovnih in drugih prostorov za obdobje 36 mesecev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Gorenjska
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izbira izvajalca za opravljanje storitev čiščenja vseh naročnikov poslovnih in drugih prostorov za obdobje 36 mesecev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.05.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.05.2019   10:15
Kraj: Avtomatsko odpiranje v sistemu eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.05.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.05.2019   10:49
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v priponki Javna naročila Čiščenje so določeni obrazci kateri se nanašajo na STORITVE FIZIČNEGA VAROVANJA in ne na ČIŠČENJE POSLOVNIH IN DRUGIH PROSTOROV.
Prosimo Vas za popravek obrazcev.
Hvala lp

ODGOVOR
Pozdravljeni,

obrazce bomo popravili in uskladili, lep pozdrav

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

zanima nas ali je prišlo do napake v obrazcu OBR-4 in OBR-6, kjer ste navedli, da se JN nanaša na Atoritve fizičnega varaovanja?

Lp

ODGOVOR

Pozdravljeni,

obrazce bomo popravili in uskladili,
lep pozdrav


Datum objave: 16.05.2019   10:51
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Ali lahko oddamo potrjen referenčni obrazec iz drugega javnega razpisa. Zelo neudobno je namreč obremenjevati stranko za vsak javni razpis posebej.
Za odgovor se vam vljudno zahvaljujemo.

ODGOVOR
Spoštovani,

Potrjeno referenco lahko oddate tudi na drugem obrazcu, vendar mora biti iz dokumenta razvidno izpolnjevanje vseh naročnikovih zahtev.

Lep pozdrav



Datum objave: 16.05.2019   11:26
VPRAŠANJE
V seštevkih površin prostorov je več napak. Kaj upoštevamo, seštevek ali navedene površine prostorov? Poleg tega v enoti Tržič ni navedena frekvenca čiščenja posameznih prostorov.

ODGOVOR
Pozdravljeni,

Naročnik bo objavil nove, točne popise in seštevke kvadratur in navedel tudi pogostot čiščenja za enoto Tržič.
Lep pozdrav

VPRAŠANJE
Spoštovani, v tehnični specifikaciji se površine prostorov ne ujemajo z seštevki skupne površine. Katere številko so pravilne, seštevki ali kvadrature posameznih prostorov?

ODGOVOR
Spoštovani,

Naročnik bo objavil nove, točne popise in seštevke kvadratur.
Lep pozdrav


Datum objave: 22.05.2019   11:55
VPRAŠANJE
Prosim za eksaktno definiranje generalnega čiščenja. Kvadrature oken, žaluzij, vrsta žaluzij oziroma zaves, vrste tal, ki so predmet čiščenja in način plačila. Ali mora biti cena generalnega čiščenja vključeno v ponudbo ali kot opcija in se plača ob naročilu. Če mora biti v ponudbi, definirajte prosim število čiščenj v letu ali celotnem obdobju trajanja pogodbe.

ODGOVOR
Pozdravljeni,

Generalno čiščenje bo izvedeno 1x/leto, izvedlo se bo samo čiščenje oken in talnih oblog. Popravljene površine se nahajajo v popravku Razpisne dokumentacije (navedene so steklene površine in površine tal) , ki jo bo objavil naročnik, popravljen bo tudi Predračun, kjer bo postavka generalnega čiščenja dodana posebej in se bo posebej tudi obračunala.

VPRAŠANJE
Spoštovani, razumem, da invalidska podjetja opravljajo zelo pomembno funkcijo v družbi in nedvomno predstavljajo javni interes. Zato so preko različnih socialnih programov države deležna različnih ugodnosti. Vsekakor se s tem strinjam. Vendar je to, vsaj moral bi biti, predmet socialnih politik države, ki morajo poskrbeti, da imajo tovrstna podjetja dovolj kompenzacij za nastopanje na trgu. Menim pa, da ni korektno in tudi ni v skladu z 7. in 9. členoma Zakona o javnih naročanjih, ki govorita o zagotavljanju konkurence in enakopravni obravnavi ponudnikov. O podobnem govori tudi več direktiv EU. Vaše merilo za ocenjevanje ponudb za 20% utežjo v korist invalidskih podjetij, postavlja vse ostale v diskriminatoren položaj in je gotovo pravno sporno, če ne nezakonito.
Zato predlagam, da to merilo ustrezno korigirate.


ODGOVOR
Spoštovani,

Naročnik je pri določitvi merila sledil spremembi ZJN-3A, ki določa obvezno vključitev t.i. socialnih meril pri tovrstnih storitvah. Ravno z razlogom razširitve konkurence, se vodi postopek oddaje naročila male vrednosti, ki omogoča sodelovanje vsem zainteresiranim ponudnikom in ne kot pridržano javno naročilo, ki bi ga sicer naročnik tudi lahko izbral. Kljub temu je naročnik deloma sledil vaši pobudi in spremenil merilo za izbor, tako da cena predstavlja 95 točk, 5 točk pa status invalidskega podjetja.
Več informacij pridobite v popravljeni razpisni dokumentaciji, ki bo objavljena danes, zato vas prosimo, da spremljate objave.